Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:öö minä matematiikka nero en tie miten lasketaa potenssilasku =(
Alkuperäinen kirjoittaja Jonz:Tietääkö kukaan mitä tolla vaaleensinisellä lapulla tehää. Ku eihän siitä mitään ymmärrä.
Alkuperäinen kirjoittaja t:mitä tolla vihr lapulla tehään? Ja mihin noi valk laput laitetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja peluri:mul on se punanen nuppi, kasa valkeita lappuja ja turkoosi lappu. kassakaappi auki mut nyt jumittaa...
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:siis mistä se liima?
Alkuperäinen kirjoittaja t:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:siis mistä se liima?
kassakaapista koodilla 729
Alkuperäinen kirjoittaja t:mulla on vieläkin se turkoosi lappu. Mihin mä sen tungen??! Sit tavarataulukosta näkyis että vielä olis yhdelle tavaralle paikka, oikee alakulma tyhjänä, liimapullon vieressä.13 tavaraa kaikkiaan löytänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Tai ootteko saanu laskettua, mitä numeroita nuo kirjaimet tuossa send+more=money:ssa ovat
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:siinä turkoosissa lapussa lukee one moon ja niistä taululla olevista sanoista/kirjamista kai pystyisi jollain kiinalaisella matematiikkaleikillä selvittämään kirjaimia vastaavat numerot. arvatkaa keksinkö tuon itse.