+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

Jinda, samoja fiiliksiä täälläkin - esikoisen yritys hiukan jännittää =) Meillä tosiaan menossa jo yk 4, mutta aihetta isompaan yrityspaniikkiin tuskin vielä on. Rauhallisesti katsellaan ainakin vielä muutama kuukausi. Ovista kuitenkin jo tikuttelin viime kuussa ihan vaan että tietää millon se suunnilleen vois olla - aika yksiin tuntuu käyvän lämpöjen ja limojen kanssa. Näin alottelijana oon kuitenkin siis jo mittaillut lämpöjäkin.. :D Senkun vielä tietäisi että ovuloiko sitä oikeesti vai ei...

Täällä siis kp 9, ei mitään oireilua vielä oviksesta. Hirmu kiva lueskella teidän plussanneiden uutisia! Onnea teille kaikille :flower: Kyllä me muutkin vielä täältä plussaillaan :)

icefairy :) Kiitos tästä, mullakin tänään dpo 7. Kyllä mä alan aika varma olemaan. Nyt tullut myös vatsan turvotus ja pienoinen kuvotus kuvioon. Kaikki oireet täsmää niin, ettei tosikaan. Mutta sepä se, nyt ei sitten auta enää kuin toivoa...

Onnea Unelmahöttö! :flower:

Pääsiäinen sujui rauhallisesti, vuotoa vaan odottelen edelleen... Jo parina päivänä ollut side tai tamponi varalla. Alavatsalla on tuttuja tuntemuksia, polttelua lähinnä, joten luultavasti uusi kierto alkaa huomenna. Tai ylihuomenna. Tai yliylihuomenna...

vib :hug:
Omaa: Tänään dpo 8 sylkiov testi oli taas melki positiivinen, eli positiiviseen suuntaan menossa, huomenna varmaan jo kokonaan. Olo on jännä. Tiedän olevani raskaana, niin paljon sen puolesta puhuvia oireita ja asioita, mutta samalla mä en halua onnitteluja, mä en ole iloinen, en mitään. Pelko menettämisestä on taas niin suuri. Se on käynyt liian monta kertaa ennenkin, etten jaksa usko, miksi nyt ei kävisi niin :( Ja ettette nyt pidä mua ihan hulluna, voin luetella ne seikat, jonka perusteella raskaana uskon olevani ;D
*tunsin ovulaation selvästi 8 päivää sitten
*Sylki ov testi on kääntymässä plussaksi dpo8
*kiinnittymisvuodon tapaista tihkumista dpo7
*aamupahoinvointi / kuvotus alkaa dpo8
*pyörrytys voimistuu dpo8
*mahan painuessa, silmissä sumenee, alkaa oksettamaan ja pyörryttämään dpo6 (tätä ollut VAIN raskauksissa)
*valkkari lorisee
*kn ylhäällä ja suht kova
*verensokeri laskee huomattavasti (ollut vain raskauksissa)
*hullu väsymys ja outo olo
Pelottaa, koska sitä uskaltaa tehdä testin??
Mua ette sitten siirrä mihinkään plussanneisiin, kun en plussaa vielä pitkään aikaan! Älkääkä onnitelko, mä en halua onnitteluja, jos tää päättyy niinkun liian moni muukin :( Pitkä viikko tai kaksi tiedossa. Enää ei auta kuin toivoa ja yrittää ottaa mahdollisimman rennosti...

KS09 voimia...ja pikaliimoja...
Mulla on kans niin raskausolo ettei tosikaan mutta niin mulla on ollut ennenkin vaikken raskaana olisi ollutkaan..mullakin oli viime kierrossa sitä vuotoa kiinnittymisen aikaan enkä kuitenkaa ollu raskaana..ei sitä voi tietää ennenkuin testin tekee. Mäkin oon niin luullu tuntevani kroppani 9: todetun raskauden jälkeen mutta enhän mä tunne ollenkaan.. Toivotaan että sulla nyt olisi tärpännyt ja piueni olisi piiiitkäään kyydissä!!!
Etkö sä halua tietää ootko raskaana? Mä en kyllä haluais elää epätietoisuudessa, mutta eihän se välttämättä vielä näy testissä... Eikö ne ala tutkiin syitä jos jatkuvasti on sama ongelma? sori ku kyselen mutta ihmetyttää ettei sulle määrätty mitään reseptijuttuja jos toi on uusiutuva ongelma.. Mut ainakin tutkittiin kahden km:n jälkeen kun pitivät sitä jo outona ku kaks peräkkäin...Kromosomit ja kaikki otettiin selville..meinasivat ettei oo hyväksi kropalle eikä mielelle jos toistuvasti keskeytyy..Näitä toimintatapoja on näköjään tosi erilaisia eri kunnissa....

