katsot kalenterista siniset pallot ja punaiset ympyrät. laitat jommatkummat ensin eli sen päivämäärän kohdalle mitä ympyrä näyttää ja tv:stä näet mikä eläin pitää millekin päivämäälle laittaa . siten sen tähden näyttämään laatikkoon tulee joku tavara. toisilla ympyröillä tuli avain ja toisilla 'piparkakku' missä numero 8Alkuperäinen kirjoittaja rilli:juuri, en saanut avainta.. en oikein tajunnutkaan ehkä tota pääideaa oikein?
ja oisko yks ollut tv:n alla (tai siis pöydän alla)Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:jooAlkuperäinen kirjoittaja juuri:saitko sieltä sohvan kulman takaa kun sen levyn ruuvas irtiAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:mulla 2 päätä..mistä kolmas
ei löydyAlkuperäinen kirjoittaja juuri:ja oisko yks ollut tv:n alla (tai siis pöydän alla)Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:jooAlkuperäinen kirjoittaja juuri:saitko sieltä sohvan kulman takaa kun sen levyn ruuvas irtiAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:mulla 2 päätä..mistä kolmas
tarkoitatko niitä mitä niille maatuskoille annetaan? minäkään en löydä.Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:missä on viimene poppari?
joo, niiden toisten ympyröiden osoittamiin lokeroihinAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:sain sen piparin numero 8..miten sen avaimen saa? samat nallenpäät toisiin lokeroihinko?
niitä pitää laittaa lokerikkoon tv:n ja kalenterin osoittamiin paikkoihin.Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitä noilla päillä tehdään?
en oo saanut auki, kun se ripa on yhdellä maatuskalla ja sen saa kai vasta sitten kun saa sen 'piparin', jota en kyllä löydä mistään!Alkuperäinen kirjoittaja mä:ootteko saanu auki ton yhen tv tason laatikon
sain maatuskalta sen kahvan ja nallelle silmän.. ja se kolmas pipari puuttuu vieläAlkuperäinen kirjoittaja juuri:en oo saanut auki, kun se ripa on yhdellä maatuskalla ja sen saa kai vasta sitten kun saa sen 'piparin', jota en kyllä löydä mistään!Alkuperäinen kirjoittaja mä:ootteko saanu auki ton yhen tv tason laatikon
tyhmä minä, kun luulin, että se ripa lähtee vasta, kun antaa sen piparin. en edes yrittänyt ottaa sitä. kiitti sulle vinkistä. etsin vain sitä piparia hulluna!Alkuperäinen kirjoittaja mä:sain maatuskalta sen kahvan ja nallelle silmän.. ja se kolmas pipari puuttuu vieläAlkuperäinen kirjoittaja juuri:en oo saanut auki, kun se ripa on yhdellä maatuskalla ja sen saa kai vasta sitten kun saa sen 'piparin', jota en kyllä löydä mistään!Alkuperäinen kirjoittaja mä:ootteko saanu auki ton yhen tv tason laatikon
saa siltä yhdeltä maatuskaltaAlkuperäinen kirjoittaja mä:mistä kolikkoAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:minne kolikko?
:attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistä tietää mihin lokerikkoihin ne kuuluu :/
miten sen siltä saa.. piparillako? mistä se vika pipariAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:saa siltä yhdeltä maatuskaltaAlkuperäinen kirjoittaja mä:mistä kolikkoAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:minne kolikko?