huonepeli vol.3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Katossakin on jotain tarpeellista... lapussa on kait morsetusta, en tajua siitä mitään...

mitäs siel katossa on kun en löydä

pöydän viereisessä kattonurkassa on laatikko johon laitetaan se toinen avain.
pienemmän oven yläpuolella katossa on toinen pala papera, pitää ottaa sorkkaraudalla alas

kiitos toi toinen paperinpala multa puuttui
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Katossakin on jotain tarpeellista... lapussa on kait morsetusta, en tajua siitä mitään...

mitäs siel katossa on kun en löydä

pöydän viereisessä kattonurkassa on laatikko johon laitetaan se toinen avain.
pienemmän oven yläpuolella katossa on toinen pala papera, pitää ottaa sorkkaraudalla alas

kiitos toi toinen paperinpala multa puuttui


se toinen paperinpala on siellä ku selaat pöydällä olevaa kirjaa,niin se ilmestyy siihen kirjan viereen pöydälle
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamskeli:
nii siellä oven takana hyllyllä oli sininen palikka yms,otin sen.mutta onko siellä vai jotain muutaki?

laita se sininen palikka siihen harmaaseen, missä on ne muutkin palikat. sit painat sitä violettia nappia nin oven taakse tulee aina uusi tavara
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamskeli:
nii siellä oven takana hyllyllä oli sininen palikka yms,otin sen.mutta onko siellä vai jotain muutaki?

joo..paina uudestaan sitä vekotinta..huone vaihtaa väriä, sieltä saa vielä ainankin peilin, kiikarit ja pyörään lampun
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamskeli:
ääk..mihin harmaaseen.eli sain sinisen oven auki sillä open koodilla.mutta mihin käytän sen sinisen palikan ja keltasen palikan.mä oon ihan pihalla.laitoin yhden avaimen pyörään.

sulla on siellä sellainen harmaa palikka, missä on iso violetti painike. sen taakse menee ne värilliset kappaleet
 
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
mistä se tulee se violetti palikka?

jaa...nyt pistit pahan....että voiki olla lyhyt muisti.... oisin muistanu et se tulee jostain niistä ovista...hmm

:o :o ei tollasta saa unohtaa B)

ootko saanu sen koodin sieltä toisen huoneen seinältä kiikareilla??
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
mistä se tulee se violetti palikka?

jaa...nyt pistit pahan....että voiki olla lyhyt muisti.... oisin muistanu et se tulee jostain niistä ovista...hmm

:o :o ei tollasta saa unohtaa B)

ootko saanu sen koodin sieltä toisen huoneen seinältä kiikareilla??

no en... vielä :kieh:
 

Similar threads

J
Viestiä
3
Luettu
228
J
V
Viestiä
0
Luettu
199
V
J
Viestiä
157
Luettu
2K
P

Yhteistyössä