Huippuruokailualusta!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerubi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerubi

Uusi jäsen
07.05.2008
13
0
1
Nyt on ihan pakko jakaa kokemus, nyt nimittäin löytyi NIIN näpsä ruokailualusta! (nimimerkillä Kyllästynyt pöytään liiskattuun banaaniin :D ) Netistä ostin sellaisen ruokailualustan, joka kiinnittyy pöytään imukupeilla! Ja kyllä pysyy! Meillä on meinaan tähän asti ruokailu aloitettu heittoennätysyrityksellä, kun tavallinen tabletti on saanut kyytiä. Tämä säästää ainakin meillä syöttäjän hermoja kummasti.
 

Yhteistyössä