Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Uuno:Mitä tuolla suurennuslasilla tekee?
Alkuperäinen kirjoittaja mi:mihin hittoon toi köysi pitää tunkee tos alemmas pelis, hamsteri on sukellus kamppeet pääl. Puuttuukohan jotai viel?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:minä löytänyt 3 palloa ja numerokoodin ja kirjainkoodin mutta 1 pallo mullakin hukassa??
Ja nuo akut/paristot? mitä niilä tehään?
Alkuperäinen kirjoittaja aah:punanen keltanen ja sininen pallo löyty missä vielä yksi?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ?:minä löytänyt 3 palloa ja numerokoodin ja kirjainkoodin mutta 1 pallo mullakin hukassa??
paristot tulee taskulamppuun.. yksi pallo minullakin kateissa.. mistä sait koodin?
Alkuperäinen kirjoittaja HeviÄityli:Alkuperäinen kirjoittaja aah:punanen keltanen ja sininen pallo löyty missä vielä yksi?
tarviit ruuvarin ja numerokoodin, niin löydät viimeisen
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ?:minä löytänyt 3 palloa ja numerokoodin ja kirjainkoodin mutta 1 pallo mullakin hukassa??
paristot tulee taskulamppuun.. yksi pallo minullakin kateissa.. mistä sait koodin?
Miten ne siihen laitetaan? siis paristot taskulamppuun?
Suurennuslasilla pikkunen teksti oikeessa ylälaidassa (kylpyhuoneessa)
Oletan että vihreä on yks pallo, mutta en kyllä löydä mistään vaikka naputtanut oon jo tovin aikaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:mä en löydä ku kirjain koodin.. ja yks pallo puuttuu.. ekaa pelaan..
Alkuperäinen kirjoittaja jumissa:missä järjestyksessä ne pallot pitää siihen juttuun laittaa?