HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Täällä meillä jyllää joku ihmeen mahapöpö. Mulla on ollut perjantaista saakka maha aivan löysällä, eikä mitään paranemisen merkkejä ole vielä ilmassa. Ja eilen sama alkoi tytöllä. Ei kiva. Onneksi ei kuitenkaan okseta, se tästä vielä puuttuis.
Paino on laskenut viime tiistaista 1.5kg... Ja jos tätä menoa jatkuu, niin vielä vaan siitä tippuu. Toivottavasti tästä taudista ei ole vauvalle mitään haittaa. Huomenna onkin sitten neuvola, niin voi siellä sitten tiedustella asiasta.

Mäkin odotan sitä pakkausta saapuvaksi. Viikko sitten tuli ilmoitus, joten eiköhän se nyt ensi viikon aikana sitten viimeistään tule. Ihana päästä hiplaamaan niitä pikkusia vaatteita.

Mies oli työreissulta ostanut mulle hyvän kirjan ja sen sitten luinkin kahdessa päivässä... Kun olen ollut huonovointinen tän mahataudin kanssa, niin olen vaan pötkötellyt ja lukenut... Rentouttavaa...

Picassolle vielä jaksamista!!!

Nasu-Masu 28+2
 
Jaksamisia kaikille sairaslomalaisille!! Täälläkin flunssa ja turvotus vaan jatkuu... Kävin varmuuden vuoksi neuvolassa tänään ja ei ollut verenpaineessa ja pissassa mitään erikoista, painoa oli tullut vain 1,5kg edellisestä reilun viikon takaisesta käynnistä... :( Aika hurjaa tämä turvotuksen vauhti. Torstaina on onneksi vielä lääkäriaika, että seuraillaan siihen asti. Vettä vaan pitäis juoda, ja kokeilen edelleen tuota ananasta, onneksi se on hyvää.

Sain viime viikolla äitiyspakkauksen myös. Se tuli aika nopeasti, tulikohan se viiden päivän päästä siitä, kun tuli se ilmoitus että toimitetaan kahden viikon kuluessa. Että Miranda-81 ja Syntymähäjy, ei varmaan kauaa tarvitse enää odottaa!

Huomenna pitäis raahautua töihin, tänään olin omalla ilmoituksella flunssan takia pois. Mut kun työ on sellaista, että kukaan muukaan sitä ei tee, ja pitää vain tehdä kaksin verroin jälkikäteen, niin hankala olla kauaa pois. Pitää vain koittaa tehdä kevyempi päivä.
 
Heipsistä :wave:
Pikaisesti, ennen Täydellisiä Naisia yritän vastailla...

Jalava ei se litku täällä meillä päin ole yhtään pahaa.
Eikä makeata.
Se on niinku colaa, mutta hapollista semmosta, ja mun mielestä kyllä ihan hyvää :p :whistle: Tai sitten se tosiaan vaan tuntuu siltä, kunhan vaan jotain saa suuhunsa :whistle:
Paha olo ei oo ikinä yllättänyt, mutta nyt tuli aivan armoton väsymys, n.puol tuntia sen litkun jälkeen.
Tarjosivat vuodepaikkaa ensiavun puolelta, mutta enpä viittinyt mennä.. :/
Eli suotta pelkäät, sinne vaan, pitkästymään :D

Mulla alkanut aivan totaalisen hirveät liitoskivut, oikein luita raastavat semmoiset \|O
Tosi mukava töissä olla, kun milloin repii, ja milloin tuo vauveli tikkaa päätänsä rakkoon \|O

jokseenkin alkaisi olla mitta täysi....
Mutta nyt mie meen :wave:

A0205 & Oikku 31+3 ;)
 
huomenta!!

