**Huonepeliä**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samperi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jonz:
Tietääkö kukaan mitä tolla vaaleensinisellä lapulla tehää. Ku eihän siitä mitään ymmärrä.

Miä vaan pelkään, et se liittyy jotenkin siihen koodin, mikäkäy sinne laatikkoon siellä kaapissa :whistle:

Ei kukaan osais kiinaa :D

mulla on vieläkin se turkoosi lappu. Mihin mä sen tungen??! Sit tavarataulukosta näkyis että vielä olis yhdelle tavaralle paikka, oikee alakulma tyhjänä, liimapullon vieressä.13 tavaraa kaikkiaan löytänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja t:
mulla on vieläkin se turkoosi lappu. Mihin mä sen tungen??! Sit tavarataulukosta näkyis että vielä olis yhdelle tavaralle paikka, oikee alakulma tyhjänä, liimapullon vieressä.13 tavaraa kaikkiaan löytänyt.

Ihan sama tilanne
Eikä mitään aavistusta sen kassakaapin koodista :headwall:
jos sieltä sais viimesen tavaran

siinä turkoosissa lapussa lukee one moon ja niistä taululla olevista sanoista/kirjamista kai pystyisi jollain kiinalaisella matematiikkaleikillä selvittämään kirjaimia vastaavat numerot. arvatkaa keksinkö tuon itse.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
siinä turkoosissa lapussa lukee one moon ja niistä taululla olevista sanoista/kirjamista kai pystyisi jollain kiinalaisella matematiikkaleikillä selvittämään kirjaimia vastaavat numerot. arvatkaa keksinkö tuon itse.

Tottakai itse keksit :saint: :D

Mutta kiitos, peli on läpi nyt :D :D

Yhteistyössä