Onnellinen Mä en tarvitse testiä tietääkseni olenko raskaana, koska mä tiedän sen. Mä tarvitsen testiä sitten kun menkat on oikeesti myöhässä, jotta tiedän, jatkuuko se raskaus. Ja ei ne noita kemiallisia ala tutkimaan. Toisekseen me ollaan jo hoidoissa, ja tässä kierrossa on verikokeita otettu miljoonia, eli en tiedä edes mitä kaikkea jo tutkivat.
Kolmannekseen tuolta kaapin pohjalta löytyi herkkä testi, joka antoi haamujen haamun (selvä ei viivanpaikka), kun en malttanut pitää näppejä erossa.
Eli siis, raskaana olen, sata varmasti, niinkuin sen tiesinkin jo. Enää vain jää jäljellä jaksaako tämä yksilö roikkua mukana, vai käykö niin kuin liian monta kertaa aikasemmin.

Jospa mäkin tulisin tänne,johan mä oon aika monessa muussakin pinossa ni ei kai se yks mitään paina :D Yrityskään ei oo viel alkanu mut plussa ois suotavaa heti ku 2.5 otan vikan laastarin pois :) Jännää sit nähä kauan kestää raskautua.Toivottavasti ei kauaa.Mut kunhan nyt pääsis edes yrittää :LOL:

Kiva lukee noita plussa uutisia kun muistelee omia plussia joskus taannoin ja kuin sitä oli iloinen :heart:

Onnea kaikille plussasta ja onnea kaikille muille yrityksiin :flower: Ei kannata liikaa yrittää. Ihan iisisti vaan...helppo homma :LOL:

Omaa napaa; kp 10 (tai 12 tuhrutuksesta) Kauheita menkkamaisia alamahakipuja ja vatsa tuntui oudolta venytellessä.
Olin tänään afrotanssitunnilla ja tuli kauheat omantunnon tuskat kun hyppelin siellä (jos olisi vaikka pieni tarttunut eilen mukaan, vaikkei siihen ole kuin häviävän pieni mahdollisuus). Tiedän, olen ihan pöhkö :ashamed:

Täällä testi näyttää ainakin vielä negaa ja tänään tullut taas hirveitä pääkipuja mitkä yleensä ovat mulla voimakkaampina menkkojen alkaessa.. :'( Noh katotaan tuleeko perjantaina täti kyläilemään vai ei..

:wave: kaikille uusille.. =)

Kp 18/21-27. Tuntuu siltä että joko on raskaana tai sitten on virtsatietulehdus. Alavatsassa jännä tunne, just semmonen virtsistunne, mut ei kirvele eikä muutenkaan mitään muita virtsisoireita. Välil vihloo sivuille alavatsaan. Syön usein, nälkä on kokoajan. Väsyttää. Töissä kävin kaks kertaa kusella kun normaalisti en käy välttämättä kertaakaan tai kerran. Eilen illalla kolme kertaa kahden tunnin aikana. Vatsa löysällä.

Mut silti kokoajan en millään usko et se ois mahdollista, en osaa kuvitella itseäni raskaana. Normaalia varmaankin kun ei ennestään muksuja ole... :whistle:

Paha päivä pahoittelut tädistä!

Tervetuloa uudet!

KS voi sinua, toivottavasti kaikki nyt menisi hyvin! Yritä ottaa rauhassa miettimättä liikoja :hug:

Ja ne menkat sitten tulivat ja menivät kahdessa päivässä! Oli kyllä runsasta vuotoa, mutta silti hassua! Olikohan mulla jotenkin tosi ohut limakalvo nyt??? Mulla on aiemmin normaalit menkat 4-7 päivää, jos ottaa alkutuhrut ja lopputuhrut mukaan.

