Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:ja mihkä tuo ripa menee`??
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:ja mihkä tuo ripa menee`??
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:mä pelaan kuulkaas eri peliä vissiin ku te....![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Miten punasen kaapin saa auki?
Oon saannu jo molemmat laatikot auki, mulla on 2 marsunpäätä ja lappu täynnä siansaksaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:mä pelaan kuulkaas eri peliä vissiin ku te....![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Miten punasen kaapin saa auki?
Oon saannu jo molemmat laatikot auki, mulla on 2 marsunpäätä ja lappu täynnä siansaksaa!
mistä sait tisen pään? jostain sai punaisen avaimen....saito marsulta vihreän avaimen?
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Miten punasen kaapin saa auki?
mistä sait tisen pään? jostain sai punaisen avaimen....saito marsulta vihreän avaimen?
En muista(mustapa on hemmetisti apua) ja vihreä ja sininen avain saatu.. oisko joku pää ollu laatikossa tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:ei mulle aukee ku tuo nallepeli....![]()
*räkätystä* Joo,vimpan päälle pelaaja...
![]()