mä olen unohtanut koko sokerirasitustestin varata..tarvii tänään yrittää muistaa.olen taas koko yön rampannut vessassa pissalla.just jollekkin elvistelin ettei enää öisin pissata.täällä sokerirasituksessa juodaan sellainen pieni putkilo jotain makeaa lientä.mä en odottanut siellä sairaalassa vaan menin lähellä olevaan kahvilaan odottamaan.

poika tuolla jo ihan kiukkuisena että tahtoo nousta..

gismo ja pikkuinen 26+2
 
huomenta..

viime oli aivan tuskainen.. eilinen siivous teki selälle tosi huonoa.. no ehkä tämä tästä taas parin päivän päästä tokenee.

en sitten lähtenyt miehen mukaan tampereelle.. ei nyt oikein innostanut lähteä autoon istuskelemaan. muuten olis varmasti ollut kiva erilainen päivä.. no sitten taas joku toinen kerta..

mutta nyt pitää lähteä tuonne pakkaseen.. meillä on 15 astetta.. tuntuu meinaan aika kylmälle tälleen oudokseltansa.

jalava ja smurffi 27+4
 
Lisko
Lepäilkäähän nyt hyvät naiset varsinkin kun lääkäri sitä määrää, jaksamista kaikille täältäkin :)

Minullakin ihan kauhee väsy taas tullut, onneksi sain siivottua viime viikolla, nyt en saa imuria kaapista ulos, et imuroisin edes :/ Tekis vaan mieli nukkua, eilenkin mentiin pojan kanssa yhtäaikaa nukkuu kahdeksan aikaan ja herättiin vähän yli seiskan ja silti vaan väsyttää \|O Kohta päikyille, onneks :)

Eilen sitten ostin kaupasta niitä pätkiksen mini bites namuja, ai et oli hyviä, pussillinen jo upposi :whistle: Minulla on ensi keskiviikkona neuvola, saa nähdä paljonko tuota painoa on tällä kertaa tullut :$

Ja hei niistä supistuksista mitä minulla oli loppu viikosta, en saanut neuvolaa kiinni silloin, joten se asia jäi :/ Viime yönä oli taas sellanen hirveä kipu mahassa kun yritti kylkeä kääntää, heräsin ja ja istualleen nousin (sekin sattui) et sain asentoo vaihdettua, mieskin taisi säikähtää siinä kun kyseli vointia, siinä sitten unta hain aika kauan :( Mutta nuo ei mielestäni ollut supisteluja tai sit ne oli ihan outoja supisteluja.

Juups, pitäisi kai laittaa tuo pikku- ukko kohta puoliin päikyille, pääsee itsekin lepäämään.

Lisko ja "pikku- neiti" rv 28+6
 
Mulla on kans välillä ollut tuommoista että kun yöllä yrittää kääntää kylkeä niin sattuu pirusti mahaan!! Ja ei ne kyllä supistuksia ole minun mielestäni.

Pakkasta on kyllä pikkasen joo liikaa! 15 vielä menee mut siitä enemmän kun alkaa olemaan niin on jo liikaa! Mut hienosti aurinko paistaa. Eilen vein oikein matot ulos ja siivosin kunnolla pojan kans. Ei ihme kyllä tuntunut missään.

Torstaina taas jännä paikka kun äitiyspoli..!

Rv 26+5.
 
Moi!

Eilen kävin neuvolassa, kaikki ok. :heart: sykki 150. painoa tullu 750g/vko :LOL: eli ihan hyvin! alkaa olla 10 kiloa kasassa..

pakkasia pitelee, nyt olis hyvä ulkoilu ilma -13, mut pitää töihin lähteä! murr... ei onneksi ole enää ku pari työvuoroo ja LOMA!!

minä tässä painin kahden vaiheille, et otanko sen pakkauksen vai en! ku oikeestaan en tarvi mitään, mut olishan se kuitenki ihana.. pitää käydä vielä katteleen kuvia kelan sivuilta!

Kuka on käyny haaparannassa ikealla? oliko siellä lastenhuoneeseen sieviä kaappeja ja hyllyjä? mietitään, et kannattaako lähtee sinne asti vai katellaanko täältä oulusta..

