Huonepeliä kehiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja H
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
onko tuolla jääkaapin päällä jotai tosi tärkeetä, en saa sitä pois.

joo sä tarviit sen kortin sieltä. Kissa antaa sen sulle sun täytyy houkutella se katti ensin vaan sinne jääkaapin päälle punpulipuikon avulla :)

ahaa.. täytyykö mun siis tökkiä sitä kissaa sillä puikolla vai mitä ihm ? :D

Miten te saatte öljyttyä sorkkaraudan? Saan samaan ruutuun kyllä öljyn ja sorkkiksen muttei mitään tapahdu. Saako sorkkaraudalla sitten kaapissa olevan työkalupakin auki, sieltä pihdit ja niillä sen kaapelin poikki jolla taas saa kaapin takaa avaimen? Mites selvitän sen sähkökaapin jutun kun se vaan sanoo jotain että ensin pitäis tsekata mikä aiheuttaa hälytyksen tjk...

mää oon ihan hukas täs toises pelis.. onko niillä purkeilla keittiönpöydällä jotain virkaa?

Ei muistaakseni. Ootko kattonu jo kaikki laatikot läpi? Ja sitte se vesipullo piti ainaki täytää vedellä ja sen jälkeen rutata ja laittaa laatikkoon ja ootkos jo vessassa käynyt?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten te saatte öljyttyä sorkkaraudan? Saan samaan ruutuun kyllä öljyn ja sorkkiksen muttei mitään tapahdu. Saako sorkkaraudalla sitten kaapissa olevan työkalupakin auki, sieltä pihdit ja niillä sen kaapelin poikki jolla taas saa kaapin takaa avaimen? Mites selvitän sen sähkökaapin jutun kun se vaan sanoo jotain että ensin pitäis tsekata mikä aiheuttaa hälytyksen tjk...

mä öljysin sen työkalupakin eka sit sorkkaraudalla auki.
ja sihen sähkökaappiin löytyy ohjeet siitä kartasta kun vedät sen isommaksi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras123:
ja miten saa tietä mikä on kiinnitetty hälyttimeen kun mulla ei ainakaan käänny ne vivut millään :S

siinä sähkökartassa näkyy mitkä on kytketty hälytykseen. Sitte katot sillä volttimittarilla et minkä numeron antaa mikäki luukku ja sitte mikä siinä sähkökartassa on se ei-hälyytys-johdon numero niin mikä luukku antaa saman numeron niin sen kytket pois päältä. Näin mä ainakin tein.. Oliko tarpeeks vaikeesti selostettu :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mä öljysin sen työkalupakin eka sit sorkkaraudalla auki.
ja sihen sähkökaappiin löytyy ohjeet siitä kartasta kun vedät sen isommaksi

Ja kiitos, nyt mieli lepää ja voi mennä iloisin mielin nukkumaan :)

mää oon ihan hukas täs toises pelis.. onko niillä purkeilla keittiönpöydällä jotain virkaa?

Ei muistaakseni. Ootko kattonu jo kaikki laatikot läpi? Ja sitte se vesipullo piti ainaki täytää vedellä ja sen jälkeen rutata ja laittaa laatikkoon ja ootkos jo vessassa käynyt?

jep mielestäni sen oon täyttäny mut mites sen saa rutattua? vessassa oon käyny.. jotain laatikkoa en saa auki, ku se on kai lukos..

jep mielestäni sen oon täyttäny mut mites sen saa rutattua? vessassa oon käyny.. jotain laatikkoa en saa auki, ku se on kai lukos..

eka siitä pullosta otettiin etiketti pois ja sitten rutattiin, muistaakseni..

mitä sillä kaukosäätimellä sitä paitsi tekee? tai sillä paperisilpulla, mulla ei kai oo tarpeeks niitä paloja ku ei tuu siitä kokonaista kuvaa.

sillä kaukosäätimella sai siitä ilmoitustaulusta tippumaan lapun, tartti vissiin pariston eka.. muistaakseni, sillä paperisilpulla ei vissiin tehty mitään..

ja miten saa tietä mikä on kiinnitetty hälyttimeen kun mulla ei ainakaan käänny ne vivut millään :S

siinä sähkökartassa näkyy mitkä on kytketty hälytykseen. Sitte katot sillä volttimittarilla et minkä numeron antaa mikäki luukku ja sitte mikä siinä sähkökartassa on se ei-hälyytys-johdon numero niin mikä luukku antaa saman numeron niin sen kytket pois päältä. Näin mä ainakin tein.. Oliko tarpeeks vaikeesti selostettu :)

mulla ei anna minkään kohdalla mitään numeroo! miten sitä käytetään? heiluttelin vaan sen kaapin päällä..

eka siitä pullosta otettiin etiketti pois ja sitten rutattiin, muistaakseni..

voi apua.. ku mä en saa sitä etikettiä pois. tolla mattoveittelläkö? miten noita tavaroita ees saa silleen yhdisteltyä?

Yhteistyössä