oon ne löytänyt mut mun matikkapäällä ja aivoilla ei lasketa mitään tollasia.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:PItää löytää ne kaikki 4 laskutoimitusta eka, sit on helppo laskeaAlkuperäinen kirjoittaja meikä:auta miten sait arvot selville?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Pikkasen hankala taitaa olla
Mulla kolme tikkua ovessa, avain ja veitsi
Kirjainten arvot selvillä, mut mihis ne käy
Onks sulla samat, eli D:15Alkuperäinen kirjoittaja meikä:oon ne löytänyt mut mun matikkapäällä ja aivoilla ei lasketa mitään tollasia.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:PItää löytää ne kaikki 4 laskutoimitusta eka, sit on helppo laskeaAlkuperäinen kirjoittaja meikä:auta miten sait arvot selville?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Pikkasen hankala taitaa olla
Minulla ainai on!Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Onks sulla samat, eli D:15Alkuperäinen kirjoittaja meikä:oon ne löytänyt mut mun matikkapäällä ja aivoilla ei lasketa mitään tollasia.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:PItää löytää ne kaikki 4 laskutoimitusta eka, sit on helppo laskeaAlkuperäinen kirjoittaja meikä:auta miten sait arvot selville?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Pikkasen hankala taitaa olla
joo on.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Onks sulla samat, eli D:15Alkuperäinen kirjoittaja meikä:oon ne löytänyt mut mun matikkapäällä ja aivoilla ei lasketa mitään tollasia.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:PItää löytää ne kaikki 4 laskutoimitusta eka, sit on helppo laskeaAlkuperäinen kirjoittaja meikä:auta miten sait arvot selville?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Pikkasen hankala taitaa olla
Eiku no nyt Ja sinisen lootan sain minäkii auki..Alkuperäinen kirjoittaja ride:Miä en saa auki tota tikkulootaa sillä veitellä..
en oo keksinyAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin se avain jonka sai sieltä tikkilootasta??
mikä koodi??Alkuperäinen kirjoittaja samperi:en oo keksinyAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin se avain jonka sai sieltä tikkilootasta??
ja sinisestä lootastakin sai lisää avaimia :headwall:
KIIITOOSH!!!! Jotenkin noin sen ajattelinkin mut sit tuli joku katkos ku aloin liikaa miettimään laskemistapaa.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Eli ACBBAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä koodi??Alkuperäinen kirjoittaja samperi:en oo keksinyAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin se avain jonka sai sieltä tikkilootasta??
ja sinisestä lootastakin sai lisää avaimia :headwall:
mistä olet toisen lappusen saanut? mulla on yks lappu jossa olis varmaan koodia palloon.Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:vielä pitäs yks lappunen löytää että sais tuon vihreän auki. I think!!
toinen lipaston alalaatikkoon ja toinen sinne mihin meni ne siniset pötkylätAlkuperäinen kirjoittaja ride:minnes sinisen lootan avaimet käypi?
sieltä yhestä boksista jonka sai veitsellä aukiAlkuperäinen kirjoittaja meikä:mistä olet toisen lappusen saanut? mulla on yks lappu jossa olis varmaan koodia palloon.Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:vielä pitäs yks lappunen löytää että sais tuon vihreän auki. I think!!
Mulla liikku se sininen loota, mihin sitä koodia näpytin, mut en saa sieltäkään mitään irtiAlkuperäinen kirjoittaja jossu84:vielä pitäs yks lappunen löytää että sais tuon vihreän auki. I think!!
miten sen sait liikkumaan?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mulla liikku se sininen loota, mihin sitä koodia näpytin, mut en saa sieltäkään mitään irtiAlkuperäinen kirjoittaja jossu84:vielä pitäs yks lappunen löytää että sais tuon vihreän auki. I think!!
Ei mitään
samma härAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Mulla liikku se sininen loota, mihin sitä koodia näpytin, mut en saa sieltäkään mitään irti
Siihen käy avainAlkuperäinen kirjoittaja jossu84:miten sen sait liikkumaan?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mulla liikku se sininen loota, mihin sitä koodia näpytin, mut en saa sieltäkään mitään irtiAlkuperäinen kirjoittaja jossu84:vielä pitäs yks lappunen löytää että sais tuon vihreän auki. I think!!
Ei mitään