Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:voivoi Nina minkä teit ja tänne kirjotit...
* ottaa hyvän asennon haettuaan juoksujalkaa limpparia, sipsiä, poppareit ja karkkia ruudun ääreen* Show voi alkaa
Lapsilla olisi osallistuva isä, muttei asuisi samassa asunnossa tai olisi suhteessa äitiin.Alkuperäinen kirjoittaja ev:no, mä olen liian suvaitsevainen ihminen. mulle tuo olisi ihan sama.
MUTTA, kun alan oikein miettiä tuota, onhan se väärin. pitäisi lapsella olla oikeus isään. (siis mä käsitin että nainen on yksin lastensa kanssa)
Sellainen tuli vielä mieleen, että mites lapsen elatus? Maksaako kaveri äidille elatusmaksua, vai onko opiskelijalla varaa elättää omilla rahoillaan lapsi? Yhteiskunnalta elatustuen hakeminen tässä tapauksessa olisi eettisesti väärin.Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:En mitään. Tai jos ajattelisin, niin mieleen tulis että kiva kun on haluttu lapsi.
No oonhän mä tällasia suunnitelmia täällä jo vuosikaudet väläytelly, kunhan nyt vielä vähän kerjään verta nenästäni osana mietintä prosessia Lähinnä mietin tässä miten mä sit selitän kaikille sukulaisille yms Jotenkin lesbosuhteeseen hankittu laps mun mielestä menis vielä suvulle läpi, mutten tiedä ymmärtävätkö sit tätä enää.Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:voivoi Nina minkä teit ja tänne kirjotit...
* ottaa hyvän asennon haettuaan juoksujalkaa limpparia, sipsiä, poppareit ja karkkia ruudun ääreen* Show voi alkaa
tai sitten niin ettei tuokaan "raukka" ole viittiny miestä vaivoikseen ottaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ajattelisin, ettei tuotakaan raukkaa kukaan mies ole huolinut.
Eikä sitä saisikaan koska isä olisi tunnustettu. Elatusasiat sovittaisiin isän kanssa niin, että molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:Sellainen tuli vielä mieleen, että mites lapsen elatus? Maksaako kaveri äidille elatusmaksua, vai onko opiskelijalla varaa elättää omilla rahoillaan lapsi? Yhteiskunnalta elatustuen hakeminen tässä tapauksessa olisi eettisesti väärin.Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:En mitään. Tai jos ajattelisin, niin mieleen tulis että kiva kun on haluttu lapsi.
Eijei, en vielä. Mutta voisin parin vuoden päästä olla, kunhan suunnittelen ja mietin ja pähkäilen. Tämmösiä asioita ei kuitenkaan ihan yhdessä yössä päätetä ja toteuteta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eli ap on raskaana??
Jokainenhan löytää juuri sen ansaitsemansa. Jos löytää vain maanvaivoja, niin kannattaa katsella vaan peiliin.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:tai sitten niin ettei tuokaan "raukka" ole viittiny miestä vaivoikseen ottaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ajattelisin, ettei tuotakaan raukkaa kukaan mies ole huolinut.
ei kait tuo mitenkään omituista olis enää nykyaikana eli en varmaan aattelis mitään sen kummempaa (varsinkin jos kuulisin tarinan), mutta jos niitä muksuja ois viielle eri isälle tuohon ikään mennessä niin sitten saattasin hieman katsoa hitaasti...