Huolestuttaa, koska häpeän miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niinu

Vieras

Hän on tosi hyvä mies ja tosi hyvä isä, mutta häpeän hänen olemustaan ja ulkonäköään. Hän on melko hoikka ja urheilullinen mies ja kroppa on ok, mutta pää. Hän on kaljuuntunut aika lailla ja hänellä on iso kotkannenä.

Kun olemme jossain, sanotaan vaikka kahvilassa, hän rypistää otsaansa tosi ärsyttävästi ja katselee ympärilleen silmät ihan pyöreinä. ÄRRRRRRRRRSYTTÄVÄÄÄÄ. On tosi aran näköinen, ei yhtään miehekäs. Juo kahvia jotenkin naisellisesti. Istuu sohvalla naisellisesti. En pysty ollenkaan katsomaan häntä kun olemme esimerkiksi kahvilassa tai syömässä. Tämä häiritsee minua. Samalla säälin miestä, koska hän ei tajua miksi kihisen raivosta kun olemme jossain ravintolassa tms.

Itse olen ihan ok:n näköinen, vähän pullukka tosin. Kivat hiukset ja vaatteet.

Olenko jotenkin hullu? Ärsyttääkö muita oma mies tällä tavalla?

:o Ahaa.. ei millään pahalla mut mä en olis alunperinkään ruvennut minkäänlaiseen suhteeseen miehen kanssa jonka ulkonäöstä en pitäisi, varsinkaan jos se aiheuttaa noin suurta kiukkua..

Vika ei tietenkään ole miehessä vaan sinussa joten koitapa vaikka siedätyshoitoa ja käykää joka hemmetin päivä kahvilassa. Ei jaksa sitten enää välittää otsan rypistyksistä :D

Itsekin teininä häpesin kun mies oli vähän lyhyempi ja olin varma että kaikki tuijottavat. Noh, kasvoin aikuiseksi ja unohdin muiden aatokset =)

Mullakin välillä hävettää mies, mutta olen sitten ajatellut sen niin, että kun ollaan oltu kauan yhdessä niin jokin vaan ärsyttää ja sille ei voi mitään. Menen silti miehen kanssa ja jos hävettää niin sanon suoraan mistä kiikastaa.

Veikkaan että sua ärsyttää joku asia, josta et ehkä ole vielä tietoinen, joka saa sut ärsyyntymään noihin mainitsemiisi asioihin. Tuleeko se nössövaikutelma vaikka siitä, ettei mies pidä sun puolia tungettelevaa anoppia vastaan tms.? Selvitä asia pikimmiten itsesi kanssa, koska jos kyse on siitä että sun tunteet on kuolleet/kuolemassa niin ehkä v***umaisinta ikinä on "lavastaa" se johtumaan toisen kaljusta. Jos kaipaat vihreämpää ruohoa niin se on sun juttu, ei miehesi vika.

Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
:o Ahaa.. ei millään pahalla mut mä en olis alunperinkään ruvennut minkäänlaiseen suhteeseen miehen kanssa jonka ulkonäöstä en pitäisi, varsinkaan jos se aiheuttaa noin suurta kiukkua..

Samoin.
Ikvävä myöntää pinnallisuuteni, mutta tunnustan että miehen ulkonäön pitää silmää miellyttää tai ei sytytä.

Yhteistyössä