Huonepeliä kehiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja H
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
Alkuperäinen kirjoittaja H:
ainaki sen yhden kaapissa olevan videon takana oli jotain.. en muista enää oliko siellä avain vai ruuvari. niin joo ja siellä "vaatehyllyllä" siivousvälineiden alla on varmaan ne sähkökaapelit tai jotai siel oli.sen pullon takana, kun siirrät sitä!
iteki ihan öönä..

joo, mä löysin kyl sieltä kaapista ne kaikki kamat ja sain ruuvarilla avattua siellä seinässä olevasta kaapista ne ruuvit, mut lukko on edelleen kiinni. Ja kaapli pysyy seinässä. Mihinköhän niitä sähkökaapeleita tarvitaan? mietin, että oisko jotain yhteyttä siinä ulkona seisovaan autoon?

mä en saa niitä ruuveja irti vaikka kuinka yritän.
ne saattais liittyä siihen autoon joo.

rämpytä siinä ruuvien päällä niin ne aukee kyllä. Ei toi autokaan reagoi mihinkään...

siis en saa auki :headwall:

ne ei aukee mitenkään erikoisesti, mut huomaat et ne muuttuu sellasiks mustiks palloiks kun ne on auki

en oo keksiny sen avaimen salaisuutta.. koitin autoonkin :laugh:

niin mäkin. koitin autoon myös sorkkarautaa jos sais vaikka ikkunat sillä rikki :)

tuleeko teille siihen siivousharjan kohdalle tota kättä et siinä ois jotain? mulle tulee, mut mitään siinä kuitenkaan ole.

en oo keksiny sen avaimen salaisuutta.. koitin autoonkin :laugh:

niin mäkin. koitin autoon myös sorkkarautaa jos sais vaikka ikkunat sillä rikki :)

tuleeko teille siihen siivousharjan kohdalle tota kättä et siinä ois jotain? mulle tulee, mut mitään siinä kuitenkaan ole.

ei mulle ainakaa tuu :o

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
sain sähkökaapin auki :D

Miten se aukes?

ensin pitää noi ruuvit ottaa pois ja sit tohon lukkoon koodi, nyt en muist mis järjestyksessä mutta väri johtokartassa antaa ne numerot ja viimeks ne kolme harmaat numerot

KIITOS :flower: =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
sain sähkökaapin auki :D

Miten se aukes?

ensin pitää noi ruuvit ottaa pois ja sit tohon lukkoon koodi, nyt en muist mis järjestyksessä mutta väri johtokartassa antaa ne numerot ja viimeks ne kolme harmaat numerot

KIITOS :flower: =)

Kiitos vaan kovasti!

Yhteistyössä