K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:ihanaa, eka huonepelini on pelattu, :hug: sulle siiperi! tää malttaa nyt mennä nukkumaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitä toi lintu tekee sängyllä?
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitä toi lintu tekee sängyllä?
Klikkailet sitä, niin se paskoo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:sain yhen linnun siihen kämppään mis se puu o,se kasvo vaa kerran se puu. muita lintuja en saa kii,ja esineitä mullon 4 yhteensä.
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Heität sen paskan sinne ruukkuun lannotteeksi.![]()
En muista kunnolla, mitä siinä tein ennen kun tuli hedelmiä.. pelasin niin nopeesti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Heität sen paskan sinne ruukkuun lannotteeksi.![]()
En muista kunnolla, mitä siinä tein ennen kun tuli hedelmiä.. pelasin niin nopeesti.![]()
Niin tein....puuhun tuli jotain hedelmiä...yksi lähti irti ja lintu nappasi sen? Entäs sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:hahaa! voi jessus ku olin urpå...!!! Läpi!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten se loppuu?
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten se loppuu?
Klikkasitko hetelmää jo?
Mä en osaa ettiä mitään peliä, teetän sen homman muilla:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten se loppuu?
Klikkasitko hetelmää jo?
Mä en osaa ettiä mitään peliä, teetän sen homman muilla:xmas: