Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

Mullaki pienimuotoinen laihis menossa, ens heinäkuussa pitäis mahtua sellaiseen valkeaan mekkoon. Tavoite olis että painoluku alkais viitosella. Nyt paino huitelee 64-66kilossa. Vartta huikeat 164cm. Mut toisaalta minä mahdun siihen mekkoon jo nyt.. mut silti. Eikä se pieni painonpudotus olisi pahitteeksi. Saisin ihan huoletta painaa 55kg ja painoindeksi olis normaali.
Oliko täällä pari muutakin jotka oli menossa naimisiin ensi kesänä? Onko teillä mitään "pinkkaa" tai paikkaa missä kirjoittelette häistä? Missä vaiheessa teillä on hääsuunnittelu? Meillä on kirkko ja juhlapaikka varattu, eipä oikein muuta. Kaaso on mulla kysyttynä. Sormus ja vihkipuku on hankittuna jo. Kutsuttuja tulee jotain 30hlöä, mut karsinta on aikamoinen kun jos kutsuttais koko suku niin vieraita tulisi yli sata. Mutta me ei haluta sellaisia häitä ja ei oo rahaakaan niin suurta porukkaa ruokkia. 1000? suunnilleen sais mennä ruokailuun ja maljoihin. Juhlapaikassa on a-oikeudet niin sieltä saa kukin ostaa juomaa jos haluaa, juottamaan emme kansaa rupea kun juhliin tulee lapsiakin, omatkin ovat vasta 3v ja vajaa 1,5v silloin.
 
Laitanpa sittenkin tänne tän.. kukaan ei varmaan enää lue joulukuun pinoa.

Heipsan! Nopsaasti merkkailen ja kerron että hengissä ja hyvissä voimissa ollaan. Ihan kaikkea en jaksanu kerralla lukea. Jestamandeera kun ootte kirjhottanu paljon.. pyhät ilmeisesti alkaa kyllästyttää. Matka meni loistavasti kaikinpuolin ja Konsta nautti auringosta ja uimisesta tosi paljon B)

Onnea Heklalle pienen pienestä tytöstä! Tulee varmasti hyvät kaverit teidän pienistä =)

Ja Teppanalle: Mulla ainakin väheni maidon tulo menkkojen aikaan sillon kun vielä imetin. ja ihan hirviö olen nykyään sen muutaman päivän kuukaudessa. hormoonit.. niinkun joku jo mainitsikin.

Konstalla on toi ihan sama haalari kun Ruttanan beaniella.. vihreänä versiona vaan. On kyllä saanut kaikkien ihailun osakseen pikku lohikäärme kun on ollu toi puku päällä. eikä mun mielestä ollu edes kallis.


Ja Nanna vauhtihirmulle onnea ensiaskelista ja zikille jaksamista tepastelijan kanssa :)

Lueskelen paremmin jutut läpi illemmalla!
 
Usvametsän neito, se on varmaan paikkakunta kohtaista. Mulle lääkäri sano, että maksaa vaikka muualta olin kuullu, että ensimmäinen kierukka on ilmanen. Häistä: Meillä on kirkko varattu 11.9, mutta ei olla tehty mitään asian eteen. Saa nähdä saadaanko me häitä aikaseks :whistle:. Ajatuksena tällä hetkellä on, että juhlapaikka on kirkon lähellä oleva tunnelmallinen ravintola. Vieraita tulis 50-60 ja lapset ei oo tervetulleita :ashamed:. Paitsi vauvat ja Luukas :D. Mitään ei olla hankittu, mutta mekkoja ja sormuksia oon katellu.

Nää meidän vauvat oppii nyt niin paljon! Nannaki jo kävelee :eek:.
Teppana, niistä sun menkoista on jo aikaa mut nyt mäki muistan miten sitä osaakin asiat kiukuttaa :D. Avauduin jo appiukollekki :ashamed:. Ensimmäinen kerta, eikä luultavasti viimeinen. Gardenialle muuten onnittelut menkoista.

