huonepeli vol.3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mamskeli:
wiivi-->miten roskis liikkuu?

jossain vaihees se rupes vaan liikkuu...

sit kun sulla on kehys, limu, se pötkylä siel hyllyl ni kilauta sitä kuppia ja jos ei sittenkää viel toimi ni vaiha toinen kuva kehykseen... tollasta mä tein ennen ku sain sytkän
 

Similar threads

J
Viestiä
3
Luettu
228
J
V
Viestiä
0
Luettu
199
V
J
Viestiä
157
Luettu
2K
P

Yhteistyössä