huonepeliä?

Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
voi pupu parkaa.. kauheaa kuunnella sen itkua. Mutta löysitkö sille omenalle käyttöä!
Mulla ne lähti ilman sorkkarautaaki. Ja on kans 11 niitä

En oo löytäny omenalle käyttöö.. :/
Hitsi ku löytäis sen siiman!!

Ootko saanu jotain hiirenkolosta tai sieltä vessanpöntöstä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Siis mietein tota aikasemminki, mut mun mielestä se ei menny oikein, mut menihän se!!
Toinen rivi vasemmalta, toisiks alimmainen ruutu. Siitä ylöspäin, sit oikeelle, sit alas, vasemmalle, alas jne.
Sit tiiätki varmaan ite!
eikun mulla oli varmaan erilainen se ruudukko. Kuten sanoin, niiden harmaiden pampuloiden paikat oli erit kun jouduin aloittaa pelin alusta.

Mutta mulla on hyviä uutisia, pääset eroon niistä metallinpaloista. Kokeilepa mihin työkaluun ne vois sopia. :LOL:
Voi vitsi, sää oot fiksu!! :flower:

Mutta, mutta.. multa puuttuu niitä iiiihan hirveesti! :'(
no arvaa vaan puuttuuko multa, kun joudun tosiaan keräämään ne uudelleen. Huomasin muuten, että yks tippui vessanpönttöön, kun sen kannen avaa eka kerran. Saiskohan sen tuolla magneetilla.
mä en ainakaan onnistunu..
Tarttis saada varmaan siimaa. Etenin ton haikarataulun kanssa, mut siitä puuttuu varmaan siima.
Mä sain sen ongen siltä haikaralta, ja se käy sen magneetin kanssa. Sain palan pöntöstä. Mutta varmaan vielä puolet puuttuu ja nyt ei ole enää ideaa, mistä ne vois löytyä.
Siis miten sait sen ongeni? mä saan vaan heitttyy sammakkoo sorkkaraudalla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
voi pupu parkaa.. kauheaa kuunnella sen itkua. Mutta löysitkö sille omenalle käyttöä!
Mulla ne lähti ilman sorkkarautaaki. Ja on kans 11 niitä

En oo löytäny omenalle käyttöö.. :/
Hitsi ku löytäis sen siiman!!

Ootko saanu jotain hiirenkolosta tai sieltä vessanpöntöstä?
siis mulla oli ongessa kyllä se siima. Saitko sinä pois sen siitä kuvasta? Siis sen onkivavan. Se lähti kun heitteli sitä sammakkoa sorkkaraudalla (tai jollain työkalulla).

Se omppu käy siihen hiirenkoloon, joka on sen toisen puupölkyn takana. Minä annoin aiemmin sille hiirelle muistaakseni sitä pilaantunutta tonnikalaa, jota se vain nuuski ja sain yhden palan. Sitten nyt vein sille ompun ja se antoi toisen palan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
voi pupu parkaa.. kauheaa kuunnella sen itkua. Mutta löysitkö sille omenalle käyttöä!
Mulla ne lähti ilman sorkkarautaaki. Ja on kans 11 niitä

En oo löytäny omenalle käyttöö.. :/
Hitsi ku löytäis sen siiman!!

Ootko saanu jotain hiirenkolosta tai sieltä vessanpöntöstä?
siis mulla oli ongessa kyllä se siima. Saitko sinä pois sen siitä kuvasta? Siis sen onkivavan. Se lähti kun heitteli sitä sammakkoa sorkkaraudalla (tai jollain työkalulla).

Se omppu käy siihen hiirenkoloon, joka on sen toisen puupölkyn takana. Minä annoin aiemmin sille hiirelle muistaakseni sitä pilaantunutta tonnikalaa, jota se vain nuuski ja sain yhden palan. Sitten nyt vein sille ompun ja se antoi toisen palan.
En saanu -> koittamaan
ja kiitti muistaki vinkeistä! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Mul ei liiku mihinkään..
Oon heittäny varmaan jo parikyt kertaa, mut mitään ei tapahdu
Teiks sä jotain muutaki?
eikun siis sori. Se onki pitää saada ensin sinne järveen. Eli hiplaat sitä kurkea, että se pistää toisenkin jalan maahan ja sitten köytät sen vessapaperilla. Se pudottaa sen ongen. Ja sitten heittelet sitä sammakkoa.
 
Ei voi olla totta!!!! |O
Mä taisin vahingossa painaa jotain linkkiä ja se meni johki sivustolle. Takas ei enää päässy.. |O
Hitto! ja niitä hampaitaka ei enää puuttunu montaa! :'(
Alusta en alota, mut kiinnostais kuin tos käy, et jos jatkat, kerrothan mullekkii?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Ei voi olla totta!!!! |O
Mä taisin vahingossa painaa jotain linkkiä ja se meni johki sivustolle. Takas ei enää päässy.. |O
Hitto! ja niitä hampaitaka ei enää puuttunu montaa! :'(
Alusta en alota, mut kiinnostais kuin tos käy, et jos jatkat, kerrothan mullekkii?!
:LOL: :LOL: Tiedätkö, minä tein saman jo toisen kerran. Mutta aloitin taas alusta ja sain aika helposti sen kassakaapin auki. Nopeesti nuo saa tehtyä, kun nyt tietää mitä tekee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Ei voi olla totta!!!! |O
Mä taisin vahingossa painaa jotain linkkiä ja se meni johki sivustolle. Takas ei enää päässy.. |O
Hitto! ja niitä hampaitaka ei enää puuttunu montaa! :'(
Alusta en alota, mut kiinnostais kuin tos käy, et jos jatkat, kerrothan mullekkii?!
No okei, mä koitan sit :snotty:
Tää on kyllä vaike, ärsyttävä mut pirun mielenkiintonen peli :xmas:
 
Arew
Nämä "this-and-that-coloured room" pelit on raivostuttavia, kun kaikki irtokama tarttuu käteen eikä koskaan tiedä, mitä olisi järkevää kerätä. Sen takia boikotoin näitä!
 

Yhteistyössä