AAM, meillä pää heiluu koko ajan. Ihan terveen näköstä :LOL:. Kiitos muuten onnitteluista. Tosiaan, ehkäisy täytyy muistaa entistäki paremmin ja laadukkaammin (=keskeytetty yhdyntä tms. ei ole ehkäisykeino :LOL: ).

Täälläki pitäis kiloja tiputella n. kaks. Oon huikeet 161 cm pitkä niin kyllä noi kakski kiloa näkyy. Mieluiten tietty laihtuisin tollaset 4 kiloa, mut kyllä äidillä saa vähän jenkkakahvaa olla. Tsemppiä kuitenkin kaikille laihduttajille. Se ei oo helppoa!

Sit Luukaksesta vois jotain pientä kirjottaa. Siitä on neljässä viikossa kasvanut NIIIN iso poika. Ensin se nousi istumaan, sit se ryömi, viiden päivän päästä konttas ja alle viikon päästä siitä se nousi seisomaan. Ja eilen se käveli taaperokärryn kanssa. Koko ajan olis nousemassa ja yrittää vähän tasapainotellakin, mutta ihan vielä ei oo uskaltanu kokeilla seisomista täysin ilman tukea.
Luukas syö ihan älyttömiä määriä. Aamuin illoin puuroa, lounaaksi ja päivälliseksi 200 g pilttipurkin ja välipalaksi pienen tai ison purkin jugua tai sosetta. Lupu osaa muuten ihan itse juoda nokkamukista. Seki tekee siitä jo niin ison oloisen kaverin. Imetystä jatketaan menestykseekkästi vieläkin.
Puhetta meillä tulee lähinnä ÄITIÄITIÄITIÄITIÄTTÄTTÄTTÄ ÄITI. Äiti tulee todella selvästi, mut en oo ihan varma tietääkö että äiti olen minä. Toki haluan niin ajatella :). Luputti juttelee kyllä tosi paljon.
Lupu nukku reissussa tosi levottomasti, mut nyt ku tultiin kotiin niin selvittiin parilla herätyksellä. Ensimmäistä herätystä voinut oikeestaan edes laskea, ku nukahti itsekseen uudelleen. Päiväunille laittokin on sujunut kivuttomasti nyt kotona. Luukas nukkkuu melkein paremmin päikkärit sisällä ku ulkona, joten nyt pääasiallisesti nukutan omaan sänkyyn.

Anteeks jos oli jonkun makuun liian oma napaista, mut nyt ei rahkeet riittäny tiimarinvihkon avaamiseen :ashamed:.

Säde ja Luukas 8 kk
 
Merkkausta. :wave:
Kierukasta.Meidän neuvolassa antavat ekan ilmaiseksi.Mullekkin siellä on yksi varatttuna,laitetaan sitten kun menkat alkaa.Jälkitarkastuksessa todettiin kohdun olevan niin pieni että on parempi laittaa kuukautisten aikana.Eivät ole vielä alkaneet.
Ja onnea tuleville morsmaikuille!
Luukas kyllä syö näköjään hyvin.mitenkähän saisin alinankin syömään.Se taitaa vaan olla niin pieniruokainen.Pikku piltti purkki hätäsesti menee kerralla.. :ashamed: Sanovat kyllä että ruokahalu paranee kun yösyötöt lopetetaan ja meillähän sitä tissiä edelleen syödään yöllä.Lastenlääkärikin sanoi kittanaksi..mitat oli 8160 g ja 72 cm.Ikää oli silloin viikko vajaa 8 kk.

Ärsyttää tuo pakkanen. :kieh: No mummo ennustaa että kesällä on sitten hellettä. =)

mamma ja alina 8 kk ja risat
 
Elli kävi tänään uimassa. Eka vauvauinti siis, tai tutustuminen se vielä oli. Neiti oli kuin kotonaan. Niin rentona naureskeli ja tykkäsi kovin. Puolisen tuntia oltiin. Tyttö olisi varmaan viihtynyt pisempäänkin mutta ei nyt ekalla kerralla kyllä uskaltanut kovin kauan olla.


