Huonepeliä kehiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja H
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä kytkin ton pois päältä mikä ei ole kytketty hälyytyssysteemin (eli mulla ainakin punainen) mut mitäs sitte? Mä en saa tota helvatun kaapelia poikki enkä saa öljyttyä mun ruostunutta sorkkarautaani :) typerä peli.

Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
tai sitten tarvitsisin apua siinä miten sängyn jalan vierestä saa pois sen jonkun jutun, mikä nyt onkaan. se loistaakin pimeässä..

Mikä ikinä se olikin niin muistaakseni sitä ei tarvittu pelin läpipääsemiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Miten ekasta pelistä saa kellosta ne patterit tms... onko jossain toinen ruuvari??

sillä pienellä terällä jonka sai jostain. Sitte ku joku haluaa kertoa että miten sen kaapelin saa irti niin otan vastaan vastauksia :)

mihinkä noita erilaisia kortteja oikeen tarvitsee? kiitti, se lähti tosiaan mattoveitsellä :)

ne pienet kortit laitetaan sitten oikeaan järjestykseen siihen ruskeaan laatikkoon, jonka saa hyllystä. Ne laitettiin sellaisen runon määräämään järjestykseen. Olikos se runo jossain siellä huoneessa vai ei, en muista mutta tästä pelistä on ketju kun ei oo pitkä aika kun pelattiin sitä..

onko tuolla jääkaapin päällä jotai tosi tärkeetä, en saa sitä pois.

joo sä tarviit sen kortin sieltä. Kissa antaa sen sulle sun täytyy houkutella se katti ensin vaan sinne jääkaapin päälle punpulipuikon avulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Miten ekasta pelistä saa kellosta ne patterit tms... onko jossain toinen ruuvari??

sillä pienellä terällä jonka sai jostain. Sitte ku joku haluaa kertoa että miten sen kaapelin saa irti niin otan vastaan vastauksia :)
Mistähän sen terän saa??

kaapin takaa tai sitten sieltä siivouskulmasta roskiksesta kenties. nyt en enää muista..

Yhteistyössä