Häpeän vatsaani :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Römppämasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Römppämasu

Vieras
Olen yh-äiti ja tavannut jokin aika sitten mukavan miehen. Olen menossa viikonloppuna hänen luokseen ja on puhunut jo etukäteen että jospa sitten saunotaan ja ...noh, kai se seksuaalisen kanssa köymiseen johtaa. MUTTA, minä olen ihan paniikissa jo etukäteen, että miten kehtaan olla alastin hänen silmiensä alla, kun mulla on niin ruma vatsa. Kaksoisraskaus teki aikoinaan rumaa jälkeä, eli raskausarpia on aivan hillittömästi koko maha täys ja vatsanahka on ihan löysä :( :( Sellainen kurttuinen taikinakasa :(
Ylipainoa minulla ei ole, olen hoikka, mutta silti vatsa on aivan kamala. Seisoessa se ei roiku, kuin ihan pikkuisen löysän näköinen, mutta auta armias jos saunaan pitää mennä istumaan saatikka sänkyyn!!! Tiedän nämä lauseet : "se meis ei ole sua varten, jos ei hyväksy vatsaani". Joo, ehkä hyväksyy, mutta mä häpeän sitä ihan helvetisti. Tuntuu että mun lopettaa koko seurustelu, kun en uskalla näyttää tätä mahaani :(
Lapsia en kadu, mutta monet itkut olen vuodattanut tähän mahan takia..... :(

Mitä hittoa mä tekisin...Tzempatkaa nyt vähän :)
Ja tää mies sanoi mulle vielö joku aika sitten että voi että olet seksikkään oloinen ym. Sanoin jo silloin että no, moni kakku päältä kaunis ja vaatteilla on helppo piilottaa, mutta hän ei sitä ihan ymmärtänyt, sillä ei kysynyt asiasta mitään.
Hän varmaan pettyy tosi pahasti kun paljastan mahani :(

no sano sille ihan suoraan ennen itses paljastamista, et sulla on raskauksien jäljiltä ihan karsea maha, ettei siitä tartte pitää, kun et itsekään pidä, muttei sille mitään nyt voi..

no sano sille ihan suoraan ennen itses paljastamista, et sulla on raskauksien jäljiltä ihan karsea maha, ettei siitä tartte pitää, kun et itsekään pidä, muttei sille mitään nyt voi..

Jotain tällaista mä ajattelinkin.... :)
Mut helvatti että silti tekee tiukkaa joku saunaan meno :( :( sil on viel sellainen sauna, että kylppärin ja saunan välinen seinä lasia.... Argh!!!

Sä voit etukäteen pohjustaa ja sanoa, että sua jännittää riisuuntuminen ja saunaan meno, kun vatsa on villin näköinen kaksosten jäljiltä.. Kyllä normaali mies ymmärtää, että ei se vatsa ihan tiukka ole lapsen saannin jälkeen..

Se sun miesehdokkaasi on varmasti kiva ja fiksu tyyppi, ethän sä muuten sen kanssa hengaisi, eikö? Joten hän varmasti aikuisena ihmisenä ymmärtää, että elämä jättää jälkiä jokaiseen. Se maha ei varmasti ole niin iso asia kenellekään muulle kuin sulle. Ulkonäkö on vain yksi osa ihmistä ja se sun maha on vain yksi pienen pieni osa sun ulkonäköä, ei varmasti nouse kynnyskysymykseksi teidän suhteessanne. Ellet sä sitten tosiaan häpeile itseäsi sen vuoksi niin paljon, että annat jutun mennä mönkään.

Rohkeasti vaan sanot sille miehelle, että sua vähän jännittää kun maha on hurjan näköinen raskauden jäljiltä. On hyvä, että hän ymmärtää, mistä johtuu jos käyttäydyt jotenkin hassusti epävarmuuden takia.

Tsemppiä! Älä anna yhden vatsanahkan pilata sitä ihanaa seurustelun alkuaikaa. :)

Tiedän mistä puhut, jos on arpia ja löysää nahkaa, ei mitään pieniä ihoruttuja. Älä murehdi, minullakin kamalat arvet ja mahanahka, vaikka olen ollut tosi timmissäkin kunnossa lasten jälkeen, ei se tilanne ole korjaantunut mihinkään.

Kuitenkaan masustani ei ole kumpikaan näistä kahdesta miehestä mitä minulla on eroni jälkeen ollut, tykännyt ollenkaan huonoa. Ja voithan pohjustaa juurikin sanomalla rehellisesti kuinka mahaasi häpeät. Minä ainakin lasken leikkiä omista arvistani, se auttaa.

Kyllä se siitä ja jos tiukka paikka tulee niin ajattele ettet koskaan vaihtaisi lapsia sileään vatsaan :hug:

[QUOTE="vieras";22275325]Se sun miesehdokkaasi on varmasti kiva ja fiksu tyyppi, ethän sä muuten sen kanssa hengaisi, eikö? Joten hän varmasti aikuisena ihmisenä ymmärtää, että elämä jättää jälkiä jokaiseen. Se maha ei varmasti ole niin iso asia kenellekään muulle kuin sulle. Ulkonäkö on vain yksi osa ihmistä ja se sun maha on vain yksi pienen pieni osa sun ulkonäköä, ei varmasti nouse kynnyskysymykseksi teidän suhteessanne. Ellet sä sitten tosiaan häpeile itseäsi sen vuoksi niin paljon, että annat jutun mennä mönkään.