Laihdutuksesta. Sellainen -10kg olisi nyt haaveena, ja kun tuo rääkkäyslaitekkin tuli ostettua niin katsellaan nyt jos jotain saisi aikaiseksi ja vähän kiloja karisteltua.

Usvametsän neito onnea naimisiin menosta jo etukäteen. Meikäläisen pitäisi rueta myös vihkisormuksia katselemaan. Naimisissa oltu kylläkin jo 5 vuotta. Mutta joku urpo on hukannut sormuksensa. Tästä jo reilu kuukausi joten alkaa toivomennä että löytyisivät. Ei yhtään vituta onneksi.

Säteelle myös etukäteis onnittelut naimisiinmenon johdosta.
Luukakselle onnea uusista taidoista.
Ja wau, ruttanan pieni seisoo ilman tukea. Hienoa

Syömisestä. Meillä ei ole Ellille nyt pariinviikkoon maistunut lämpimät soseet ollenkaan. Pari lusikallista ottaa ja sitten tulee stoppi. Tuoreet hedelmät onneksi uppoa ja tissimaito joten eiköhän neiti ruokaa saa. Vähän kyllä jänskättää tuleva 10kk neuvola. Kun tyttö muutenkin tuollainen käppänä.

Gardenia, onnea. Meillä myös ollut noita yöhulinoita. Tai kunhan neiti nukahtaa niin sitten nukkuu hyvin. Mutta nukahtaminen saattaa venyä helposti yli puolenyöhön.

Amalian Emilialle myös onnea tukipitkin kävelystä. ja Samoin Ruttanan tytölle.



Ja kiitos onnitteluista. Kyllä mamma on nyt ylpeä kun Ellinkäinen ryömii edes vähän. Vaikka nuo matkat ovatkin vielä hurjan lyhyitä. On fyssarille paljon kerrottavaa kun tulee käymään. Saas nähdä millä päällä neiti on, suostuukö näyttämäänkin...

Mutta nyt itseään rääkkäämään kuntoiluvehkeellä niin kerkiää vielä käydä suihkussakin ennenkuin yrittä tuon Menninkäisen nukuttaa.


t: Solina ja Elli 9kk
 
Moi mäkin ilmoittaudun tänne pinoon, hengissä ollaan tänäkin vuonna! :wave:

Te ootte kirjottanu niin sairaasti että älkää nyt loukkaantuko jos en tajua jokaselle vastata! :D

Uusille tervetuloa!

Amalia07 ei siel kuntoklubissa oo ketään kirjotellu kohta puoleen vuoteen, joten et varmaan tee salasanalla mitään. :p

Zikin Nanna on hirmumenijä jo! :D

Heklalle onnea pikkuihmisen johdosta! Aika hurjan pieni ikäero tuli vauvoille!


Sit vähän omaa napaa. :p Täällä kans vauvakuumetta mut aika ajatuksen tasolle jää, ensin pitäs kyllä valmistua ja päästä isompaan asuntoon, ennen ku aletaan tositoimiin. :LOL:
Aura ei puhu viel yhtään oikeita sanoja. Kovin harjoittelee kyllä sellasta suomen kuuloista jokeltelua. "kaakelkaakel" ja "päpäpäpä" on sen lempijuttuja. :D
Aura kävelee hirveen hyvin kun sitä pitää kädestä kiinni. Tuntuu että siis varsinaista tukea ei pahemmin tarvitse, enemmänkin sellaisen "henkisen tuen". Hetkittäin seisoo ilman tukea, mut aina kun tajuaa seisovansa tuetta, hakeutuu konttausasentoon. :) Kerran on ottanu ihan yhden askeleen ilman tukea tässä eilen, mutta ei sitä ehkä ihan lasketa viel kävelyks. :LOL: Pinsettiotekin on aika hyvin jo hallussa. :) Äiti on treenimielessä nipistelty mustelmille. :kieh:
Potalla käydään päivittäin, enimmäkseen kakka sinne osataan tehdä, pisu vaihtelevalla menestyksellä. :)
Mitäs muuta, ei kai kummempia, ku että yliopistolle mennään Auran kanssa ens viikosta eteenpäin. Aion yrittää kevätkaudella kahden kurssin suorittamista, ne onneks ei oo samassa jaksossa, vaan eri jaksoissa, nii ei oo kauheesti yliopistolla roikkumista. Sellasia kursseja että on kuulemma niin paljon osanottajia kurssilla, ettei yhden beiben läsnäolo haittaa, kunhan ei kauhean kovaa ääntä pidä. ;) Saas nähdä mitä tulee, syksyllähän Aura ei ollu luennolla kertaakaan, vaan mun äiti hoiti sitä (se nukku tosin joka kerta päikkärit aina luennon aikana). :D

