Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

johto torstaina sopii hyvin, me tullaan kans =) oisko hyvä olla ennen lounastajia paikalla kun on vielä tilaa? esim klo 11 tai sitten vaikka myöhemmin klo 13? muistelen vaan että just puolilta päivin paikka täyttys aika nopee.
 
Me ei taideta tulla, kun isukilla on vapaapäivä. Ollaan varmaan sen kaa ja vietetään laatuaikaa :heart:
Mut ihan hyvin vois vaik ens viikolla nähdä taas.. meillekin saa tulla kylään joku/jotkut/kaikki jos haluu vaikka ens viikon to tai pe. Tai me voidaan tulla jonnekin. Melko tylsää, kun ei uloskaan pääse, niin olis kiva keksiä jotain.
 
:wave: Täällähän minä. Kiva kun Nappi kaipailit.

Oon vaan taustaillut, hengissä ollaan.

Me voitais jättää meidän huominen vauvakerho väliin ja tulla tapaamaan teitä, kun ei olla pitkään aikaan päästy. Harmi Nappi ja AAM ettette pääse.

Meillekin vois tosiaan tulla ens viikolla, kun se jäi silloin tammikuun alussa väliin.
 
Mä olen vähän katsos kaipaillu sua Tilia ja ihmetelly missä olet.. Ehdotan ens viikon treffipäiväks torstaita?

Onko muuten muita viikonloppuleskiä? Mä oon TAAS koko lauantain yksin. Haluisko joku lähtee vaikka ulkoilemaan päivällä jos ei oo ihan tulipalopakkanen tai nähdä jossain muualla jos on kovin kylmä? Vai onko kaikilla muilla isit kotona?
 
nappi ja muut vkl-lesket (täällä siis myös yksi) :wave: vietäskö meidän naperot pulkkamäkeen lauantaina?? jos siis ei ole kauhea keli. joo, mut tulos ollaan meki huomenna kamppiin, et suunnitellaan vaik siel lisää :)
 
me ei päästäkkään,taaskaan.yrityS on aina kova :| mies lähti töihin, eikä pappa ole maisemissa pariin kuukauteen.harmituS,kerkesin jo mielessä kuolamaan ruttanan hehkuttamaa salaattia :p ja hyvää seuraa.oon käytännössä ollut näkemättä ketään sitten joulukuun.paitsi noita samassa puistossa/kerhossa pyöriviä mammoja..
 

Yhteistyössä