huomenna työhaastattelu kerronko että olen raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyse siis kouluavustajasta (henk.koht) ei mistään kotona tapahtuvasta raadannasta.

ja joo sillon jos on mun lasten ja minun ravinnonsaannista kyse ajattelne omaa persettäni!! ei hoitajan rooli ole mikään sellainen että ei itseään saisi ollenkaan ajatella!!!

inhottavaa sille avustettavalle :( ei voi muuta sanoa...

kyse siis kouluavustajasta (henk.koht) ei mistään kotona tapahtuvasta raadannasta.

No siinä tapauksessa sanoisin, että etsi joku muu duuni, vaikka sitten jotain muuta kuin oman alan työtä jos omaa alaa ei ole tarjolla. Se lapsi tarvitsee sen henkilökohtaisen avustajan sinne kouluun erittäin hyvästä syystä, ja tiuhaan vaihtuvat uudet naamat ei todellakaan auta sen lapsen sopeutumista millään tavalla.

no tässä ei ole kyse siitä että joku lapsi ei kerkeisi minun hoidossani kauaa olla! jos näin olisi niin se olisi sitten voi voi. enhän minä voi mitenkään muiden elämää ohjata ja vaatia että kukaan lapseni hoitajista ei saa tulla raskaaksi minun lapseni hoitouralla koska lapseni kärsii! on hoitajillakin oma elämä. voinhan vaikka sairastua vakavasti kun olen juuri aloitanut jonkun työn!

ja joo sillon jos on mun lasten ja minun ravinnonsaannista kyse ajattelne omaa persettäni!! ei hoitajan rooli ole mikään sellainen että ei itseään saisi ollenkaan ajatella!!!

Niin, ja annat samalla itsestäsi todella epärehellisen ja huonon, kieron, katalan kuvan :laugh: Teet mitä teet. Sinähän se elät niiden tuntojesi kanssa sitten. Harmittaa vaan yleisesti meidän rehellisten naisten puolesta: Me saadaan maksaa teidän kieroilevien akkojen päätöksistä, ja tasa-arvotyön saavutukset ottaa taas askeleen taaksepäin :)

no tässä ei ole kyse siitä että joku lapsi ei kerkeisi minun hoidossani kauaa olla! jos näin olisi niin se olisi sitten voi voi. enhän minä voi mitenkään muiden elämää ohjata ja vaatia että kukaan lapseni hoitajista ei saa tulla raskaaksi minun lapseni hoitouralla koska lapseni kärsii! on hoitajillakin oma elämä. voinhan vaikka sairastua vakavasti kun olen juuri aloitanut jonkun työn!

Mutta sairastuminen on aina yllättävä tilanne, raskaus ei sen sijaan ole kun se itsekin jo tietää :)

Lapsi joka tarvitsee henkilökohtaisen avustajan, tarvitsee myös jatkuvuutta. Tilanne jossa on avustaja A. neljä kuukautta ja sen jälkeen avustaja B. kuukauden ja sen jälkeen ehkä sitten taas joku muu, ei ole millään tasolla lapsen edun mukaista.

Et kerro koska ei ole työnsaannin kannalta oleellinen asia ollenkaan. Näin sanoo laki. Olen itse luottamus mies ja asiaan perehtynyt. Toki voi olla työnantajalle kenkkua mutta elämä on. Pakko ei ole kertoa ennen kuin 2kk ennen äippälomaa.

Miten voit elää noin valehdellen? itse en kehtaisi katsoa peiliin. Jotain rajaa täytyy kuitenkin olla. huhut kiertää. Niin ja tulevaisuutesi pomo voi kysellä entisiltä työnantajiltasi sinusta. Voi olla, että kaivat itsellesi vain kuoppaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemus:
Et kerro koska ei ole työnsaannin kannalta oleellinen asia ollenkaan. Näin sanoo laki. Olen itse luottamus mies ja asiaan perehtynyt. Toki voi olla työnantajalle kenkkua mutta elämä on. Pakko ei ole kertoa ennen kuin 2kk ennen äippälomaa.

pakko ja moraali on kaksi eri asiaa, kuten jo totesinkin

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Miten voit elää noin valehdellen? itse en kehtaisi katsoa peiliin. Jotain rajaa täytyy kuitenkin olla. huhut kiertää. Niin ja tulevaisuutesi pomo voi kysellä entisiltä työnantajiltasi sinusta. Voi olla, että kaivat itsellesi vain kuoppaa.