Sellasta. :p

Laala ja Aura, huomenna 8kk!
 
Siis miten täällä voi jotkut ipanat jo kävellä! :O meiän Jimi ryömii, ei yritä edes nousta kontalleet saatikka seisomaan. Eikä istumaan. Jos yrittää kävelyttää niin "jalat ei toimi" :D Näiden poikiemme iskä on lähtenyt kävelemään ennen kuin täyttänyt 9kk..
 
Noniin.. Nyt on purettu matkalaukut, pesty neljä koneellista pyykkiä ja poika nukkumassa. |O
Ja vihdoin sain luettua kaikkien kirjoituksetkin.. ihan olitte kyllä kiitettävästi kirjoitelleet, meni varmaan 1,5 tuntia että sain kaikki luettua.

Meillä meni tosiaan matka hirmu hyvin, vaikka sitä vähän etiukateen stressasinkin.. lentokin kesti melkein 6,5 tuntia ja menomatka varsinkin meni ihan huippuhyvin. Selvittiin täysin ilman minkäänlaisia raivareita. Tulomatkalla kerkes tulla yhdet itku-potku-raivarit (Konstalle ei mulle.. vaikka aika lähellä olikin), mutta ymmärtäähän sen kun jo itsessään lento on noinkin pitkä ja kone oli vielä kaks tuntia myöhässä.

Konsta nautti lämmösä ihan hirmuisesti niinkun me aikuisetkin ja päästiin miehen kanssa parina iltana vähän kaksistaan kävelemäänkin. Konsta olis ollu koko ajan ulkona (mielellään alasti) ja hermostu heti kun vietiin sisälle ja laitettiin ovi kiinni. Kaikki ruuat meillä oli onneks mukana (muutama purkki ostettiin). Koko kaupungin iisoimmissakin marketeissa lastenruuat ja vaipat oli ihan hävyttömän hintaisia.. ruokapurkki ~2e ja pieni vaippapaketti (jossa noin 20 vaippaa) ~18e. Ihan hyviä ruokia kyllä olis löytyny ja ne muutama purkki mikä ostettiin kyllä maistui.

Vaikka poikaa pidettiinkin varjossa lähes koko ajan ja rasvattiinkin 25:lla, niin silti on pienellä tullu rusketusrajat vaipasta. Huvittavan näköistä.. palamiselta onneks vältyttiin.

Ihan hirveesti on tapahtunu motorista kehitystä meidän Konstassa ihan parin viikon sisällä. On oppinut konttaamaan ihan sujuvasti ja nousee joka paikkaan seisomaan (myös unissaan), eikä enää kaadu niin helposti. Kävelee tukea vasten jonkin verran ja muutaman kerran olen yllättänyt seisomasta hetken ilma tukeakin.

Sori vaan omat löpinät.. ens kerralla yritän kommentoida enemmän muiden juttuja. Niin ja tervetuloa mukaan uudet tulokkaat!

Nappi ja Konsta 9kk ja kohta 2vko.



Tässä vielä meidän lomamies :LOL:
 
Hei,

Mahtuuko vielä mukaan? Täällä olisi vm 77 mamma ja 9kk tytär Helsingistä. En ehdi nyt lukemaan paljoakana tekstejänne taaksepäin, että vain omaa napaa näin aluksi vain..

