Huoli.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Alli

Vieras
Lapsesta. Tai siis sen terveydestä.
Tuntuu ahdistavalta.
Ja kaveri sanoo että laita lapset isovanhemmille ja tule hänen luokseen "nollaaman"
NO JUU EN!!!
Hemmetti, kuka hemmetin ellotus laittaa lapset hoitoon ja lähtee "huolta poistamaan" jonnekin!?!?
Nyt se kaveri nokkailee sit kun en tule. Se ei ymmärrä, että enhän mä tuota lasta nyt AINAKAAN minnekään hoitoon laita kun oon siitä niin huolissani!!

ärsytää: tommoset jotka vähän kirjottaa asiastaan mutta ei kerro mistä kyse ja sitten pitää ainakin 10 eri kysyjän lypsää tietoja että MISTÄ ON KYSE? ennenkuin alkaa tipottain valottaa

jokainen tyylillään. kaveri ehkä aatteli, että kaipaisit aiukuista juttuseuraa ja hetkeksi unohdusta murheista. jos haluat huolille kuuntelijaa voisiko kaverisi tulla teille vaikka yöksi ja sitten kun muksut nukkuu voisitte ottaa vaikka lsin viiniä ja jutella.

Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
ärsytää: tommoset jotka vähän kirjottaa asiastaan mutta ei kerro mistä kyse ja sitten pitää ainakin 10 eri kysyjän lypsää tietoja että MISTÄ ON KYSE? ennenkuin alkaa tipottain valottaa

No kuule ärsyynny ihan rauhassa vaan!!! se lapsen mahdollisen sairauden laatu ei ollut tässä lainkaan pointtina, enkä sitä ala tässä ruotimaankaan. Vaan SE että kaverin mielestä mun pitäisi tämä lapsi laittaa nyt hoitoon viikonlopuksi ja lähtee hänen luokseen "nollaamaan"

LAPSELLA SIIS MAHDOLLISESTI VAKAVAA ONGELMAA TERVEYDEN SUHTEE; JATKOTUTKIMUKSIIN MENNÄÄN.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Alli:
Olemme tutkimusten alussa. Epämääräistä vaivaa, joka saattaa olla vakavaa.

noh ei kaiken tarvi aina olla vakavaa!!

Ei tarvi ei, mutta kun on MAHDOLLISTA että se ON hyvinkin vakavaa. Niin pointti oli se, että juuri nyt en mistään hinnasta tuota lasta hoitoon vie minnekään.

Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen:
vauva olkapäällä tulee muuten tosi paljon kirjoitusvirheitä.......

Kyllä, juuri näin minäkin toki ennemmin tekisin. Siis kutsuisin kaverin tänne. Mutta hoitiin en tuota pientä laita. Pidän sylissä ja hellin..Ja pelkään.

No kuule ärsyynny ihan rauhassa vaan!!! se lapsen mahdollisen sairauden laatu ei ollut tässä lainkaan pointtina, enkä sitä ala tässä ruotimaankaan. Vaan SE että kaverin mielestä mun pitäisi tämä lapsi laittaa nyt hoitoon viikonlopuksi ja lähtee hänen luokseen "nollaamaan"

LAPSELLA SIIS MAHDOLLISESTI VAKAVAA ONGELMAA TERVEYDEN SUHTEE; JATKOTUTKIMUKSIIN MENNÄÄN.

Ehkäpä se kaveri ajatteli vaan hyvää? Että saisit tosiaan hetkeksi muuta ajateltavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:

Ehkäpä se kaveri ajatteli vaan hyvää? Että saisit tosiaan hetkeksi muuta ajateltavaa.
Joo toki hyvää se ilmanmuuta tarkoittikin. Mutta ei meinannut millään ymmärtää, että miksi sitä lasta nyt en hoitoon voi viikonlopuksi laittaa.

Yhteistyössä