Jospa minäkin pomppaisin mukaan tänne! :LOL:

Eli olen 19v ja esikoinen olisi toiveissa. Ehkäisytöntä yhdyntää mieheni kanssa takana 28kk, eli aika kauan on koitettu puoli tosissaan.
Nyt menossa kierrolla kp20/30. Oviksen bongasin oikein kunnolla 6 päivää sitten ja siinä sitten pupuiltiin.
Nyt on melko voimakasta oikean alavatsan juilimista ja alaselkääkin on alkanut nyt eilen ja tänään vihloa. Kropassa tuntuu tapahtuvan myös kaikkea muuta outoa ja ennenkuulumatonta. Mm. seksin himo on kasvanut aivan älyttömästi. :eek:
Vielä kymmenisen päivää pitäisi odotella, että olisiko tullut tärppi. Yritystä ainakin oli kovasti. :heart:

Plussatuulia :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja samara88:
Kp 18/21-27. Tuntuu siltä että joko on raskaana tai sitten on virtsatietulehdus. Alavatsassa jännä tunne, just semmonen virtsistunne, mut ei kirvele eikä muutenkaan mitään muita virtsisoireita. Välil vihloo sivuille alavatsaan. Syön usein, nälkä on kokoajan. Väsyttää. Töissä kävin kaks kertaa kusella kun normaalisti en käy välttämättä kertaakaan tai kerran. Eilen illalla kolme kertaa kahden tunnin aikana. Vatsa löysällä.

Mut silti kokoajan en millään usko et se ois mahdollista, en osaa kuvitella itseäni raskaana. Normaalia varmaankin kun ei ennestään muksuja ole... :whistle:
Itselläni on aivan sama tilanne! Juuri samoja tuntemuksia. Ensin ajattelinkin, että on virtsis, mutta silloin minulla alkaisivat munuaiset kipuilla ja näin ei ole käynyt, joten ei virtsistä. Palelen myös tavallista enemmän ja vatsa on löysällä aivan niin kuin sinullakin.

Toivottavasti sinulla on tullut tärppi!

torstai 8.4.2010

Coya...........................kp57/26-30?...............1.lapsi.......yk1?
inspire........................kp34/31.........................1.lapsi
macy gray...................kp32/32-34........29v......2. lapsi.....yk5
babar.........................kp30/35..............30v......2.lapsi......yk3
wilkat.........................kp27/35.........................3.lapsi.......yk5
icefairy.......................kp27/28-35.........23v.....2.lapsi.......yk1
Jinda..........................kp27/32.........................1.lapsi.......yk1
Mukiin menevä...........kp27/28.........................2.lapsi.......yk1
Onnellinen x5.............kp27/25.........................5.lapsi.......yk2
mamitus.....................kp25/28..............26v......2.lapsi.......yk3
Heathy.......................kp25/26.........................2.lapsi........yk4
Neppi.........................kp23/28-??.........23v......3.lapsi.......yk1
KS09...........................kp21/26...............21v......2.lapsi.....yk8
BloodyEnd..................kp20/30...............19v......1.lapsi......yk28
samara88...................kp19/22-27.....................1.lapsi......yk2
Viulu...........................kp15/28-30.....................4.lapsi.......yk2
A-H.............................kp15/28?............22v. .....2.lapsi.......yk2
Sarmiina.....................kp13/25-30.....................3/4.lapsi....yk2?
pia..............................kp13/29..........................5.lapsi.......yk2
MiiJane76...................kp11/26-34.......33v.........4.lapsi........yk25
Jade-.........................kp11/31...........................1.lapsi........yk3
Auneliini.....................kp11/29............................2.lapsi........yk2
marika 83..................kp10/29-33.......................1.lapsi........yk4
Nasukka82.................kp8/28-30..........27v.........2.lapsi.........yk9
Piupula.......................kp6/30-48.........24v.......1.lapsi.........yk8
very important baby...kp3/28-32..........29v.........................yk9
Paha päivä.................kp2/25-28.........25v.......2.lapsi.........yk3
Sophie84..........................................................2.lapsi.........yk1
Milja Sivupolku..................................................4.lapsi

TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone

PIINAILIJAT
Onnellinen x5..............dpo18
macy gray...................dpo16
icefairy........................dpo11
mamitus......................dpo10
KS09...........................dpo9
babar..........................dpo8
BloodyEnd...................dpo5

PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. ......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. .......kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. ......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. .......kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. .......kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. .......kp34/28
Auroora..............21.1. ......kp28/28-34

HayLina.............1.2. .........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. .........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. .......kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. ........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. ........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ..........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ..........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ..........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3
miya................25.3. .........kp27/28-30......dpo12......................yk2
AaVee.............26.3. .........pp16/16...........................................yk15

Unelmahöttö...3.4. ...........kp42/36.......................4.lapsi..........yk1?

