Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mia:Tarvisin apuja ekassa pelissä,sain tokalla avaimella laatikon auki, ja sielä joku lipas, mutta miten sen saa auki?
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Äh, luovutan kohta, en saa tota iskää hereille!
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Äh, luovutan kohta, en saa tota iskää hereille!
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Ja heti kassakaapinkin sain auki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiu:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Ja heti kassakaapinkin sain auki![]()
Nitään vinkkiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Ja mistähän se cd? Muka joka paikan kolunnu enkä oo tuommoista löytänyt :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja tiu:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Ja heti kassakaapinkin sain auki![]()
Nitään vinkkiä?
Hokasin koodin heti kassakaappiin sudoku-numerolapun ja COLL-lapun kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja tiu:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja tiu:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Ja heti kassakaapinkin sain auki![]()
Nitään vinkkiä?
Eih mä en ymmärrä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja tiu:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja tiu:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Ja heti kassakaapinkin sain auki![]()
Nitään vinkkiä?
No tota mites mä sen näppärästi selittäisin![]()
Katot siitä COLL-lapusta vaikka o. Sit katot numerolapusta,et mikä numero on samanlaisten viivojen ympäröimänä(eli O=5)
Tajusitkohan yhtään mun epämäärästä sepustusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiu:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja tiu:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja tiu:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Ja heti kassakaapinkin sain auki![]()
Nitään vinkkiä?
No tota mites mä sen näppärästi selittäisin![]()
Katot siitä COLL-lapusta vaikka o. Sit katot numerolapusta,et mikä numero on samanlaisten viivojen ympäröimänä(eli O=5)
Tajusitkohan yhtään mun epämäärästä sepustusta![]()
Tota noinaaa...kokeillaan... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Ja mitäs tol kännykällä, ei siinä ainakaa virrat oo päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja tiu:menee hermot, vissii silmät jo niin kierossa ettei oikeesti enää ymmärrä, olen muka koittanu kaikki tavat mut ei onnistu, jos kohta ei aukea niin lopetan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja tiu:menee hermot, vissii silmät jo niin kierossa ettei oikeesti enää ymmärrä, olen muka koittanu kaikki tavat mut ei onnistu, jos kohta ei aukea niin lopetan!![]()
Öööö...yritän vähän selkeemmin selittää..Sun pitää kattoa aina et minkä numeron ympärillä menee ne viivat samanlailla ku sirjain,eli C=9
(viivat ympäröi numeroa 9 C-kirjaimen mallisena)