Olen palaamassa töihin tämän kuun lopussa, tyttö jää miehen kanssa kotiin kesäkuuhun asti, sitten pitäisi keksiä jotain muuta. Onko täällä muuita jotka ovat palaamassa/palanneet töihin, miten olette lastenhoidon järjestäneet? Kokemuksia otetaan kiitollisena vastaan :)

Tyttö on nukkunut n. kuukauden omassa huoneessa (pienen kaksiomme makuuhuone, siirsimme sieltä oman sänkymme olkkarin nurkkaan, jee..) kun yöt rupesivat olemaan aika hulinaa, keskimäärin 6 kertaa hereille ja vaan tissillä hiljaiseksi. Alkoi mamma olemaan vähän väsynyt. Ja oikeastaan saman tien yöt paranivat alyttömästi, nyt ensi kitinä tulee vasta aamu viideltä ja rauhottuu yleensä ilman tissiäkin. Vissiin miehen kuorsaus häiritsi pikkuista.. Jos oltaisiin tämä tiedetty niin omaan huoneeseen oltaisi siirretty kyllä jo PAAAAAAAALJON aikaisemmin..

Että tälläistä, minuakin kiinnostaisi PK-seudun tapaamiset, jos mukaan huolitte!

T. Mignon ja Emppu, 9kk

 
AAM
Ellinkäinen.. :heart: ryömii yhtä paljon tosiaan kun meidän likka konttaa.. siis siinäkin on puhetta semmoi alta puolen metrin matkoista .. voiko sitä edes konttaamiseksi sanoa :D :LOL:
tänäänkin 18 aikoihin kun pojat läks kauppaan, yritin houkutella olohuoneesta keittiöön konttamaan emäntää... no oiskohan matkaa jokunen 3-4 metriä ? kesti hieman neitillä aikaa tulla edes puoliväliin :D oli meinaan matkalla tuoli jossa pidän hään ulkovaatteita (sitä vasten piti polvilleen nousta ja imeskellä villasukkia ja hanskoja :LOL: ja röyhiä haalarit lattialle samalla), sitten piti ronkkia veikan lelukoria ja tavoitella sieltä jotain elämää tärkeempää.. no siinä vaiheessa kun isi ja poika tuli kaupasta oli neiti vasta tuolilta lähdössä koria kohti ja oli kulunut aikaa .. 20 min ? no loppumatkaa tietysti hidasti (doooh :D ) eteisen peili jonka edessä piti viisastella ja ilveillä ja kurkistella sitä kautta muita.. :whistle:

Mignon :wave: howdy
täällä yks espoolainen helmikuussa 16 pvä töihinlähtijä ja likka tarhaan (kunhan paikan saa joskus.. :kieh: )

Napilla ihana kuva Konstuliinista niin on lystin näköistä puuhaa tuolla hiekkarannalla että ihan tulee ikävä kesää jo. . . mulle sais talvi riittää, tällei kuukausi vuodesta lunta ois hyvä aika :D

Ruttis :flower: :heart:

Häästressaajat :) Säde et juu pidä mitään kiirettä tosiaan :D mä oisin niin paniikissa jo tuossa vaiheessa :whistle: :ashamed:

Laala oi hienoa pottailu ja muutakin edistystä. oi kun ehtisi vain täällä kun meitin neitii milloin vaan ja missä vaan.. :| pari kertaa ehtinyt kokeilla ja tuotoksena ekalla kerralla miniminiliru :D ehdin jo olla tohkeissani mutta turhaan tai sit mun ajoitus menee aina rastii ristiin.. esikoinen kappas vain on yhtäkkiä aina sit tunkemassa potalle samaan aikaa kun siskolla on "hätä" |O

neitistä kuvastusta keinuhepan selässä.. en muista olenko laittanut mutta noi hampit on niin suloiset vaan tässä ja näyttää kun ois pupukorvatkin vaik ei oo :D :LOL:

on myöhä ja jos lähtis sukkia kursimaan tuonne punkkaan niin uni tulis.. pitikin mennä katsomaan telkkua niin ei nukuta.. ensin madonnan konsertti teemalta, sit ykköseltä jotain vammaisista lapsista :'( ei joo pitäis mutta vähästä pahasta ei pitäis valittaa kun itsellä asiat on suht hyvin :headwall: ja päälle hetko ellen degeneresiä niin =) unet läks jonnekin..

