huonepeli, mukaan tulijoita

  • Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti
aaa
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
http://www.escapegames24.com/2006/08/adult-room.html

Tossa apuja :)

Ihan outo. Ei niitä juttuja ois ikinä ite vaan "keksinyt".
En tajuu tosta, et miten sen koodin saa. Yritän kattoo sitä naista ne housut päässä, mut mitkä numerot siis sit otan tosta laskusta? Auta pliis =)
 
rasvie
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
http://www.escapegames24.com/2006/08/adult-room.html

Tossa apuja :)

Ihan outo. Ei niitä juttuja ois ikinä ite vaan "keksinyt".
En tajuu tosta, et miten sen koodin saa. Yritän kattoo sitä naista ne housut päässä, mut mitkä numerot siis sit otan tosta laskusta? Auta pliis =)
No sillon pitää laskea, kun se kattoo siihen naispatsaaseen päin. Ja ei se oo se ongelma kun se, mitä pitää tehdä niillä kirjaimilla mitkä sit saa kun tökkii sillä kortsulla niitä lehden neliöitä...
 
rasvie
Alkuperäinen kirjoittaja pelailija:
mäkään en saa laskettua niitä neljää numeroa siitä vaikka kuinka luin esimerkin ohjeista :(
No mäkään en saanut selvää yhestä numerosta. Laskin sen sit silleen, että testaamalla 1-10 kaikilla mahdollisilla, että mikä se vois olla :)
 
rasvie
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Alkuperäinen kirjoittaja pelailija:
mäkään en saa laskettua niitä neljää numeroa siitä vaikka kuinka luin esimerkin ohjeista :(
No mäkään en saanut selvää yhestä numerosta. Laskin sen sit silleen, että testaamalla 1-10 kaikilla mahdollisilla, että mikä se vois olla :)
Siis 0-9 :D
 
uchaca koodin omaavat: painakaa oikeaa rintaa, vasenta rintaa, pyörivää juttua lattialla, sitä penkkiä siis sitä reikää (pitää hypätä, jos ei hyppää niin alottakaa alusta niin et ukko on valittu) ja taas pyörivää lattialla
 
aaaa
Alkuperäinen kirjoittaja anceliq:
uchaca koodin omaavat: painakaa oikeaa rintaa, vasenta rintaa, pyörivää juttua lattialla, sitä penkkiä siis sitä reikää (pitää hypätä, jos ei hyppää niin alottakaa alusta niin et ukko on valittu) ja taas pyörivää lattialla
en siltikään ilmeisesti onnistu. Mun koodi oli AACCUH eli reikä, reikä, vasen tissi, vasen tissi, oikee tissi ja se nappi. Mitä sit pitäis tapahtua? En tajuu tota numerohommaa edelleenkään
 
Alkuperäinen kirjoittaja aaaa:
Alkuperäinen kirjoittaja anceliq:
uchaca koodin omaavat: painakaa oikeaa rintaa, vasenta rintaa, pyörivää juttua lattialla, sitä penkkiä siis sitä reikää (pitää hypätä, jos ei hyppää niin alottakaa alusta niin et ukko on valittu) ja taas pyörivää lattialla
en siltikään ilmeisesti onnistu. Mun koodi oli AACCUH eli reikä, reikä, vasen tissi, vasen tissi, oikee tissi ja se nappi. Mitä sit pitäis tapahtua? En tajuu tota numerohommaa edelleenkään
Hyppäskö se pukki ku painoit reikää...
Huomasithan että patsas on peilikuvana meille...
 
Alkuperäinen kirjoittaja aaaa:
Alkuperäinen kirjoittaja anceliq:
uchaca koodin omaavat: painakaa oikeaa rintaa, vasenta rintaa, pyörivää juttua lattialla, sitä penkkiä siis sitä reikää (pitää hypätä, jos ei hyppää niin alottakaa alusta niin et ukko on valittu) ja taas pyörivää lattialla
en siltikään ilmeisesti onnistu. Mun koodi oli AACCUH eli reikä, reikä, vasen tissi, vasen tissi, oikee tissi ja se nappi. Mitä sit pitäis tapahtua? En tajuu tota numerohommaa edelleenkään
Mun koodi AUACHU ja oon kokeillu nyt ainakin kahesti eikä onnistu.
 

Yhteistyössä