Humor me...

Jos kuulisit, että 25-vuotiaalla sinkkuopiskelijanaisella olisi kaksi lasta joista toinen tehty kaverin kanssa yhteisellä sopimuksella, lapsilla eri isät, niin mitä ajattelisit? Jos siis tapaisit naisen joka nuorella iällä hankkinut lapsen tai kaksi sinkkuna?

:xmas:

ev
no, mä olen liian suvaitsevainen ihminen. mulle tuo olisi ihan sama.

MUTTA, kun alan oikein miettiä tuota, onhan se väärin. pitäisi lapsella olla oikeus isään. (siis mä käsitin että nainen on yksin lastensa kanssa)

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
no, mä olen liian suvaitsevainen ihminen. mulle tuo olisi ihan sama.

MUTTA, kun alan oikein miettiä tuota, onhan se väärin. pitäisi lapsella olla oikeus isään. (siis mä käsitin että nainen on yksin lastensa kanssa)
Lapsilla olisi osallistuva isä, muttei asuisi samassa asunnossa tai olisi suhteessa äitiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
En mitään. Tai jos ajattelisin, niin mieleen tulis että kiva kun on haluttu lapsi.
Sellainen tuli vielä mieleen, että mites lapsen elatus? Maksaako kaveri äidille elatusmaksua, vai onko opiskelijalla varaa elättää omilla rahoillaan lapsi? Yhteiskunnalta elatustuen hakeminen tässä tapauksessa olisi eettisesti väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
voivoi Nina minkä teit ja tänne kirjotit... :D

* ottaa hyvän asennon haettuaan juoksujalkaa limpparia, sipsiä, poppareit ja karkkia ruudun ääreen* Show voi alkaa :p
No oonhän mä tällasia suunnitelmia täällä jo vuosikaudet väläytelly, kunhan nyt vielä vähän kerjään verta nenästäni osana mietintä prosessia :LOL: Lähinnä mietin tässä miten mä sit selitän kaikille sukulaisille yms :p Jotenkin lesbosuhteeseen hankittu laps mun mielestä menis vielä suvulle läpi, mutten tiedä ymmärtävätkö sit tätä enää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Ajattelisin, ettei tuotakaan raukkaa kukaan mies ole huolinut.
tai sitten niin ettei tuokaan "raukka" ole viittiny miestä vaivoikseen ottaa.

ei kait tuo mitenkään omituista olis enää nykyaikana eli en varmaan aattelis mitään sen kummempaa (varsinkin jos kuulisin tarinan), mutta jos niitä muksuja ois viielle eri isälle tuohon ikään mennessä niin sitten saattasin hieman katsoa hitaasti...

En mitään. Tai jos ajattelisin, niin mieleen tulis että kiva kun on haluttu lapsi.
Sellainen tuli vielä mieleen, että mites lapsen elatus? Maksaako kaveri äidille elatusmaksua, vai onko opiskelijalla varaa elättää omilla rahoillaan lapsi? Yhteiskunnalta elatustuen hakeminen tässä tapauksessa olisi eettisesti väärin.
Eikä sitä saisikaan koska isä olisi tunnustettu. Elatusasiat sovittaisiin isän kanssa niin, että molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.

noin oli
Tuollaista se mullakin oli. Alle kolmekymppisenä vielä kolmaskin samalla periaatteella. Kaikki isät on kuvioissa ja homma toimii. Mulla kuitenkin ihan omat mieskuviot, joihin ei lapsia sekoiteta. Eipä ole monikaan sanonut mitä ajattelee, paitsi positiivista. Taitaa olla tabu ja kun monet mun ikäiset eroaa, niin niitä kiristää toisinaan ehkä, että mun ei tarvitse tapella lasten isien kanssa, vaan kaikki sujuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Ajattelisin, ettei tuotakaan raukkaa kukaan mies ole huolinut.
tai sitten niin ettei tuokaan "raukka" ole viittiny miestä vaivoikseen ottaa.

ei kait tuo mitenkään omituista olis enää nykyaikana eli en varmaan aattelis mitään sen kummempaa (varsinkin jos kuulisin tarinan), mutta jos niitä muksuja ois viielle eri isälle tuohon ikään mennessä niin sitten saattasin hieman katsoa hitaasti...
Jokainenhan löytää juuri sen ansaitsemansa. Jos löytää vain maanvaivoja, niin kannattaa katsella vaan peiliin.

Yhteistyössä