Triine 26+6
 
:wave:

Minulla on muutaman kerran tämän raskauden aikana ollut pientä verenvuotoa emättimestä... siis todella, todella pientä. Sitä on tullut vain paperiin pyyhittäessä ja vain aina sen yhden kerran. Olen laittanut tämän sen piikkiin että isutkka on hieman kohdunsuun edessä ja se liikkuisi. Soitin neuvolaan ja terveydenhoitaja neuvoi seuraavaksi kun verta tulee ottamaan yhteyttä äitiyspoliklinikan päivystykseen, jotta tutkisivat mistä tämä veri tulee. onko muilla vastaavia kokemuksia? jos niin mitä se on ollut?

miranda + masuli 28+1 :heart:
 
Mulla kans välillä tulee verta pyyhittäessa. Mut se tulee ihan tuosta ulkoa, on muutenkin tosi hellät ja kuivat. En ole neuvolassa edes asiasta maininnut mut sanon ens kerralla vaikka en usko että se mitenkään vaarallista on.
 
Päivää mammat.

Ihanasti nukuttu yö takana ja siitä onkin jo jonkin aikaa kun viimeksi oli semmoinen,nukuin kuin tukki ei mitään unia ja nukahdin aamulla uudestaan kun mies lähti töihin ja yöllä en herännyt kuin kerran ja samantien sammuin.
Pirpanakin nukku kunnolla, se on mökännyt pitkin vkl ja tuntu että sunnuntain jällkeen sekään ei ole tuolla masussa ollut paikallaan hetkeäkään,sunnuntai aamupäivä oli älytöntä jumputusta koko pitkä matka kotiin koko yö ja maanataina jatku mutta viime yö oli lataava =)

Teen ensinmäistä kertaa hernekeitto(siis alusta asti itse,ei purkista)
ukko ja tyttö odottaa ihan tohkeissaan,katotaan mitä mössöä siitä tulee.
Pakkasta kyllä on, lapset oli yli tunnin pihalla itse en ollut kun on toi keitto hellalla,eilen oltiin puistossa mutta ei kauaa kun oli -14 astetta nytten oli auringon myötä -10 astetta siellä ne jaksoi touhuta ja hyvä niin on rauhallisenpi ilta sitten ja tänään on pojan jumppatunti =)

Raskaus arvista sen verran että luulin että ei niitä voi tulla enempää kun maha on täynnä mutta kyllä vaan voi,no onneksi mieheni tykkää niistä ja on sitä mieltä että niitä pitää olla se parantaa omaakin mieltä.

no nytten taas hämmentämään jaksamista muille :wave:

Rv 29+3 Lilo ja Stitch
 
heissan! kiva kun pääsee välillä valittelemaan vaivojaan sellasille jotka on samassa "jamassa" kun minä.. nyt viikkoja 28 lasketun ajan siirtyessä päivällä taaksepäin (17.4-07).
1.mun jalat huutaa joka ilta armoa. ne on niin kipeet eikä hierominen ees auta.
2. mahd. liitoskivut tuottavat tuskaa joka ilta. itseasiassa jo pelkästään tuolilta nouseminen ja kaikenlainen kyykistely saa naaman irvistämään.. ei ole helppoa. ekassa raskaudessa (5v. sitten) ei ollut tälläisiä vaivoja. olihan mulla 20kg kevyempi ruumiskin silti.. en tiedä mitä liitos kivuillani teen, ehkä vain kärsin hymyssä suin.
3.viime viikolla käytiin 4d:ssä. aikasta kiva kokemus. vauva oli terve ja näytti södeltä. sukupuoli me jätettiin vielä jännitykseen.. näytti silti kovasti ensimmäiseltä lapseltamme... tiedä häntä..
eiköhän siinä ollut vointeja toistaiseksi.. onnellista odotusta kaikille muillekin! :wave:
 
NASU-MASU, toivottavasti paranet pian! Ihan kauhee virus liikkeellä, joka kyl sit oksettaakin rajusti. Mä pelkään, että tulee tänne, koska sit oon varmasti sairaalassa tipassa - tai synnytys käynnistyy.. Toivon siis, että vältytään taudilta vielä hetki edes..

