Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

Oon kyllä ajatellu tulla, mut sit mulle tuli mieleen et jos tuun niin en pääse nukkumaan päikkyjä ja ne päikyt olis tänään aika otolliset, kun oon luvannut lähteä tyttöjen kanssa viettämään iltaa.
Menee taas vaikeeks, mut ehkä mä lähden päikyistä huolimatta.
 
mekin voidaan yrittää tulla 12 aikoihin/jälkeen ruttiksen ja beanien seuraksi. ja ois kyllä tosi kiva nähdä teitä säde, toivottavasti jaksatte silti lähteä!! nukut sitten huomenna toooosi pitkään :)
 
heips ja terveiset tropiikista!
Meilläkin voidaan tarvittaessa treffata ens viikolla (loppuviikosta, esim. torstaina). Jos siis Nappi suostuu luopumaan omasta emäinnöinnistään. Luulisin, että rappuremppa on lopullisesti ohi.

Makeeta on elo täällä Afrikan kupeessa. Lilja on nauttinut nakuilusta ja uimisesta. Ja olen minäkin... törsättiin puolihoito, mikä tarkoittaa meidän omalle terassille kannettuja aamupaloja ja illallisia.

Terkkuja & paranemisia!

 
hemuli niiiiiiiin KADE !!!! :D :whistle: kuulostaa mielettömän ihanalta!

ja ens viikolla meillä ei sit ookaan puutetta treffipaikasta :D jos päästään tilialle, napille tai hemulille, hyvähyvä vaan, onkin kiva kun päivä sopii useammalle! =) me tullaan kyllä minne vaan ja torstai on tosiaan hyvä päivä. joo, ja harkitsen myös pyytäisinkö kaverinkin mukaan, jos saa?
 
Hemuli, kuulostaa niin täydelliseltä. B)

Paranemisia kipeille. Inhottavaa että Nappikin sait sen oksutaudin. Toivottavasti Konsta välttyy siltä.
Meilläkin meni viime yö itkeskelyksi, Silja on taas ihan tukkoinen. Yskii, räkä ja kuola valuu ja se konttaa tyytymättömänä huutaen ympäriinsä. Tietenkin, vaikka nenä valuu, se on myös tukkoinen, joten tutin syöminen ei oikein onnistu. Argh.

Katotaan minne mahdetaan päästä treffeille torstaina. Napin perheessä ollut vastikään oksutautia ja meilläkin voi toi räkätauti jyllätä edelleen. Toivottavasti ainakin Hemuli on sitten kunnossa.

Me ollaan 17.-25.2. Lapissa lomailemassa, toivottavasti päästään edes joillekin treffeille ennen sitä.. :headwall:

 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja SädeI:
Musta tuntuu, et alan olee niin vainoharhanen ton oksutaudin kans etten lähde täält kotoa mihinkää :D.
Melkein tekis mieli peesailla.. oksufobikko in here remember ? =) nää vellikelit (tulevat loskat) onkin mun lempiaikaa :kieh:

Voipi olla että jää ne treffit meiltä kaikkinensa nyt pois ennen mun töihinmenoa :(
 
voi teitä :/ mä just ajattelin et oispa kiva jos nähtäs pitkästä aikaa isommalla porukalla ja että aam tosiaan ehtis vielä mukaan ennen kuin töihin joutuu. mutta en mä kyllä lähde sanoon että tulkaa jos tuntuu siltä ettei uskalla... meidän kohdalla oksutauti on kyllä ollu ohi jo viikon ettei voi varmastikaan tarttua ja me lähdettäs mielelläänn jälleen treffeille. isäkuukauden ja reissailun jälkeen mä kaipaan jotenki tavallistaki enempi piristystä arkeen...
 
No pöh, olis kyllä ollut kiva nähdä vielä AAM ja Ansku.
Tosin tajusinpa juuri että meillä on neuvola torstaina klo 10.45, joten saas nähdä mihin ehdittäisiin ja milloin. Sitten ollaankin pari viikkoa lietsussa. B)
 
Meille voi kyllä tulla torstaina esim. puolenpäivän aikoihin.

Itseänikin vähän hirvittää kaikki liikkeellä olevat taudit, joten luotan nyt teidän arvostelukykyynne siinä, ettette tuo mitään kamalia tuliaisia meille. Pitäisi viikon kuluttua päästä kummipojan nimenantojuhlaan, joten meidän ei olisi varaa saada noroja tai muita tauteja. :| Kuinka kauan noi taudit ylipäänsä voivat tarttua? Tosin Lilja on juuri palannut Afrikasta, jossa hän nuoli lattioita ja söi hiekkaa. :eek:
 
Tervetuloa takaisin Hemuli! Hyvä jos teillä voi treffata - kaikki terveet meinaan. Me ei TAASKAAN päästä, Silja on edelleen niin flunssainen. |O
Tänään taisi olla jo kuumeetonta, mutta on kiva yhdistelmä täysin tukossa olevaa nenää, mutta samalla sitä limaa tuntuu riittävän kaikkialle. Yskii myös jonkun verran. Luulen että lapsiperheitä vältellään koko viikko. Huomenna kuitenkin Silja menee mummin luokse hoitoon, koska mun pitää tehdä vähän työjuttuja.
 
Vai sopisiko tapaamisajaksi klo 13? Näin Lilja ehtisi vetäistä pienet päikkärit, ennen kuin kaverit saapuvat. Ja Ruttana ja Beaniekin ehtivät neuvolareissulta mukaan.

Tilia onpa harmi, ettette pääse mukaan. Kyllä on Silja-paralla flunssa kovassa. Paranemisia sinne! Ja palautan kesävaatelainat, kun nähdään seuraavan kerran!
 
Me tultais kanssa! Tuun kaupan kautta. Yritän siellä kehitellä jotain kivaa.
Noro tarttuu vielä kakasta, mut tuskin me Elsan kakkaa päästään käsittelemään :).

Toivottavasti Siljan flunssakin pikkuhiljaa helpottais.
 
Meidän täytyy Beanien kanssa vissiin skipata tän päivänen. :(
Neiti köhii niin että oikein pahaa tekee. Kuumetta ei onneksi ole, mutta pienesti on nuhaa. :/
Nyt saa jännätä ja toivoa että neiti pysyisi terveenä sunnuntaihin asti (ja toki sen jälkeenkin).

Harmittaa.. olis niin kiva ollut nähdä ja kuulla reissukuulumisia.
 

Yhteistyössä