pelaan huonepeliä ja mun matemaattinen ratkaisukykyni ei riitä, apua.... :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huonepelaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mutta en mä siltikään ymmärrä :D ja noiden nollien välissä on toi rako, en tajua sen merkitystä... 000 00. eihän noi luvut mee siihen, määäää en jaksa enäääää.... ja pakko pelata :D

Kiva, kun laitoit linkin. Näitä on joskus tullut pelattua tylsinä iltoina mutta tämä on ihan uusi. Tosi vaikeita nämä on kyllä välillä mutta pitäähän sitä haasteita olla :)

[QUOTE="vieras";24326072]Täähän on ihan mahdoton, löysin punaisen, vihreän ja sinisen avaimen ja jäniksen, joka pitää keltaista, mut siihen tyssäs. oon kai vähän tyhmä[/QUOTE]

Ollaan sitten samassa vaiheessa. Kuusi avainta pitäisi löytää yhteensä.

[QUOTE="Omppu";24326117]Ollaan sitten samassa vaiheessa. Kuusi avainta pitäisi löytää yhteensä.[/QUOTE]

Ei tää kyllä etene yhtään, mistään mitä yritän klikkailla ei tapahdu mitään...en tajua, mitä niille shakkilaudan ja lattian numeroille pitäisi tehdä!

[QUOTE="vieras";24326072]Täähän on ihan mahdoton, löysin punaisen, vihreän ja sinisen avaimen ja jäniksen, joka pitää keltaista, mut siihen tyssäs. oon kai vähän tyhmä[/QUOTE]

Mulla on lisäksi veitsi ja vasara sekä muutama koodi(?).

[QUOTE="vieras";24326375]Ei tää kyllä etene yhtään, mistään mitä yritän klikkailla ei tapahdu mitään...en tajua, mitä niille shakkilaudan ja lattian numeroille pitäisi tehdä![/QUOTE]

Käytä niitä avaimia laatikoston saman värisissä lukoissa ja kun klikkaat sitten pelkkää lukkoa, saat uusia tehtäviä ja niistä yhteen käy ne shakkilaudan ja lattian numerot yhteenlaskettuna.

Osaisikohan joku vihjata, mitä tuolla veitsellä pitää tehdä, kertomatta sitä suoraan?

Ei sitten mitään, sillä tehtiin just sitä mitä oletinkin, en vaan osunut aiemmin ihan kohdalleen.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä