Huonepeliä kehiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja H
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
mitä sillä kaukosäätimellä sitä paitsi tekee? tai sillä paperisilpulla, mulla ei kai oo tarpeeks niitä paloja ku ei tuu siitä kokonaista kuvaa.

sillä kaukosäätimella sai siitä ilmoitustaulusta tippumaan lapun, tartti vissiin pariston eka.. muistaakseni, sillä paperisilpulla ei vissiin tehty mitään..

mulla ei oo mitää paristoakaan..

Alkuperäinen kirjoittaja elli:
en osaa linkittää mut se ketju on Peliä???? ja sieltä varmaankin löytynee avut. Koitan iskee linkin tähän mutten tiä osaankos http://keskustelu.kaksplus.fi/t820574,50

voi jes, kiitos paljon!!! nyt voin pitää tauon ja kattoo myöhemmin! Hyvin onnistui linkitys! :)

just sain läpi.
Pistin vaan sen nro 3 alas??
Ja huidoin sen öljypullon ja sorkkaraudan kanssa, sen työkalupakin päällä.
Sain pihdit ja niillä se nurkassa oleva kaapeli poikki.
Sillä kaapelilla tavarat kaapintakaa ja sain avaimen.
Loppu.
Aika outo peli, kun jäi käyttämättä tavaraa, tai sitten jotenkin onnistuin oikoo..... :)

pihdit mulla on jo, mutta sähkökaappi tökkii. Tuliko sulle sen kolmosen kohdalle joku lukema siihen mittariin? Mulla näkyy vain nelosen kohdalla nro 17 ja sit siellä alhaalla oikealla olevassa jutussa nro 56. Mihin alas siis laitoit sen kolmosen?

lukossa on neljä eriväristä viivaa. Katso kartasta samassa järjestyksessä eri väristen viivojen numerot ja napsauta lukkoa. Siitä eteenpäin en ole vieläkään päässyt

Johtoa kun yrittää katkaista, tulee teksti "Are you sure. You should first turn off the power". Sähkökaapissa kun painaa mitä tahansa kohtaa tulee teksti "You should first check which fuse doesnt start the alarm"

Yhteistyössä