N
ni just
Vieras
pitäis noita koodeja keksiä, sudoku, cool lappu, ja sit jotain japanin/kiinan tekstiä oleva lappu... Isällä silmälasit ja sen sellaset tehty..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja tiu:
Tokaa, ekan pelasin jo.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mistä löytyy silmälasit tolle äijälle?
Alkuperäinen kirjoittaja tiu:Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja tiu:
Tokaa, ekan pelasin jo.
No kerro ihmeessä mistä avainMitäs kaikkea oot tehny? Mä sain ne stereot päälle, molemmat laatikot auki,iskälle lasit ja tässä ollaan... kassakaapit on ja pysyy kiinni
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja tiu:Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja tiu:
Tokaa, ekan pelasin jo.
No kerro ihmeessä mistä avainMitäs kaikkea oot tehny? Mä sain ne stereot päälle, molemmat laatikot auki,iskälle lasit ja tässä ollaan... kassakaapit on ja pysyy kiinni
![]()
Kassakaapin vierestä verhon takaa.
Stereot päällä, se sininen avain ja kaks lappua. Muuta en oo saanut tehtyä. Miten laatikot auki ja iskälle lasit?
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mulla sängyn alla pelkkää mustaa,ei tuu laseja vaik kuinka klikkailin
Alkuperäinen kirjoittaja tiu:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mulla sängyn alla pelkkää mustaa,ei tuu laseja vaik kuinka klikkailin
Mut se verho pitää aukasta siitä iskän huoneesta ensin, ja sen saa auki ku iskä nousee ylös..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Miten sen saa ylös? Mun iskä tos vaa nukkuu.
Alkuperäinen kirjoittaja tiu:Äh sori sieltä laatikosta piti antaa iskälle se musta juttu!!! soori unohim
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Ei tuo ukko heilahakkaan istumasta sängyn laidalta vaikka mitä tekisin :headwall:
Ja mistä Cool-lappu?
Mul on se sudokunumero lappu ja 2 japanin kielistä lappua,mut ei mitään cool lappua