R
Römppämasu
Vieras
Olen yh-äiti ja tavannut jokin aika sitten mukavan miehen. Olen menossa viikonloppuna hänen luokseen ja on puhunut jo etukäteen että jospa sitten saunotaan ja ...noh, kai se seksuaalisen kanssa köymiseen johtaa. MUTTA, minä olen ihan paniikissa jo etukäteen, että miten kehtaan olla alastin hänen silmiensä alla, kun mulla on niin ruma vatsa. Kaksoisraskaus teki aikoinaan rumaa jälkeä, eli raskausarpia on aivan hillittömästi koko maha täys ja vatsanahka on ihan löysä
Sellainen kurttuinen taikinakasa 
Ylipainoa minulla ei ole, olen hoikka, mutta silti vatsa on aivan kamala. Seisoessa se ei roiku, kuin ihan pikkuisen löysän näköinen, mutta auta armias jos saunaan pitää mennä istumaan saatikka sänkyyn!!! Tiedän nämä lauseet : "se meis ei ole sua varten, jos ei hyväksy vatsaani". Joo, ehkä hyväksyy, mutta mä häpeän sitä ihan helvetisti. Tuntuu että mun lopettaa koko seurustelu, kun en uskalla näyttää tätä mahaani
Lapsia en kadu, mutta monet itkut olen vuodattanut tähän mahan takia.....
Mitä hittoa mä tekisin...Tzempatkaa nyt vähän
Ja tää mies sanoi mulle vielö joku aika sitten että voi että olet seksikkään oloinen ym. Sanoin jo silloin että no, moni kakku päältä kaunis ja vaatteilla on helppo piilottaa, mutta hän ei sitä ihan ymmärtänyt, sillä ei kysynyt asiasta mitään.
Hän varmaan pettyy tosi pahasti kun paljastan mahani
Ylipainoa minulla ei ole, olen hoikka, mutta silti vatsa on aivan kamala. Seisoessa se ei roiku, kuin ihan pikkuisen löysän näköinen, mutta auta armias jos saunaan pitää mennä istumaan saatikka sänkyyn!!! Tiedän nämä lauseet : "se meis ei ole sua varten, jos ei hyväksy vatsaani". Joo, ehkä hyväksyy, mutta mä häpeän sitä ihan helvetisti. Tuntuu että mun lopettaa koko seurustelu, kun en uskalla näyttää tätä mahaani
Lapsia en kadu, mutta monet itkut olen vuodattanut tähän mahan takia.....
Mitä hittoa mä tekisin...Tzempatkaa nyt vähän
Ja tää mies sanoi mulle vielö joku aika sitten että voi että olet seksikkään oloinen ym. Sanoin jo silloin että no, moni kakku päältä kaunis ja vaatteilla on helppo piilottaa, mutta hän ei sitä ihan ymmärtänyt, sillä ei kysynyt asiasta mitään.
Hän varmaan pettyy tosi pahasti kun paljastan mahani