HUI!SYDÄNLIHASTULEHDUSTA LIIKKEELLÄ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
täälläpäin epäillään yhden nuoren ja ainakin yhden lapsen kuolleen sydänlihaksen tulehdukseen..ja tuo nuorikin oli ilman oireita kuollut noin vaan!!kamalaa!!mistäköhän tuonkin tietää onko semmosta??nyt varsinkin kun flunssaa kovasti liikkeellä ja tuntuu olevan pitkäjänteistä!! onko kellään kokemuksia tai tietoa asiasta??

Flunssaisena pitää levätä ja parannella itseään.Sydänlihastulehdusvoi tulla pitkittyneen flunssan jäljiltä.Mutta aika harvinaista saada se. Montakymmentä kertaa suurempi mahd.jäädä esim auton alle

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tarkotat varmaan vv; että liikkuu sairaana niin tulee sydänlihastulehdus.

eiku lekkuu. ettekö te tiedä mitä lekkuminen on? eikö teillä ole lapsia? :o lapset lähinnä lekkuu..

on meillä lapsia mut ei aavistustakaan mitä ne tekee kun ne sun murteella lekkuu

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tarkotat varmaan vv; että liikkuu sairaana niin tulee sydänlihastulehdus.

eiku lekkuu. ettekö te tiedä mitä lekkuminen on? eikö teillä ole lapsia? :o lapset lähinnä lekkuu..

No meillä ne riekkuu, eli ei malta olla paikallaan ja levätä enää puolikuntoisena?

Mäkin luulen tai siis arvailen, että mistä paikkakunnasta on kyse. Mä kuulin siitä pienen lapsen kuolemasta ja kuolinsyyksihän taidettiin epäillä tuota sydänlihastulehdusta (tai näin puhutaan). Mua järkytti kamalasti tuo. Tuntuu niin äärettömän pahalta, vaikka en tätä perhettä tunnekaan. Onko tämä toinen tapaus, jossa epäillään samaa diagnoosia - siis oliko siinä kyseessä nuori nainen? Surullisia tapauksia. Mä kun olen aina luullut, että sydänlihastulehdus on todella harvinainen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva vieras:
Mäkin luulen tai siis arvailen, että mistä paikkakunnasta on kyse. Mä kuulin siitä pienen lapsen kuolemasta ja kuolinsyyksihän taidettiin epäillä tuota sydänlihastulehdusta (tai näin puhutaan). Mua järkytti kamalasti tuo. Tuntuu niin äärettömän pahalta, vaikka en tätä perhettä tunnekaan. Onko tämä toinen tapaus, jossa epäillään samaa diagnoosia - siis oliko siinä kyseessä nuori nainen? Surullisia tapauksia. Mä kun olen aina luullut, että sydänlihastulehdus on todella harvinainen.

juu oli...tosi surullista...ja pelottavaakin kun tätä kova flunssaa yms.nyt niin kovasti liikkeellä....=(

myokardiitti johtuu yleensä viruksesta, ei tartu. sydänlihaksen tulehdus voi olla piilevänä ja oireeton, sillon juoksu/raskas liikunta flunssasena voi aiheuttaa vakavan sydänoireen.

Yhteistyössä