IhanaValo
Numerot,ne on kuvan takanaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä sinne seinään tulee? joku numerosarja vai sana??
Numerot,ne on kuvan takanaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä sinne seinään tulee? joku numerosarja vai sana??
Mitä sitte pitäs tapahtua??Alkuperäinen kirjoittaja meikä:mä soitin niille kaikille joiden nimi oli puhelimessa
on se siellä. mä löysin vahingossa kun vaan klikkailin kaappia joka kohdasta.Alkuperäinen kirjoittaja sussu:siis en löydä sitä sorkkarautaa?? ei se ole siellä kaapissa..
Mukana mut en etene...Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
kirjahyllystäAlkuperäinen kirjoittaja ride:mistä kolmas tikku? yhen löysin oven "kahvan" päältä, toisen laatikosta..
Kirjahyllyn "koristeesta"Alkuperäinen kirjoittaja ride:mistä kolmas tikku? yhen löysin oven "kahvan" päältä, toisen laatikosta..
eiku juu, nyt tajus..Alkuperäinen kirjoittaja ride:mistä kolmas tikku? yhen löysin oven "kahvan" päältä, toisen laatikosta..
Mistäs nämä?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Löysin avaimen (?) ja lapun, jossa vinkkejä, mut ei etene
auta miten sait arvot selville?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Pikkasen hankala taitaa olla
Mulla kolme tikkua ovessa, avain ja veitsi
Kirjainten arvot selvillä, mut mihis ne käy
Se lootikko, mihin ne tikut menee, aukee veitelläAlkuperäinen kirjoittaja ride:Mistäs nämä?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Löysin avaimen (?) ja lapun, jossa vinkkejä, mut ei etene
PItää löytää ne kaikki 4 laskutoimitusta eka, sit on helppo laskeaAlkuperäinen kirjoittaja meikä:auta miten sait arvot selville?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Pikkasen hankala taitaa olla
Mulla kolme tikkua ovessa, avain ja veitsi
Kirjainten arvot selvillä, mut mihis ne käy