Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

kiitos meidänkin puolesta säteelle ja lupulle :flower: ja löytyihän se elsakin säikäyttäjä, nimittäin haukku! neiti oli niin arkajalka ensi alkuun ettei moista ole nähtykään. mutta lopulta uskalsi vetää turkista, aika kärsivällinen haukku kun ei ollut moksiskaan =)
 
Mä kannatan vasta 11. päivä alkavaa viikkoa, kun ollaan vasta silloin kuvioissa. :D Esim. ma, ti, ke tai pe olis jees. Voin kutsua meille Itä-Helsingin perukoille, mutta metron ääreen, jos muut ei halua nyt kutsua. Toisaalta mä oon nyt perjantaihin asti nettipimennossa, joten en pääse tarkemmin sopimaan.

Kamat on pakattuna ja aamulla lähtö kentälle ja lento Kittilään. Siellä sitten torstaihin asti lomaillaan. Ostettiin Prismasta sellainen paksumpi makuupussikin Siljalle, että tarkenee ulkonakin vähän. Vaari ja mummu saa seurustella tytön kanssa, jos me vaikka päästäis vähän hiihtelemään. Toisaalta jos -30 astetta, niin saa nyt kattoa kuinka käy. :whistle:

Meillä muuten nukuttelu sujuu nykyään ihan kivasti, kun Silja makailee omassa sängyssään ja vaan vieressä pitää olla, mutta ei tartte laulaa, silitellä, heijata tai tehdä muitakaan manöövereitä. Toisaalta öisin heräillään edelleen aika usein..

Mukavaa tammikuun alkua kaikille!
 
Äh, ei taideta ehtiä meillä treffaamaan vielä ens viikolla. Mulle tuli yhdet hautajaiset torstaille ja siihen liittyvää järjestelypuuhaa, joten en taida jaksaa emännöidä vielä. Ei kuitenkaan hätää, ei kukaan lähisuvusta kuollut ja oli kyllä jo vanha ihminen.
 
Piin, toki mut en oo varma kannattaako meidän lähteä. Luukas nimittäin ettii uutta rytmiä ja menee nyt päikyille 11-12 välissä. Eli jos me tullaan ni se on ihan känkkäränkkä väsyny ja mun pitää kehitellä se jotenki unille.... HMMMMMM.
 

Yhteistyössä