R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rilli:juuri, en saanut avainta.. en oikein tajunnutkaan ehkä tota pääideaa oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:mulla 2 päätä..mistä kolmas
saitko sieltä sohvan kulman takaa kun sen levyn ruuvas irti
joo
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:mulla 2 päätä..mistä kolmas
saitko sieltä sohvan kulman takaa kun sen levyn ruuvas irti
joo
ja oisko yks ollut tv:n alla (tai siis pöydän alla)
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:missä on viimene poppari?
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:sain sen piparin numero 8..miten sen avaimen saa? samat nallenpäät toisiin lokeroihinko?
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitä noilla päillä tehdään?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:ootteko saanu auki ton yhen tv tason laatikon
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja mä:ootteko saanu auki ton yhen tv tason laatikon
en oo saanut auki, kun se ripa on yhdellä maatuskalla ja sen saa kai vasta sitten kun saa sen 'piparin', jota en kyllä löydä mistään!
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja mä:ootteko saanu auki ton yhen tv tason laatikon
en oo saanut auki, kun se ripa on yhdellä maatuskalla ja sen saa kai vasta sitten kun saa sen 'piparin', jota en kyllä löydä mistään!
sain maatuskalta sen kahvan ja nallelle silmän.. ja se kolmas pipari puuttuu vielä
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:minne kolikko?
mistä kolikko
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistä tietää mihin lokerikkoihin ne kuuluu :/
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:minne kolikko?
mistä kolikko
saa siltä yhdeltä maatuskalta