Huonepeliä?....

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
ei haluais jättää peliä kesken, mutta ei tästä yksin tuu mitää ku oon ihan jumissa :headwall:

mä oon niin kaukana susta, että saankohan enää kiinnikkään... en edelleenkään oo saanu sieltä hyllyn takaa sitä

mun pitää varmaan kohta lopettaa, ku pitää kaupassa yms. lähtee käymää :ashamed: ...jos sitä viel vähänaikaa kokeilis ja jos ei pääse mihinkää nii illalla sitte kokeilis uudemman kerran..jos tulis lisää pelaajia, nii vois tulla uusia ideoita. Mun pää lyö nyt niin tyhjää :headwall: :D

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
mun pitää varmaan kohta lopettaa, ku pitää kaupassa yms. lähtee käymää :ashamed: ...jos sitä viel vähänaikaa kokeilis ja jos ei pääse mihinkää nii illalla sitte kokeilis uudemman kerran..jos tulis lisää pelaajia, nii vois tulla uusia ideoita. Mun pää lyö nyt niin tyhjää :headwall: :D

ok.. no mä voin koittaa jatkaa tästä, jos keksisin jotain. laitan tänne vinkkii vaikka välillä jos jotenkin etenen..

ja vinkiksi sitte ku löydät aurinkolasit( hyllyn päällä, ihan ylhäällä) nii käytä niitä ku katot ikkunasta ulos, nii sinne hahmottuu kuvioita, ja ne kuviot vastaa noita numeroita mitä alussa oli nioiden "taulujen" takana. Ja taulujen oikeessa yläkulmassa on ne kuviot (raksi, tähti, ympyrä, neliö)

Yhteistyössä