Rohkeasti vaan sanot sille miehelle, että sua vähän jännittää kun maha on hurjan näköinen raskauden jäljiltä. On hyvä, että hän ymmärtää, mistä johtuu jos käyttäydyt jotenkin hassusti epävarmuuden takia.

Tsemppiä! Älä anna yhden vatsanahkan pilata sitä ihanaa seurustelun alkuaikaa. :)[/QUOTE]

Kyllä se vain voi pilata. Mulla on ikäisekseni viiden lapsen jäljilyä ihan hyvä maha, ei raskausarpia mutta roikkuu. En koskaan voisi kuvitella olevani vieraan miehen kanssa. Olen tuomittu yksinoloon, kunhan viimeinenkin muuttaa kotoa. Onneksi on lapset ja lapsenlapset.

Kyllä se vain voi pilata. Mulla on ikäisekseni viiden lapsen jäljilyä ihan hyvä maha, ei raskausarpia mutta roikkuu. En koskaan voisi kuvitella olevani vieraan miehen kanssa. Olen tuomittu yksinoloon, kunhan viimeinenkin muuttaa kotoa. Onneksi on lapset ja lapsenlapset.

Se on ihan siitä kiinni miten arvottaa oman elämänsä ja siinä olevat asiat. Jos sä olet sitä mieltä että vatsassasi oleva löysä nahka on arvokkaampi asia kuin hyvä parisuhde niin sitten ei kukaan voi asialle mitään.

Ei siinä ole mun mielestä mitään erikoista, että olet vartalollesi edullisissa asennoissa ja asuissa. Jos kerran istuessa tulee mahaan ryppyjä, istu vaikka polvet vatsan edessä. Sängyssä sitten maataan ;) Tai sitten pidät jotakin seksyä babydolltyyppistä toppia..

[QUOTE="Ada";22281650]mitä välii mahal jos mies kuitenki vittuu haluu? :O siis etkai säkää mitää äijän vattaa kattele sillo ku oot munan peräs! siis vähä järkee pliis...[/QUOTE]

No, en mä nyt kuitenkaan ihan noin ajattele..

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22281505:
ei maha mitään haittaa tai pilaa.

No kyllä se tehokkaasti halut hävittää. Miehillähän tunnetusti tuo seksuaalisuus on visuaalista. Miks ne muuten haluais porholehtiä ja seksyjä alusvaatteita päästäkseen tunnelmaan?

[QUOTE="Ada";22281650]mitä välii mahal jos mies kuitenki vittuu haluu? :O siis etkai säkää mitää äijän vattaa kattele sillo ku oot munan peräs! siis vähä järkee pliis...[/QUOTE]

Raaasti sanottu mutta ehkä vähän tottakin... ;)

Harvemmin sitä alaston mies alastoman naisen seurassa aattelee vaan sitä naisen vatsanahkaa ;) Joten tsemppiä vaan ja nenu pystyy - sulla on vaikka mitä kivaa mitä se mies sulta haluaa.... ;)

[QUOTE="vieras";22282775]No kyllä se tehokkaasti halut hävittää. Miehillähän tunnetusti tuo seksuaalisuus on visuaalista. Miks ne muuten haluais porholehtiä ja seksyjä alusvaatteita päästäkseen tunnelmaan?[/QUOTE]

ne... enköhän miehenä aika hyvin tiedä kuitenki :D

no, lohduttaudu sillä ettet taatusti ole ainut jolla on taikinamaha. Mulla on semmonen jalkapallon kokoinen löysä rusina vatsassa YHDEN raskauden jälkeen.

Joo, mulla sama juttu, kaksoset tuhos vatsan lopullisesti. :/ Avioliitossakaan en enää ollut vatsa paljaana, puhumattakaan tässä uudessa suhteessa. Kerroin uudelle miehelle suoraan, että mun mahaa et tuu sitten näkemään. Voin sanoa, että on erittäin ahdistavaa, kun joutuu peittelemään itseään, mutta toi maha on niin kamala, että oksat pois. Ja sitten kun mies on vielä itse hyvässä kunnossa ja katsoo välillä omaa (kiinteää, pientä) mahaansa ja pohtii että läskiä on tullut, niin en voi kuvitellakaan, mitä miettisi mun mahan nähdessään. :|

[QUOTE="vadelma ballerina";22282883]no, lohduttaudu sillä ettet taatusti ole ainut jolla on taikinamaha. Mulla on semmonen jalkapallon kokoinen löysä rusina vatsassa YHDEN raskauden jälkeen.[/QUOTE]

tarkennettuna siis yhden yksösraskauden jälkeen

Yhteistyössä