PIKASSOLLE vielä, että koita tosiaan levätä mahdollisimman paljon ja pistää mies ja muut hommiin. Itse sit komentelet sohvalta ;).

Olikohan se NESSA kun kirjoitit.. kun mulla kans SÄRKEE JALKOJA varsinkin öisin. Ja HÄPYLUU on ihan hellänä, auts. Ja sitä valkovuotoa tulee taas.. Hiivatulehdukselta olen toistaiseksi välttynyt, yleensä ollut 2-3krt per raskaus.

MUTZI tulehan sit ilmoittamaan mitä sanovat ä-polilla. Ei olla siellä yhtä aikaa kun mun käynti on ensi ma ;). Odotan jo kovasti..

Mun SISKO tulee tänään, ihanaa. Mä en oo kahteen viikkoon nähnyt ketään kun ei tänne ole kukaan eksynyt ja mä en voi matkustella, kkun autossa supistuksia tulee vielä kovemmin..

Kai se on tuota esikoista yritettävä viihdyttää.. pistin sen ulos että saisin omaa aikaa, mutta tuli sisälle jo ennen kuin nuorempi nukahti.

Orapihlaja ja sykerö29+6 (huomenna vaihtuu viikot!)
 
Näin ensiksi haluaisin kiittää kaikkia ihanista viestistä viime perjantailta! Tiedoksi, että pojat tulivat klo 1830 ilman, että olivat syöneet. Lauantaina oli aivan ihana päivä. Olimme laskettelemassa ja isovanhemmilla kylässä. Sunnuntaina päivä meni eiliseen tapaan, mutta illalla taas.. hermot olivat koetuksella.. nimittäin poikien äiti tuli hakemaan vasta 1930 klo 18 sijasta. En oikein enää edes jaksa ajatella koko asiaa. Nainen ei tajua vaikka sanoo asiasta. Säälittää vain pojat.

Juu, ne ikävistä asioista.

Viimeksi kait kirjoitin, kun olin käynyt ekassa ultrassa joulukuun alussa ja sainkin uuden ajan heti seuraavalle viikolle. Oli epäselvää muuttuuko laskettu aika kauemmaksi, mutta vauveli oli vain 5 päivää jäljessä verrattuna viikkoihin, joten lääkärin mielestä noin pienestä ajasta ei kannattunut muuttaa yhtikäs mitään. Kaikki oli kunnossa muuten.

Maha senkus kasvaa.. kun katon peilistä itseäni, ajattelen että näytän aivan että olisin viimeisilläni. Kuinkahan isoksi vielä tulen? :LOL:
Vauva on liikkunut täsmällisesti parin kuukauden ajan. Aina tiettyyn aikaan aloittaa rumbaamisen..

Viikko sitten säikähdin perusteellisesti, kun töissä olin, niin vauva potki virtsarakkoon. Sen jälkeen kipeytyi alavatsa todella paljon ja sen jälkeen en kahteen päivään tuntenut liikkeitä ollenkaan. Mutta kolmentena päivänä aloitti taas normaalisti. Olin aivan paniikissa, varsinkin kun mulla tuota kokemusta ei ole.

Viime tiistaina oli neuvola+lääkäri ja sain saikkua heti 2 viikkoa, kun mun verenpaine oli noussut huomattavasti ja väsymyksen sekä supistuksien takia. Nyt olen yrittänyt levätä, mutta tuntuu vaikka kuinka ottaisi rauhassa, supistukset senkun vain jatkuu. Huomenna mulla on kontrolli, joten saa nähdä kuinka tässä vielä käy.

