mulla takkuilee nyt :ashamed:
Mulla on lumipallo ja tulitikku. maa sulatettu, pukki katolla ym. mut nyt jumi
Mulla on lumipallo ja tulitikku. maa sulatettu, pukki katolla ym. mut nyt jumi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Jumissa, Joulupukki piipussa ja minä pelissä.
Vain yksinäinen tulitikku on palamassa, ei muita tavaroita. Sukka on seinällä ja kakussa on laatta. Mitäs nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Jumissa, Joulupukki piipussa ja minä pelissä.
Vain yksinäinen tulitikku on palamassa, ei muita tavaroita. Sukka on seinällä ja kakussa on laatta. Mitäs nyt?
mä kanssa jumissa samassa kohdassa...
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Miten sä sen lumipallon oot saanut?
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Jumissa, Joulupukki piipussa ja minä pelissä.
mä kanssa jumissa samassa kohdassa...
Siitä kakusta näkee, mistä savupiipusta pitää tulla savua
Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Pukki kuolleena lattialla ja hiiri syömässä juustoa, takassa jotain mitä en saa pois, mutta mitäs nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:Pukki kuolleena lattialla ja hiiri syömässä juustoa, takassa jotain mitä en saa pois, mutta mitäs nyt?
Tönäse kissaa
juu, pukki parka..
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:http://mac.rash.jp/games/dasyutu/45/jp/index.html
Tässä mää jään aina lopussa jumiin...yrittäny varmaan 5kertaa mut en pääse läpi...
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Rabit end.
Mutta tapoin pukinja kisukin näyttää kuolleelta.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:http://mac.rash.jp/games/dasyutu/45/jp/index.html
Tässä mää jään aina lopussa jumiin...yrittäny varmaan 5kertaa mut en pääse läpi...
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Rabit end.
Mutta tapoin pukinja kisukin näyttää kuolleelta.
![]()
joo, me ollaan aika hirmusii.. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:MIKSI tuo avain ei käy tuohon oveen? Typy olisi jo mökin vieressä.