HAAMUILIJAT

Flunssa on vienyt voimat eikä ajatus luista. Koitan silti vähän kommentoida. Mulla alkaa olla varsinaiset piinapäivät meneillään, kun kp32/32-34 ja dpo16. :D Ei varsinaisesti ole raskausoireita (flunssasta ja pms:stä johtuvia todennäköisesti), joten en nyt vielä testaile. Kp35 olen ajatellut aikaisintaan testailla, mutta todennäköisesti täti saapuu tuttuun tapaan tikullu kutsuttuna. Koitan siis malttaa hieman pitemmälle ja seurailla tilannetta tuleeko aihetta testaamiseen edes.

Aika paljon on tänään kipuillut vasemmalle tuonne muniksien seudulle kylkeen ja vähän muuallekin alavatsalla. Keskittyy kuitenkin voimakkaimmin tuonne kyljen tietämille ja selkäkin on kipeä. Olen joutunut nukkumaan pää reilusti kohotettuna eli ranka ei ole ollut hyvässä asennossa. Laitan senkin sen piikkiin. Vib kuvaili hyvin sellaisen sisäisen kosteuden eli lotisee reilusti, mutta ei kastele pöksyjä jatkuvasti. Kiukkuinen olen kyllä kuin häiriitty ampiainen ja mieliala heittelehtii ääripäästä toiseen kuin sormia napsauttamalla. On aika stressaavaa ilmeisesti.

vib > Oletko testannut vuodon alettua? Vaikuttaa kummalliselta tuo vuoto. Uskon sinun olleen raskaana vaikka et enää olisikaan. Plussaonnea tähän kiertoon! =)

Jinda > Tervetuloa! =)

BloodyEnd > Tervetuloa! Haluatko, että merkkaan sulle yrityskierrot? Onko nyt sitten meneillään yk29?

Auneliini > Ihan huoletta voit liikkua normaaliin tapaan. Kohtu kyllä suojaa vaikka pikkuinen kyydissä olisikin. Ei liikunta vahingoita kiinnittymistä, joten voit pomppia ihan rauhassa. Neuvolassa sitten sanovat kyllä, jos jotain on syytä rajoittaa tai jättää kokonaan pois. :)

KS09 > Peukkuja pikkuisen kiinni porautumiselle!

Nyt on pakko saada kahvia, etten nukahda istualleni. Lapsellakin on kohta ruoka-aika, joten palailen myöhemmin uudestaan. Mukavaa päivää!

Tervetuloa uudet :flower: Onnea ja pitkää pinnaa piinailijoille ;) Eilen sain miehen poikkeamaan kotona ja nyt on koko kierto nyt tuon kp14 puuhastelun varassa... No sekin tyhjää parempi :D Voimia ja valoa kaikille tarvitseville :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
BloodyEnd > Tervetuloa! Haluatko, että merkkaan sulle yrityskierrot? Onko nyt sitten meneillään yk29?
Voipi sen sinne laittaa, nyt siis menossa yk28. Anteeksi, jos aiempi viestini oli sekava.

Toivottavasti sinulla macy ei tulisi täti kylään, koita jaksaa odotella.

Plussatuulia kaikille.

:heart:

Sone
macy: Paranemisia ja testaas ny se plussa sieltä :)

Vib: Luulen että siulla on käyny niin ettei ole kiinnittynyt kunnolla ja sit alko vuoto..

Jokos KS on saanu plussan?? :)

Miulla varmaan alkaa viikon päästä viimestään menkat, turvottaa alavatsaa ja rintoja pistelee plus että vihloo alaselkää. Oliskin ihan hyvä, niin pääsisi normaaliin kiertoon kiinni.

Kovasti plussatuulia kaikille ja macylle paranemista =)
Omaa napaa, alavatsassa edelleen menkkamainen olo ja suussa on outo maku. Mua pelottaa, että olen saanut nyt lahjaksi sen örkkitaudin joka jyllää :x No toivottavasti se ei pupuilua haittaa..Pitäisi keksiä jotain peitonheilutuksen piristykseksi, vinkkejä anyone?

Alkuperäinen kirjoittaja Auneliini:
Pitäisi keksiä jotain peitonheilutuksen piristykseksi, vinkkejä anyone?
Kokovartalohieronta öljyn kera toimii aina. :whistle: Kannattaa tosin muistaa, ettei käytä hajustettua öljyä (esimerkiksi baby oil on ihan ok), kun ei nuo alakerran paikat sellaisesta välttämättä tykkää. Siittiöiden liikkumisen kannalta viisainta on pestä kädet välissä ja jatkaa se intiimimpi osio ilman liukastetta. Sitä varmasti on omasta takaa siinä vaiheessa. :LOL: Voithan myös kaivaa hepeneet tai kama sutran esille. :D

Yhteistyössä