Olen huomannut, että viime aikoina paikat olisi pienentyneet. Meillä on tuo sekstailu jäänyt kerran viikkoon joskus harvemmin.. mutta musta on tuntunut, että joka kerta sattuu enemmän ja enemmän. Aivan kuin menettäisin neitsyyden joka kerta. Outoa.. onko normaalia?

Äitiyslomasta sen vertaa, että milloinka teillä alkaa? Jouduin eilen soittamaan kelalle, että onko se mun hakemus tullut ollenkaan perille, kun sen jo tammikuun alussa lähetin. Oli kuulemma jonossa vielä. Sen se nainen sanoi, että jotain häikkää siinä hakemuksessa oli ja että siitä tulee kotiin kirje. Pyysin että kävisimme se puhelimessa samantien läpi. Ei millään ensin voinut, mutta lopulta suostui. Olin kuulemma laskenut väärin päivät. Vaikka miehen kanssa ne monesti vielä tarkistimme. Sitten kun sain naiselle selväksi että haluan aloittaa äippäloman 1.3 niin tänään kun vein töihin lääkärintodistuksen ja sain ens kuukauden vuorolistan.. siinä luki että jää äippälomalle 15.2 vaikka ilmoitin 1.3. En millään jaksaisi hoitaa näitä asioita, kun heti alkaa supistelemaan.

Huh huh..

Manzuliini rv 28+0
 
Tänään oli neuvola... kaikki muuten ok mut pissassa proteinia yhellä plussalla.. ihan varmaan raskausmyrkytys uusii.. ei oo hauskaa yhtään.. onneksi paineet oli ihan normaalit... vauvan syke 130.. ja hemppa 129.. sf28

Jotain oli mitä aoin kommata.. mut nyt ei kyllä järki juokse yhtään.. taidan siis painua pötkölleen ja kattelen asiaa sitten myöhemmin...

t:gemini+masukki rv 30+0 :heart: (kympit paukkuu)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 14:49 Gemini-04 kirjoitti:
Tänään oli neuvola... kaikki muuten ok mut pissassa proteinia yhellä plussalla.. ihan varmaan raskausmyrkytys uusii.. ei oo hauskaa yhtään.. onneksi paineet oli ihan normaalit... vauvan syke 130.. ja hemppa 129.. sf28

Jotain oli mitä aoin kommata.. mut nyt ei kyllä järki juokse yhtään.. taidan siis painua pötkölleen ja kattelen asiaa sitten myöhemmin...

t:gemini+masukki rv 30+0 :heart: (kympit paukkuu)
Mullakin on ollut yhdellä plussalla välillä mut se voi ihan johtua muustakin..joten ei huolta vielä! :) Seurataanko suakin tarkemmin edellisen myrkytyksen takia?

Rv 26+5.
 
Netti toimii taas! :D
Tytön kanssa kahdestaan kotosalla (tai no appiukko tulee illalla ja on perjantaihin asti :whistle: ) koko viikko, kun mies komennuksella raahessa..

Pitää alkaa paneutumaan ketjuun tulleisiin viesteihin huomenissa/illalla.

Profiilikuvaa päivitetty, rv27+3

Onko kyselty äitiysavustuksesta?
Kuinka moni otti rahana?
Esikoista odottavat ottivat varmaan kaikki pakkauksen =)

Itse otin rahana,päätös tuli perjantaina ja raha tilillä ylihuomenna
 
Heissan.

Nasu-masulle paranemista sinne, toivottavasti olo helpottaa pian!!

Lisko ja mutzi81 miten te käännätte yöllä kylkeä kun mahaan ottaa kipeää? Mun pitää ainakin siksi just kääntää konttaus asennon kautta, kun selän kautta kääntäessä mahaan ottaa tosi kipiää ja usein se kipu jää hetkeksi aikaa olemaan ennenkä helpottaa. Näin mulla on ollut joka raskaudessa.

