HUONEPELIÄ!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en kyllä käsitä miten tässä nyt pääsee eteenpäin. mulla on vasara, taskulamppu ja mikähän toi raudanpätkä on? patterin sain taskulamppuun, mut siltikään se ei toimi

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja mai:
en kyllä käsitä miten tässä nyt pääsee eteenpäin. mulla on vasara, taskulamppu ja mikähän toi raudanpätkä on? patterin sain taskulamppuun, mut siltikään se ei toimi

se on rautakanki... avaa laatikko sillä... oon muuten ulkona :D

ei aukee laatikko. kumpaa laatikkoa tarkotat? ei sillä, en saa kumpaakaan auki...

niin ja mitä ne numerot on kun valot sammuttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:

se on rautakanki... avaa laatikko sillä... oon muuten ulkona :D

ei aukee laatikko. kumpaa laatikkoa tarkotat? ei sillä, en saa kumpaakaan auki...

niin ja mitä ne numerot on kun valot sammuttaa?

se laatikko jonka päällä on se lipas... numeroiden salaisuus selviää kun saat kynttilään tulen :)

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
hei! missä on ne tulitikut ku mulla vaan tyhjä aski...eiks ne oo siellä hamsterin alla? mitä nyt pitäis tehä?

sain laatikon auki, mut nyt en taas tiedä mitä pitäis tehdä. mikään ei reagoi mihinkään. Mistä löysit tulitikut?

Alkuperäinen kirjoittaja yoi:
nuolipaperi meni seinälle siihen kohtaan missä teippiä... saako kellosta seuraavan lippaan tunnuksen kun siinä vieressä on kellon kuva ja nuoli? miten?

ajattelin ihan samaa. pitäiskö se kehys saada jotenkin kääntymään?

Yhteistyössä