Huonepeliä!

Alkuperäinen kirjoittaja tiu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:
Mitä sinisellä avaimella?

kumpaa pelaat? :)

Tokaa, ekan pelasin jo.

No kerro ihmeessä mistä avain ;) Mitäs kaikkea oot tehny? Mä sain ne stereot päälle, molemmat laatikot auki,iskälle lasit ja tässä ollaan... kassakaapit on ja pysyy kiinni :(

Kassakaapin vierestä verhon takaa.
Stereot päällä, se sininen avain ja kaks lappua. Muuta en oo saanut tehtyä. Miten laatikot auki ja iskälle lasit?

Mitä sinisellä avaimella?

kumpaa pelaat? :)

Tokaa, ekan pelasin jo.

No kerro ihmeessä mistä avain ;) Mitäs kaikkea oot tehny? Mä sain ne stereot päälle, molemmat laatikot auki,iskälle lasit ja tässä ollaan... kassakaapit on ja pysyy kiinni :(

Kassakaapin vierestä verhon takaa.
Stereot päällä, se sininen avain ja kaks lappua. Muuta en oo saanut tehtyä. Miten laatikot auki ja iskälle lasit?

kiitti,se iskä nousee sängystä ylös ilm karjumaan, sen tyynyn alla on avain, avaa verhot ja sit sen jälk pojan sängyn alta saa lasit!

Oonkohan mä ottanu jo sieltä verhojen luota sit sen avaimen... mulla on enää käyttämättä se sudoku paperi, sat sellanen vinkovonko kielellä oleva paperi ja sellanen coll paperi, en keksi millään koodeja vaikka kääntelen sudokun numeroita. :(

Miten sen saa ylös? Mun iskä tos vaa nukkuu.

Mä vaan painelin stereoita ja kävin jossain toisessa paikassa ja sit menin kattomaa niin se äijä oli noussu ja vissiin klikkailin sitä vai meninkö uudestaan stereoille ja näppäilin lisää, jompsinkumpsin.

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Ei tuo ukko heilahakkaan istumasta sängyn laidalta vaikka mitä tekisin :headwall:

Ja mistä Cool-lappu?
Mul on se sudokunumero lappu ja 2 japanin kielistä lappua,mut ei mitään cool lappua

niinpä siis kun olen neuvonut väärin koko ajan, eli sillä avaimella minkä sai iskän tyynyn alta, hakee laatikosta mustan lapun ja antaa sen istuvalle iskälle... soooooooriiiii :(

Yhteistyössä