Gemini04 toivotaan ettei sun raskausmyrkytys uusi, jos ne proteiinit on jostain muusta syystä plussalla.

Blue rush ,pakko kommentoida sun profiilin kuvaa. Se on niinku olis mun masusta otettu kuva. :D

Eipä täällä omaan napaan kummempaa kuulu, ihan olo on ok. =)

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 29+2
 
Hellurei!

Mulla on masussa meno hiljentynyt sit ihan kokonaan tän päivän aikana, välillä pikkasen potkasee mut se siinä sitten.
Eilen illalla alko flunssa :headwall: Tän masun ja flunssan kans nukkuminen oli viimeyönä yhtä tuskaa :\| piti makkarista kadota sohvalle, ja just ku sain unen nii mies hyökkää et mikä on sattuuko johonki ku tänne tulit?, no siinä sit äkäsenä sanoin et ei mut anna mun nukkua, suuttuhan se siitä sitten :( mut antas mun nukkua ku kerrankin ois saanut.

mut nyt tuli tämmönen pikanen purkautuminen, pakko mennä tekee muusi loppuun ja sit syömään.

Mammahuhtikuu ja 29+0
 
Lisko
Nyt on ruoka valmista ja maha täynnä, tulis vaan ukko kulta vielä töistä syömään ennen kuin jäähtyy :kieh:

Sain kuin sainkin imuroitua, vaikka työn ja tuskan takana olikin saada inuri tuolta kaapista :whistle: :)

gemini: toivottavsti ei mitään häikkää kuitenkaan olisi :) :hug:

Blue Rush: Minäkin otin rahana avustuksen, pojan ajalta on kaikki tallessa ja en paljoa niitä vaatteita tykännyt käyttää, joten jos nyt innostun niistä enemmän ovat suurin osa käyttämättömiä :) Raha tuli ja meni jo muutama viikko sit :whistle: Mutta tulipas tarpeeseen :)

Syntymähäjy, käännän kylkeä niin, et ensin kampean istumaan (mikä on on HANKALAA :/ ) ja siitä sit vaihdan asentoo, pitää ens kerralla kokeilla tuota miten sinä sen sanoit jos olis helpmpaa ja vähemmän tuskaista.

Mutta nyt taisi tuo aviosiippa tulla, joten menen "tarjoilemaan" :LOL:

Lisko *huomenna jo viikolle 30 :eek: :D *
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 15:52 syntymähäjy kirjoitti:
Heissan.

Nasu-masulle paranemista sinne, toivottavasti olo helpottaa pian!!

Lisko ja mutzi81 miten te käännätte yöllä kylkeä kun mahaan ottaa kipeää? Mun pitää ainakin siksi just kääntää konttaus asennon kautta, kun selän kautta kääntäessä mahaan ottaa tosi kipiää ja usein se kipu jää hetkeksi aikaa olemaan ennenkä helpottaa. Näin mulla on ollut joka raskaudessa.

Gemini04 toivotaan ettei sun raskausmyrkytys uusi, jos ne proteiinit on jostain muusta syystä plussalla.

Blue rush ,pakko kommentoida sun profiilin kuvaa. Se on niinku olis mun masusta otettu kuva. :D

Eipä täällä omaan napaan kummempaa kuulu, ihan olo on ok. =)

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 29+2
Ai sullako on samanlainen pallero :D :heart:
jokseenkin on jättimäinen olo tuon mahan kanssa!
 
heippa taasen.. =)

päivä on taas mennyt tosi nopeesti...

mä jo unohdin että mitä ja kelle mun piti kirjoittaa..

ainakin pikaisia paranemisia olikohan nasumasulle?? (unohdan aina nimimerkit.. :ashamed: )

ja bluerushilla on tosi ihana masu!

mun masu on levinnyt pääosin sivullepäin.. on tietty eteenpäinkin kasvanut ja mielestäni on "tiellä" joka paikassa mutta kaikki tuttavat sanovat että sivulle päin... joka sekin enteilee kai tyttöä.. :whistle: ;) näkee sitten huhtikuussa.

