Meillä odoteltu haikaraa yli kaksi vuotta. Minä 29 ja mies 41. Minulla putket tukossa ja kuukautiset ja ovulaatio hyvin satunnaisia :'( Tutkimukset on tehty ja jonossa ollaan oltu viime kesästä ja nyt vihdoin meillä ensimmäinen aika huomenna klinikalle. Tampereen Yliopistolliseen Sairaalaan ollaan menossa eli julkisella mennään aikakin vielä. Pelottaa mitä ne sanovat minun painosta kun painoa on "hiukan" ylimääräistä Etukäteen kun sinne soittelin syksyllä niin sanoivat ettei mitään sellaista ole, että painon perusteella hoidot evättäisiin, joskus vain olen kuullut kauhujuttuja tästä...
Muutenkin jännittää... asia oikeesti menee eteen päin. Aikasemmin sitä on vaan ajatellut, että se on sitten kaukaista tulevaisuutta, mutta nyt se tulevaisuus rupeaa olemaan käsillä. Nyt voi oikea yritys alkaa :heart: Luultavasti se on sitten suorilta IVF ( IIIIK), mutta katsotaan nyt mitä se lääkäri huomenna sanoo. Mulla teki clomifeenit ihan hirveän kivuliaat kuukautiset, että saa nähdä mitä sitten nämä muut vielä stydimmät hormonit tekee...
Onko täällä muita jotka nyt vasta on aloittamassa hoitoruljanssia ja voisimme tukea toinen toisiamme?
Muutenkin jännittää... asia oikeesti menee eteen päin. Aikasemmin sitä on vaan ajatellut, että se on sitten kaukaista tulevaisuutta, mutta nyt se tulevaisuus rupeaa olemaan käsillä. Nyt voi oikea yritys alkaa :heart: Luultavasti se on sitten suorilta IVF ( IIIIK), mutta katsotaan nyt mitä se lääkäri huomenna sanoo. Mulla teki clomifeenit ihan hirveän kivuliaat kuukautiset, että saa nähdä mitä sitten nämä muut vielä stydimmät hormonit tekee...
Onko täällä muita jotka nyt vasta on aloittamassa hoitoruljanssia ja voisimme tukea toinen toisiamme?