Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:ja taas ei mitään... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:onko sulla sitä hyytelöä?...siellä on joku tumma läntti...ettei vaan olis siellä sit se viimenen pallo
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:siis se menee siihen..sitä adapteria pitää vaan käännella että sopii niihin kolmeen reikään...ja hyllyn takaa löytyy siihen "tuuletin" joka näyttää "k" kitjaimen ku laittaa päälle....
Alkuperäinen kirjoittaja mia:Mistä harmaa pallo, enkä myöskään saa kasvia mihinkään pöydälle?
Sininen ovi on lukossa? Kasvi mulla on jo, mutta pöydälle en sitä saa...Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja mia:Mistä harmaa pallo, enkä myöskään saa kasvia mihinkään pöydälle?
harmaapallo löytyy sen sinisen oven takana olevasta vesikiulusta ja kasvi löytyy kaapistä, mikä on huoneessa
Alkuperäinen kirjoittaja mia:Sininen ovi on lukossa? Kasvi mulla on jo, mutta pöydälle en sitä saa...Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja mia:Mistä harmaa pallo, enkä myöskään saa kasvia mihinkään pöydälle?
harmaapallo löytyy sen sinisen oven takana olevasta vesikiulusta ja kasvi löytyy kaapistä, mikä on huoneessa
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:mä pidän hetken taukoa niin tuun sit jatkaan
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja mia:Sininen ovi on lukossa? Kasvi mulla on jo, mutta pöydälle en sitä saa...Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja mia:Mistä harmaa pallo, enkä myöskään saa kasvia mihinkään pöydälle?
mäki kaksoisnäpäytin sen oven jotenki auki....ei mulla ainakaa mitää avainta oo...kokeile painaa sitä puutikkua ja sen jälkee sitä ovee...tai jotain...ku en itsekkää tiiä miten sen sain auki...
Alkuperäinen kirjoittaja mia:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja mia:Sininen ovi on lukossa? Kasvi mulla on jo, mutta pöydälle en sitä saa...Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja mia:Mistä harmaa pallo, enkä myöskään saa kasvia mihinkään pöydälle?
mäki kaksoisnäpäytin sen oven jotenki auki....ei mulla ainakaa mitää avainta oo...kokeile painaa sitä puutikkua ja sen jälkee sitä ovee...tai jotain...ku en itsekkää tiiä miten sen sain auki...
NoniJa sinne siis kasvikin meni, arvaa vaan kuinka klikkailin muuta pöytää...
Sitten, mistä t-paita?
Mites tuosta pöydällä olevasta kulhosta sais tuon valkosen pallon?Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja mia:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja mia:Sininen ovi on lukossa? Kasvi mulla on jo, mutta pöydälle en sitä saa...Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja mia:Mistä harmaa pallo, enkä myöskään saa kasvia mihinkään pöydälle?
Sitten, mistä t-paita?
T-paita löytyy myös siitä hyllystä...toiselta puolelta missä on kakskaappia...siinäki tarttee sitä tikkua että saa ovet auki...T-paidalle en oo vaan keksiny viel käyttöö
:/
Alkuperäinen kirjoittaja mia:Mites tuosta pöydällä olevasta kulhosta sais tuon valkosen pallon?Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja mia:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja mia:Sininen ovi on lukossa? Kasvi mulla on jo, mutta pöydälle en sitä saa...Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja mia:Mistä harmaa pallo, enkä myöskään saa kasvia mihinkään pöydälle?
Sitten, mistä t-paita?
T-paita löytyy myös siitä hyllystä...toiselta puolelta missä on kakskaappia...siinäki tarttee sitä tikkua että saa ovet auki...T-paidalle en oo vaan keksiny viel käyttöö
:/