V
Vieras
Vieras
Valahtiko se vatsa alas ja kuinka äkkiä se tapahtui? Huomasitteko siis itse vatsan laskeutuneen? Missä vaiheessa teillä laskeutu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Mulla laskeutui silleen pikkuhiljaa 2 päivän aikana. Muut huomasi ennen minua. Nyt huomaa todella selvästi ja hengityskin onnistuuAivan viimeisilläni olen.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Esikoinen ei laskeutunut, kun oli tulossa kasvot edellä, poika laskeutui ehkä viikkoa ennen synnytystä ja kuopus laskeutui viikolla 36 ja sen kyllä huomasi; jumalaton kusihätä koko ajan ja tuntui kuin ois ollut pallo haarojen välissä. Maha laskeutui huomattavasti alaspäin ja muutti muotoaan. Trust me, kyllä sen huomaa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:En huomannut mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:En huomannut mitään...
sama juttu. mutta ei oikein ollu ilmeisesti päässy laskeutumaankaan kunnolla. jouduin leikkaukseen, kun ei avautunut 35h puserruksenkaan jälkeen tuo kohdun suu tarpeeksi.