Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

AAM
jos meille ei mtn ehdi kehkeytyä nuhia/kipusia niin paiskaas osoite meillekin.. :) voisin kiikuttaa porkkana/kurkku dippi linjaa vaikka taas vaihteeks.. ettei joulu liikaa ala ahistamaan :D ja höysteeks vaikka ihan irttiksiä jos ruoka puolta sovitaan. Käykö et mun frendi tulis taas tykkäs kovin viimeks kaikista :) ?
 
joo, me tullaan autolla ja otetaan ruttana teidät kyytiin! elsa on jo käytännössä ihan terve ja mä ihan vähän niiskutan/yskin, uskosin et terve oon torstaihin mennessä. mä tuon suolasta leipomusta (ylläripylläri) :p lisäksi voisin tuoda edelliskerralta jääneet mantelit ja rusinat, jotka piin toi glögitarpeiksi. vai onko kaikki juoneet jo liikaa glögiä?
 
Jee, mä tuon jotain kaupan tiskiltä TAAS -- tyyliin patonkia tai karjiksia.

Kunhan meidän talon rappuremppa valmistuu, voidaan kokoontua täälläkin vaihteeksi. Toivottavasti jo tammikuussa. Siihen saakka on aika vaikea parkkeerausongelma kärryille.
 
Manna, ei ole. Astma on sen verran äkäinen eläinten lähellä. Ja vaikka selviäisinkin tunnin, niin saan kärsiä siitä vielä seuraavankin yön ja aamun, kun koko keuhkoja kirvelee jne :) jos olisikin pelkkä ihottuma tai nuha tai silmien kutina reaktiona, mutta noi keuhkot ei oikein anna myöten.
 
meillä jäi tuleminen väliin, niin kuin ootte jo varmasti huomanneetkin ;) ihan omaa saamattomuutta kylläkin... tarkotus oli lähtee, mutta nukku niin hyvin partsilla (siis myöhälle) ja sit syötiin ja vasta puol yks ois päästy lähteen.... no nyt on sit hyvä syy siivota!
 

Yhteistyössä