Huijari palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikä siis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mikä siis

Vieras
Yhdessä ketjussa on paljastunut huijari lukemani mukaan. Aloin vain ihmettelemään että miten palstalla VOI huijata?

Miten se siis ilmenee, kirjoittaja kirjoittaa vääriä juttuja perheestään, odotuksestaan, elämästään? :o

Siis ei kai kukaan 100% luota palstalaisten olevan aitoja tyyppejä?
:|

juu mää huomasin kannsa yhen.. tais olla jotenkin näin, että mies ja lapsi kuollut aikasemmin, oli jonki aika sitten uudestaan raskaana.. en sitte muistas miten se päättyi.

Keneenkään ei kannata luottaa. Voin vastata, voin lohduttaa ja kommentoida, siinä ei oikeastaan haittaa, vaikka huijariksi osoittautuisi. Kantapään kautta opittua: liian läheiseen tuttavuuteen en enää tämän kautta ryhdy. Paitsi niiden ihanaisten, jotka tunnen irl ja jotka palstailevat myös.

Se on kyllä aika mystistä, varsinkin niissä tapauksissa, jotka saavat ystäviä palstalta. Yksäritse huijaria lohdutetaan keskenmenoista ja hakkaavista miehistä, vaikka todellisuudessa huijarin elämässä ei mitään sellaista ole tapahtunutkaan. Se on aika häikäilemätöntä puuhaa.

Monta vuotta olen palstalle kirjoittanut ja kaiken minkä olen kirjoittanut, olen rehellisesti kirjoittanut. Jos jotain on, mitä en halua tunnistettavuussyistä kertoa, jätän kirjoittamatta, mutta satujen kirjoittamiseen palstan vuoksi ei keski-ikäinen, tasapainoinen - järjellä ja sydämellä varustettu ihminen ryhdy. Haluan nauttia itsekunnioituksestani jatkossakin.

Kai ne nauttii kun saa huomiota ja sympatiaa osakseen. Edes jossain elämänalueella olla keskipisteenä, kun mammat laittaa viestiä ja lohduttelee.

Siitä blumen jutusta mulle tuli mieleen, jos tarpeeksi kauan huijaat ja keksit tarinoita alat itsekin jollain tasolla elää niissä ja unelmoida samasta. Toden ja keksityn raja katoaa. Se on musta just sitä nettiriippuvuutta.

Yhteistyössä