Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Hups,läpi meni.Good end![]()
Mistä löysin kassakaapin numerojärjestyksen??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Hups,läpi meni.Good end![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja minttu:minäkään en oo löytäny ku yhen pullon. Missä ne kaks muuta on...
Yks oli telkkarin vasemmalla puolella ja yks.. ootas mää mietin..
ainii, lukitussa kaapissa muistaakseni!
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Hups,läpi meni.Good end![]()
mistä sä sit pullojen järjestyksen ja koodin kassakaappiin löysit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä sain pöydän alta lattialuukusta silmälasit ku olin laittanu pullot oikeeseen järkkään ja avannu kassakaapin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä sain pöydän alta lattialuukusta silmälasit ku olin laittanu pullot oikeeseen järkkään ja avannu kassakaapin.
Mistä kassakaapin koodi? Kiitos, voit kyllä laittaa suoraankin sen tähän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Hups,läpi meni.Good end![]()
Mul on yks kaveri,joka osaa kiitettävästi JapaniaSoitin sille suomennosapuja...
Kasakaapin koodikin löyty toisilta nettisivuilta,joihin oli vihje muistaakseni siinä kirjassa....Ja pullojen järjestyksen kamu suomens mulle suoraan,en ettiny ite :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Hups,läpi meni.Good end![]()
Kasakaapin koodikin löyty toisilta nettisivuilta,joihin oli vihje muistaakseni siinä kirjassa....Ja pullojen järjestyksen kamu suomens mulle suoraan,en ettiny ite :ashamed:
Sinut hälytetään tästä lähtien apuun jos pelit meinaavat tyssätä kielimuuriin![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Hups,läpi meni.Good end![]()
Sinut hälytetään tästä lähtien apuun jos pelit meinaavat tyssätä kielimuuriin![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Apua! Mulla on nyt ne rillut ja lippulappu. Mitä nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:http://mac.rash.jp/games/dasyutu/46/jp/index.html
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:http://mac.rash.jp/games/dasyutu/46/jp/index.html
Mukana :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:http://mac.rash.jp/games/dasyutu/46/jp/index.html
Mukana :wave:
Mää myös =)