Kaivakoon. Sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Sika olet... Toivottavasti et sitä työpaikkaa tule saamaan.

no mä olen melko varma että sen paikan saan koska minun lisäksi ei ollut kun 1 hakija ja hän epäpätevä että..

Mistä sen tiedät, jos vasta haastattelu tulossa? Miksi sitten pelkäät ettet saa työpaikkaa, jos olet noin varma?

joo päätin että en kerro. kerron vasta jos minut valitaan. nolohan se on haastattelussa kertoa kaikki omat asiansa ja sitten jos ei pääsekkään on niitä asioitaan juorunnut pitkin pientä naapuripitäjää.
kerron siis vasta jos soittavat ja sanovat että minut on valitu ja sanon myös silloin että jos eivät minua halua palkata ymmärrän kyllä ja voivat vaihtaa minut siihen toiseen.

joo päätin että en kerro. kerron vasta jos minut valitaan. nolohan se on haastattelussa kertoa kaikki omat asiansa ja sitten jos ei pääsekkään on niitä asioitaan juorunnut pitkin pientä naapuripitäjää.
kerron siis vasta jos soittavat ja sanovat että minut on valitu ja sanon myös silloin että jos eivät minua halua palkata ymmärrän kyllä ja voivat vaihtaa minut siihen toiseen.

edellà tuli ilmi ettà he eivàt voi enàà sità perua, se olis rikos

Monella nuorella naisella menee työpaikat ohi tuollaisten luusereiden takia. Aiheutat huonon maineen muillekin. Kunnon työntekijä saa kyllä paikan, jos on tarpeeksi hyvä. Vaikka kertoisi olevansa raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Monella nuorella naisella menee työpaikat ohi tuollaisten luusereiden takia. Aiheutat huonon maineen muillekin. Kunnon työntekijä saa kyllä paikan, jos on tarpeeksi hyvä. Vaikka kertoisi olevansa raskaana.

tuskin saisi. ennemmin he varmaan palkkaavat sen epäpätevän joka voi sitten jatkaa vielä seuraavankin lukukauden!

Reilua sentään, jos noin sen teet. Toivottavasti myös ymmärrät etkä ole valittamassa jonnekin asiasta koska itse olet kieroillut. Työnantajalla on oikeus ajatella myös asiakasta ja hänen hyvinvointiaan. Ei ole asiakkaan edumukaista, että työntekijä vaihtuu koko aika.

no sittenpähän eivät peru jos minä annan perumiseen luvan ja eivät sitä tee niin se on heidän oma asia!

kaikki ei ole niin mustavalkoista, sinà voisit mennà myòhemmin (teoriassa) valittamaan luottamusmiehelle ja kuka todistaa sitten mità.

maailma on tàynnà nàità tapauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

edellà tuli ilmi ettà he eivàt voi enàà sità perua, se olis rikos

Niin ja ap tietää tämän varsin hyvin... Kieroilija.

kylläpäs täälä nyt jeesustellaan
jos ap kirjoittaisi että ei viitsi edes hakea töihin kun alkaa äitiysloma ja aikomus olisi elää sossun rahoilla niin siitäkin haloo tulisi!

näin on! paras varmaan jättää hakematta yhtään mihinkään. jos vaikka tämä rakaus ei sujukkaan normaalisti..kyllähän yhteiskunta laiskta elättää! se on jo nähty moneen kertaan miten mammat vetää lonkkaa ja elää sosiksen ja kelan rahoilla.

Yhteistyössä