:wave: uh huomiset treffit anteeks tän päiväiset, en uskalla luvata voi olla että tule tai en.. on poikakin mukana jos tuun we`ll see :D :LOL: jos ei niin pitäkäähän ihana miitti..

Aam & anskuliini
 
Meillä ei oo vieläkään hampaita. :D
Vaan ei se neidin menoa haittaa eikä mamakaan pistä pahaksi sillä saapahan tisulit olla rauhassa. :saint: :whistle:

Kauhee kiirus tolla tytöllä tuntuu olevan, joka paikkaan pitää punkea ylös ja kaikki paikat pitää tutkia. Onneksi eilen sain ikuistettua kameralle sen kun neiti seisoi ilman tukea niin sai sitten jakaa tämän kuvitettuna isukin kanssa. =)

Ruoka on maistunut hiukan paremmin (lemppari on itse tehty possusose) ja mies ihmettelee kuinka tuo neiti niin tykkää mun keitoksista. Ei kuulemma paremmasta tiedä. :LOL: :xmas:
Aamupala ei oikein uppoa, mutta leipää tykkää syödä. :D

Ihana oli kuulla Napilta, miten heidän reissu oli mennyt. :) Omaa reissua odotellessa. ;)
Tosin ei siellä helteestä eikä lämpimästä pääse kärsimään, mutta kuitenkin. Ja onhan se mielenkiintoista nähdä miltä siellä näyttää näin talvella. :)
Ja toivottavasti omasta puusta löytyy vielä appelsiineja. :p

Koskas manna ja Elsa palaileekaan reissusta? :)


Ruttana & Beanie 8kk 3vko :heart:
 
Heippa pitkästä aikaa!
Ekaksi onnittelut Heklalle pienestä tytöstä :flower: !Ja onnittelut tasapuolisesti uusista taidoista.Ja ihania kuvia ootte laittaneet,kesämies rannalla pelästi mun päivän.Saanpahan haaveilla kesästä kun meen tekee lumitöitä...Tulee itsellekkin matkakuume.Olisi ihana lähtee jonnekkin lämpimään,no ehkä sitten kun tyttö kävelee.Mehän oltiin reissussa sillon ku neiti oli 3kk ja sillon oli ihan helppoa reissata.

Sit omaan napaan...
Joulut ja uudet vuodet meni ja tuli,seuraavaa odotellessa.Meillä neiti konttaa nyt.On jo parisen viikkoa ottanyt muutamia konttaus asekelia ja eilen meni suurin osa päivästä konttamaalla.Kaikke vasten pitää nousta ja teroittaa hampaita esim olkkarin pöytään...

Oon tässä naureskellut et sain koiran koulutettua peremmin kun tän tytön! Meillä tyttö murisee,pureskelee huonekaluja,kerjää ja varastaa kaapista (jos jääkaapin ovi aukee neiti on salamana paikalla tai jos kaapin ovi jää auki se varastaa sieltä naksuja)ei usko kun komentaa (nauraa vaan iloisesti).Mitäköhän tostakin kasvaa...

Oliko se Teppanan lapsella kun oli ihottumaa?
Meillä tytöllä posket ajoittain tosi kuivat ja joskun vatsalle ilmaantuu kuivia punaisia länttejä.Rasvaamalla on mennyt ohi.epäilen kyllä jotakin ruoka-ainetta joka moiset oireet tekisi.Paprika?Muilla vastaavia oireita?

