M
miiiiiii
Vieras
Oisko vinkkejä miten saisin kamalan laihdutus stressin pois? Tuntuu että on pakko laihtua, häpeän ja vihaan itseäni niin paljon. Olen paljon kolmen pienen lapsen kanssa yksin, en saa nukuttua/levättyä koskaan, pääsen harvemmin lenkille ja palkitsen itseäni herkuilla, että jaksan. Mutta epäilen että ylipaino väsyttää entistä enemmän. Mulla on myös synnytyksen jälkeinen masennus nyt kolmannen kerran.
Mutta niin, ei ole mahdollista nukkua paremmin tai levätä, mutta miten saisin sen itseinhon pois ja stressin, miten hyväksyisin itseni? Olen 153/77kg. Näytän siltä kuin oisin viimeisilläni raskaana ja minulta kysellään jatkuvasti olenko raskaana. En kehtaa lähteä baariin tms. Jos mies on kotona niin liikun kyllä. Olen todella todella väsynyt.
ÄÄh. En tiedä onko täällä ketään kuka ymmärtäisi.
Mutta niin, ei ole mahdollista nukkua paremmin tai levätä, mutta miten saisin sen itseinhon pois ja stressin, miten hyväksyisin itseni? Olen 153/77kg. Näytän siltä kuin oisin viimeisilläni raskaana ja minulta kysellään jatkuvasti olenko raskaana. En kehtaa lähteä baariin tms. Jos mies on kotona niin liikun kyllä. Olen todella todella väsynyt.
ÄÄh. En tiedä onko täällä ketään kuka ymmärtäisi.