Kaupoilla kun tuossa kävin, niin jo tuli opiskelijat vinkumaan, että hakisinko niille Prismasta kaljaa. Kun olivat itse kassalla narahtaneet 24-packiensa kanssa. Joo, mä tiedän et oon ihq ja rento ope :saint:, mutta nyt meni kyllä liian pitkälle
.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Etkö opetakaan yläkoululla?
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Etkö opetakaan yläkoululla?
En, kun amiksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja virpi:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Etkö opetakaan yläkoululla?
En, kun amiksessa.
nyt repesin sori![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja virpi:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Etkö opetakaan yläkoululla?
En, kun amiksessa.
nyt repesin sori![]()
No kuin?
Alkuperäinen kirjoittaja virpi:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja virpi:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Etkö opetakaan yläkoululla?
En, kun amiksessa.
nyt repesin sori![]()
No kuin?
kun alettiin puhua amiksista.mutta mitä opetat amiksessa?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja virpi:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja virpi:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Etkö opetakaan yläkoululla?
En, kun amiksessa.
nyt repesin sori![]()
No kuin?
kun alettiin puhua amiksista.mutta mitä opetat amiksessa?
![]()