Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Systole:Huomenta vaan!!! Hyvää työpäivää kaikille :wave: Mä lähdenkin kolmen tunnin päästä kotiin nukkumaan yötöistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Huomenta, aikaisin sinun taytyy nousta ylos :wave: Oikein hyvaa tyopaivaa ja viela parempaa vapaapaivaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini:|O |O Minäkin oottelen et parin tunnin päästä pääsis nukkumaan |O sit ois vielä ens yö valvottavana |O
Alkuperäinen kirjoittaja Systole:Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini:|O |O Minäkin oottelen et parin tunnin päästä pääsis nukkumaan |O sit ois vielä ens yö valvottavana |O
|O |O Juu ensi yöksi se minäkin vielä valvomaan tuun :ashamed: Väsyttää niin kaameesti!!!
Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini:Alkuperäinen kirjoittaja Systole:Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini:|O |O Minäkin oottelen et parin tunnin päästä pääsis nukkumaan |O sit ois vielä ens yö valvottavana |O
|O |O Juu ensi yöksi se minäkin vielä valvomaan tuun :ashamed: Väsyttää niin kaameesti!!!
|O |O Mulle ei yhtään sovi nää yövuorot! Kyllä yhen yön valvoo vaikka päällään seisten mut useempi on mulle silkkaa kidutusta |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Systole:Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini:Alkuperäinen kirjoittaja Systole:Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini:|O |O Minäkin oottelen et parin tunnin päästä pääsis nukkumaan |O sit ois vielä ens yö valvottavana |O
|O |O Mulle ei yhtään sovi nää yövuorot! Kyllä yhen yön valvoo vaikka päällään seisten mut useempi on mulle silkkaa kidutusta |O |O |O
Mulla on näissä listoissa 9 yötäpakko jaksaa ku itse vuoroni tein...mikäköhän mielenhäiriö silloin ollut. Melkeen joka viikko öitä kuudessa viikossa.
Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini:Alkuperäinen kirjoittaja Systole:Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini:Alkuperäinen kirjoittaja Systole:Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini:|O |O Minäkin oottelen et parin tunnin päästä pääsis nukkumaan |O sit ois vielä ens yö valvottavana |O
Mulla on näissä listoissa 9 yötäpakko jaksaa ku itse vuoroni tein...mikäköhän mielenhäiriö silloin ollut. Melkeen joka viikko öitä kuudessa viikossa.
ei oo totta 9 yötä, huhhuh..... minä en kyllä jaksas |O
Alkuperäinen kirjoittaja Systole:Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini:Alkuperäinen kirjoittaja Systole:Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini:Alkuperäinen kirjoittaja Systole:Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini:|O |O Minäkin oottelen et parin tunnin päästä pääsis nukkumaan |O sit ois vielä ens yö valvottavana |O
Niin ja ne normaalit aamu- ja iltavuorot siihen lisäksi...No ensi listat on löysästi tehty, otin vaan 6 yötä![]()
Niin ja nyt on vielä lisäksi kaikki viikonloput kii töissä ensi listoilla on 2 viikonloppuu vapaata :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini:Alkuperäinen kirjoittaja Systole:Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini:Alkuperäinen kirjoittaja Systole:Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini:Alkuperäinen kirjoittaja Systole:Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini:|O |O Minäkin oottelen et parin tunnin päästä pääsis nukkumaan |O sit ois vielä ens yö valvottavana |O
Niin ja ne normaalit aamu- ja iltavuorot siihen lisäksi...No ensi listat on löysästi tehty, otin vaan 6 yötä![]()
Niin ja nyt on vielä lisäksi kaikki viikonloput kii töissä ensi listoilla on 2 viikonloppuu vapaata :xmas:
meillä rupes vasta nyt pyörii vkl vapaat joka listassa... aikasemmin oli 6 viikon välein......