Heips!
Eipä tullut mun ostosreissusta mitään, kun kaikki voimat on mennyt tämän kodin hoitoon ja yöt nukun huonosti...oon yrittänyt tehdä täällä kotitöitä ja vielä vähän pakatakin siinä sivussa, kun rupee se muuttokin lähestymään. :-/ Nyt kun mies on ollut töissä myös tämän viikonlopun niin oon yrittänyt nämä kotiasiat hoitaa kuntoon, että olisi sitä yhteistäkin aikaa sitten ku mies tulee kotiin,

mut ensi viikolla sitten mies lupasi ottaa vapaata ja sitten käydään hakemassa loput hankinnat...puuttuu vielä sitteri, itkuhälytin, maidonkerääjä sekä kuumemittari =) niin ja mulle ne vaipat ja sitten kans meinasin tilata sen Avent Isis rintapumpun netistä...toisaalta oon kanssa miettinyt sitä että jos vasta synnnytyksen jälkeen kattois sen hankkimista...mutta jos maitoa alkaa nousta ihan ylenmäärin niin olishan se hyvä olla sitten valmiiksi odottelemassa.
Mitäs sanotte te kokeneemmat että kannattaako se rintapumppu hankkia jo etukäteen??
Riikka, hurjilta kuulostavat unesi ja aika mielenkiintoisiltakin!

Samoin mullekin mies perjantaina sanoi, että jokos olisi aika laittaa se sairaalakassi kuntoon...kaikki siis vauvaa varten ainakin ja pakkohan sitten on ne omatkin laittaa sinne, kun ei tuo mies niitä osaa valmiiksi katsoa ;D
Maruskan kanssa nähdään kyllä niin samantapaisia unia ;D Mulla taisi tuo viimeisin uni olla sellainen myös, että olin raskaana mun luokkakaverille (siis mies

ja onnellisina tuolla mun mahaani näyteltiin ja oltiin kanssa niin kovin rakastuneita...

ja mullahan ei oikeessa elämässä oo minkäänlaista mielenkiintoa kyseistä kaveria kohtaan, ei oo ollut eikä tule koskaan olemaan.
Loviisa, toivotaan että pikkuinen päättäisikin kääntyä ihan itsekseen nyt kun vielä mahtuu siellä jonkun verran liikuskelemaan.

Meidän poitsu on milloin mitenkin päin tuolla masussa ja kova meno on päällä

välillä liikkeet tuntuvat niin kovina että oikein meinaa "sattua" kun siellä muljailee...välillä on oikealla puolella, seuraavana aamuna taas vasemmalla puolella ja nyt terveydenhoitajan mukaan taas oli vinottain ja toivon myös ettei kääntyisi enää poikittain, mutta nyt en kyllä kauheen varma enää oo että miten päin siellä ollaan... =)
Joppuli, mukavaa kun olet käynyt piipahtamassa!

Hyviä vointeja molemmille toivottelen...nuo kääntämisyritykset taitavatkin olla aika ongelmallisia, mitä olen kuullut...
Mitähän Tohipille kuuluu??
Mukavaa sunnuntain jatkoa ja alkavaa viikkoa kaikille =)
ellastiina 35+6