huomenna mä lähden.

  • Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
a.p
[QUOTE="vieras";22506160]Sinun pitää kertoa terapeutille ja lääkärille totuus, että sinulla on itsetuhoisia ajatuksia ja olet aikonut tappaa itsesi. Eivät ne voi auttaa, jos valehtelet, että sinulla on vain paha olo ja sanot haluavasi osastolle.[/QUOTE]

no jestas. en mä itseeni ole tappamassa.
 
dddf
Minusta sinun yksi selkeä ongelmasi on, että ulosanti on heikkoa. Vaikeaa varmaan puhua terapeutille, kun et tässäkään osannut ajatuksiasi ilmaista, vaan säikyttelet ihmisiä turhaan. Terapiani on skeidaa-kejussa olit kuitenkin itsemurhaa yrittänyt.
 
tiedän tunteen
Itsarilla uhkaaminen tuo hienon lausunnon papereihin ja sitten jos haluaa joskus töihin, missä pitää olla nupin kasassa.. kun ihminen ei tiettyjen tahojen silmissä voi parantua ja ehkä ei parannukkaan.

Musta taas lähteminen on hyvä, kyllä ne lapset kärsii hajoavasta äidistä enemmän, kun äidistä joka menee pois kokoamaan itseään. Äidillekkin voi tulla tilanne, että on pakko olla yksin. Mä tunsin kuolevani ja lähdin. En koskaan palannut. Kesti kauan koota elämä uudestaan ja toivon, että joskus se olisi edes melkein ennallaan, lasten suhteen. Kaipaan, mutta lähtö oli oikein.
 
liian läheltä nähty.
Mun ystävävä rukoili apua ja osastolle pääsyä psykiatrilta, kun oli niin itsetuhoinen... Se ei käynyt laatuun. Sanottiin että tulehan sitten viikon päästä taas juttelemaan (tyyliin)..

Viikon päästä ystävä juttelikin jo sitten ihan muualla. Suomessa ei kovin helposti apua saa psyykkisiin ongelmiin, se on totuus..
 
oho
[QUOTE="torakka";22505550]hae apua. soita kirkkoon tai kaverille tai lähimpään helluntaiseurakuntaan... tai äidille?[/QUOTE]

miksi pitää mennä kirkkoon tai helluntaiseurakuntaan jos on paha olo?? :eek:
 

Yhteistyössä