mitä virusta on nyt liikkeellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh

Vieras
onko kellään tietoa? lääkärissä kävin ja sanoi olevan virusperäistä. ei oo kuumetta,flunssaa eikä mitään. rinnassa on kamalia lihaskipuja, vihloo,kihelmöi ja särkee.. myös alaselässä kipua, käsiä ja jalkoja särkee.. :( onko kellään samanlaisia oireita?

Alkuperäinen kirjoittaja gbrb:
parvorokko! kohta saat ihottumaa..

Kerropa lisää millasia oireita!
Meidän 4v. on ollut viikon jotenkin outo, ei esim. pelaa enää futista vaikka rakastaa sitä, sanoo ettei jalat jaksa...muutenkin kiukkuilee väsyneenä muttei ole kuumetta. Nyt oli tosin tullut nuha, että voihan alkaa kunnon flunssakin Kiinnitin eilen illalla huomiota kulmakarvojen väliseen alueeseen joka punoitti lievästi ja siinä oli pienen pientä röyhelmää.

toi on kaikista kamalinta kun vasemmalle puolelle rinnan ja kainalon välille polttelee ja kihelmöi. minulla on myös ollut reilun viikon närästystä ja vatsassa ilmaa. sain somac-kuurin, muttei tunnu helpottavan.. tuskin tuota rokkoa on. se vaan on hassua tuo ihon kihelmöinti eli kihelmöi ja kirvelee ihoa (tai ihon sisäpuolelta) miehellä myös samanlaista tunnetta muttei niin pahaa kuin minulla. äkillisiä pistäviä kipuja tuntuu myös vatsan alueella. hengästyn nopeasti ja alkaa jotenkin ahdistaan jos tekee jotain raskaanpaa.

Jos yhtään lohduttaa, niin olen lukenut muitakin ketjuja, joissa ihmiset kuvailee samanlaisia oireita kuin sinä. Ehkä se on joku virus. Onko sua pistelly ötökät viime aikoina? Ulkona on myös paljon homeita tällä hetkellä, jos niille on herkistynyt.. Myös jumissa olevat niskat ja selkä aiheuttavat monenlaisia oireita. Ja tietenkin stressi.
Itselläni on kihelmöintiä ja nipistelya jalkaterissä ja vähän käsissä. Nivelsärkyjä ja ristiselkä kipeä. Omituista polttelua kurkussa ja nenässä. En tiedä mikä aiheuttaa.

Yhteistyössä