Öiset hulinat jatkuu myös täällä.Kello 2 hulinat on vaihtunut klo 4.30 hulinaan.Sillon tyttö on sitä mieltä ettei talossa enää nukut.Jollain konstilla saan sen kuitenkinnukkumaan n.kuuteen jolloin tissitainnutus ja unta sen jälkeen vileä kasiin ysiin.Heräilee edelleenkin pari kolme lkertaa yössä kun on saanyut itsensä sängyssä jotenkin hassuun asentoon,asennon vaihto ja nukahtaa samantien uudelleen.

Ruokailusta
Kuinka paljon te annatte lapsen syödä sormiruokaa?Ja mitä ootte antaneet syödä?Mä oon ollu tosi laiska,liian sottasta puuhaa....naksuja tosin syö.
Syö kaikkea hyvällä ruoka halulla ja ilmoittaa kun ei enää maistu päristelemällä ruokaa pitkin poikin.Tänään hermostuin kun mun omin pikku kätösin keräämt mustikat ei uponnu puuron kanssa.Ja juu ,mustikka ja valkoinen paita ei hyvä yhdistelmä!

Nyt lyö pää tyhjää..jotakin piti viel kommentoida.
Käväsen lumitöissä ja jatkan jos muistuu mieleen.Mites muuten kun oon viel viikon älomalla ja sen jälkeen jään hoitovapaalla pitösöhän mun alkaa perii palkkaa lumitöistä

:LOL:

H+K 9kk
 
Nappi, kelit siis suosivat teitä, jos vaippasillaan tarkeni! Me lähdetään ens maanantaina matkaan.

Mignon, tervetuloa, meillä sama tilanne, mä meen töihin ja mies kotona kesään asti. Syksyllä sitten joko jään itse hoitovapaalle tai päiväkotiin. Tai sitten yritän etsiä alueelta perhepäivähoitoa. Vähän auki siis vielä syksyn osalta.

Ja onnea uusista taidoista taas!
 
AAM
voi tuota kapriksen tukkaa.. olen niin kade nuista kuontaloista tein vaaveleille...

tarhapaikasta pitäis saada tietää ensi maanantaina joten.. d:)b toivotaan että ois edes lähellä pojan tarhapaikkaa niin ettei kauheesti menis aikaa siihen siirtymiseen edestakasin :|
soitin töihinkin niin saisin pitää 9-15 lyhennettyä työaikaa ja siten saisin pitää lapsilla ainakin vauvalla alle 7h päivässä tarha-ajan.. palkassahan se tuntuu alle 20 % mutta sen olen valmis kestämään...

jahas boob time :D
 
No niin näkyy,hitaasti kyllä lataa.Ihania kuvia,varsinkin tuo Konsta beachillä.Mulla on tosi ikävä kesää ja odotan sitä niiiiin.Viime kesä kun meni ihan huomaamatta siinä makkarin sängyssä tyttöä imettäessä...Eipä käyty veneilemässä eikä mp:lla huristelemassa.Mutta ensi kesänä mennään paitsi allu ei pääse mp:n kyytiin. =) Onkohan yli vuosikkaille pelastusliivejä,luulisi.

Olen antanut nyt parina päivänä allulle tavallista kotiruokaa,muusia ja jauhelihakastiketta.Tyttö syö sitä ahmimalla.Vaikka sanotaan että ihmislapsi oppii kaipaamaan suolaa niin alina on kyllä hirveän perso suolalle. :/ Onkohan mun maito jotenkin vähäsuolaista..?

Meillon rytmit menny lomalla ihan sekasin,valvotaan liki puolen yön ja aamulla herätään liki kymmenen.No jospa se kääntyy kun lomat loppuu ja porukat lähtee taas kukin omille tahoillensa.

muoks.AAM Ei oo meilläkään tukkaa,tuskin edes tuon vertaa kuin anskulla. :) Ja sekin vähä on niin vitivalkoista että ihan kaljulta näyttää raukka.Mutta niin oli isosiskollakin ja nyt on tosi paksu tukka.
 

Yhteistyössä