sain vihdoin silitettyä ja viikattua vauvan vaatteet kaappiin. ja koko järjestykseenkin. huomasin sitten siinä että meillä ei ole kuin 3kpl 56 cm bodeja.. ja nekin lyhythihaisia.. 60cm onkin jo iso pino.. pitänee ostaa pari vielä sellaista pientä bodia jossa olis pitkät hihat.. kun sitten joutus laittaan kuitenkin pitkähihasen päälle.. mutta muuten on kivasti kaikkea kyllä.

galluppina oli äitiyspakkaus.. otimme sen kun eka lapsi tulossa. mutta nyt kun mietin niin otinkohan turhaan.. :/ nyt kun tarkemmin niitä silittämisen yhteydessä tuumaili niin ne vaatteet ei oikein ole sellaisia joita itse ostaisin.. mutta onhan se sellainen vuosimerkki kuitenkin. joten turha itkeä enään. ja toisaalta on ne kuitenkin ihan laadukkaita ne vaatteet..

mitähän vielä oli kommentoitavaa?? taas toi pää oikein pätkii kunnolla... :whistle:
tänään pitää muistaa syödä iltpala myöhemmin kuin normaalisti.. kun aamulla menee sinne sokuritestiin.. joka muuten jännittää ihan mielettömästi.. :\|

eipä tässä kait muuta taas tällä erää.. =)

jalava ja smurffi 27+4
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 14:53 mutzi81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 14:49 Gemini-04 kirjoitti:
Tänään oli neuvola... kaikki muuten ok mut pissassa proteinia yhellä plussalla.. ihan varmaan raskausmyrkytys uusii.. ei oo hauskaa yhtään.. onneksi paineet oli ihan normaalit... vauvan syke 130.. ja hemppa 129.. sf28

Jotain oli mitä aoin kommata.. mut nyt ei kyllä järki juokse yhtään.. taidan siis painua pötkölleen ja kattelen asiaa sitten myöhemmin...

t:gemini+masukki rv 30+0 :heart: (kympit paukkuu)
Mullakin on ollut yhdellä plussalla välillä mut se voi ihan johtua muustakin..joten ei huolta vielä! :) Seurataanko suakin tarkemmin edellisen myrkytyksen takia?

Rv 26+5.
No ei ne hirveen tarkkaan syynää.. eikä se neuvolassa sanallakaan maininnu et vois olla myrkytystä.. ite vaan pienessä päässäni päättelin kun viimeksikin alkoi tolleen.. toivottavasti on jotain muuta.. pitää tälläviikolla käydä viel lapraan viemässä näyte...
 
heippa!!

äitiysavustuksesta me otettiin se rahana ja tulee tällä viikolla.laitan sen säästöön niitä tuplavaunuja varten.harmittaa toisaalta kun se pakkaus aina sellainen uuden vauvan merkki mutta meille noita esikoisen vaatteita niin paljon ettei mitään järkeä.jos tyttä tulee myyn noi kaikki pois ja ostan tytölle niillä rahoilla uudet :heart:

mä katselin myös itseäni peilistä ja oikein kiva "pieni" rantautunut valas olen.voisin tänään päivitellä tota masukuvaa..harmitti niin kovin toi oma olemus että söin irtsareita ja puolikkaan pizzan :LOL: sama se mitä mä napaani tungen näköjään kun aina vaan se paino nousee.no ei vaan huomenna taas skarppaan.

ostin tänään taas yhden bodyn vaikka lupasin etten shoppaile enää ennen kuin ollaan siellä 4D ultrassa oltu.no mulla on ihan sellainen olo että poika meille tulossa.

mutta eipä meillä muuta!!

voikaa mammat hyvin..

gismo ja pikkuinen 26+2
 

Yhteistyössä