Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamskeli:aijoo,toisen avaimen sain käytettyä laatikkoon joka on seinässä olevan boksin yläpuolella siellä korkealla
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Katossakin on jotain tarpeellista... lapussa on kait morsetusta, en tajua siitä mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja mamskeli:eli pitääks noita punasia ja sinisiä nappeja painella että saa jonkun oikeen morsetuksen siihen näkyviin?
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Katossakin on jotain tarpeellista... lapussa on kait morsetusta, en tajua siitä mitään...
mitäs siel katossa on kun en löydä