Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:löysin lattialuukun mistä tuliu joku laatikko, ja taas pitää numerosarja laittaa
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ei haluais jättää peliä kesken, mutta ei tästä yksin tuu mitää ku oon ihan jumissa :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:pystyiski jotenki näyttään miten mennään eteenpäin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:pikkasenko harmittaa...olis varmaan ulospääsy aika lähellä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:siis sun pitää laittaa se punainen pallo siihen tikkuun...tikun toisessa päässä on sellainen reikä......
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mun pitää varmaan kohta lopettaa, ku pitää kaupassa yms. lähtee käymää :ashamed: ...jos sitä viel vähänaikaa kokeilis ja jos ei pääse mihinkää nii illalla sitte kokeilis uudemman kerran..jos tulis lisää pelaajia, nii vois tulla uusia ideoita. Mun pää lyö nyt niin tyhjää :headwall:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:siis sun pitää laittaa se punainen pallo siihen tikkuun...tikun toisessa päässä on sellainen reikä......
pitääkö siinä oottaa hetken vai alkaako se heti palaan se valo?
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mun viimesin tavara minkä oon löytäny (sieltä seinäkaapista minkä sai auki vaan ku löysi siihen sen mikä pitää sitä auki) on lusikka.
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:pääsikö kukaan eteenpäin? :wave: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Onko vauvahaaveita koittanu pelata tätä loppuun...????
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Onko vauvahaaveita koittanu pelata tätä loppuun...????
mä joutuin lyömään sen kiinni sillon iltapäivällä :ashamed: ...