\
Onko sun vauva oikeen päin?? paljonko sulle on tullu painoa? Noh onneksi käyt seurannassa että ei sitä liian isoksi päästetä.
Tuossa söin unelmarahkatorttua ja pitäis tässä illan aikana vielä pizza vääntää.... että ei puntari vaan pääse näyttämään liian vähää Mulla on nyt kokonaispainoa tullu 10kg ja esikolta tuli 9 ja toiselta 11kg että kaikki on suhteellista....
ps...ootko kirjautunut? pystyykö sulle heitukka lähettämään yv:tä???
äläs ny hermostu...Mulle ei koskaan oon kahden ensimmäisen aikana tehty minkään valtakunnan arviota muuta kun siinä vaiheessa kun oon menny synnyttämään.Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 17:47 heitukka kirjoitti:#&%?$!*... minäkin sitä ihmettelin todella.. koska ei se oli parissa viikossa tullut paljon.. ja tuntuu ku kaikkien kanssa juttelee niin ei todellakaan kenelläkään ole ollut noin paljoa..
ja sitku en oikeen oo mihin verrata koska tämä on esikoinen..
no kolmen viikon päästä uus ultra..ja painonarvio uus!
heitukka 30+2
Onko sun vauva oikeen päin?? paljonko sulle on tullu painoa? Noh onneksi käyt seurannassa että ei sitä liian isoksi päästetä.
Tuossa söin unelmarahkatorttua ja pitäis tässä illan aikana vielä pizza vääntää.... että ei puntari vaan pääse näyttämään liian vähää Mulla on nyt kokonaispainoa tullu 10kg ja esikolta tuli 9 ja toiselta 11kg että kaikki on suhteellista....
ps...ootko kirjautunut? pystyykö sulle heitukka lähettämään yv:tä???